22 January 2012

L'Oreal Jet-Set 115 + Flor Mar True Color 003

Ne znam da li iko više pamti Jet-set lakove dok su bili u pakovanju od 15 ml. Ja imam dva koja su još upotrebljiva, a sigurno ih imam devet-deset godina.

I don't know if anyone remembers L'Oreal Jet-Set polishes from the time they came in 15 ml bottles. I still have two that are usable, and I've been having them for about ten years.

L'Oreal Jet-Set 115 - dva sloja

L'Oreal Jet-Set 115 - nekada jedan od omiljenih mi lakova. Boja mu je toliko neobična da ja i dalje nisam načisto da li je siv ili lila. Konzistencija mu nije baš sjajna - prilično je redak i ostavlja "ćelava" mesta. Lepo se maže iako su potrebna tri sloja i brzo se suši ostavljajući veoma blag sjaj, sličan onom koji se postiže Karaja matirajućim lakom.

L'Oreal Jet-Set 115 was once one of my favourite polishes. The colour is so unusual that I'm still not sure whether it is light grey or lilac. Formula isn't great - it is rather thin and leaves bald spots. It dries fast even though it takes three coats for full coverage (I have two). It has very gentle semi-matte, but pearly shine. It started to chip on second day.

L'Oreal je počeo da se krza već drugog dana

Dugo sam tražila preko kog laka ću isprobati ove Flormar šljokice i mislim da sam napravila dobar izbor. Mada na prvi pogled deluje kao da su u pitanju holo šljokice, u pitanju je miks raznobojnih kvadratnih šljokica, uglavnom plavih i zelenih, ali ima i žutih i crvenih. Ne sviđa mi se što na noktu ostaje veoma malo šljokica.

I've been looking for a polish that I could layer Flor Mar True Color 003 glitter over. I think I made good choice. Although it may seem that the glitter is holo, it is actually a mix of mostly blue and green with some red and yellow square glitter. There isn't that much glitter in base, and very little transfers on nails. I don't like that.


No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...