19 February 2012

Aura Nail Beauty 802 Metropolis

Aura ima više linija lakova za nokte i ranije sam imala dobra iskustva sa njima. Nail Beauty lakovi su mi omiljeni od njih. Ne sadrže toluen, formalin i kamfor. Pakovanje je četvrtasto i pogodno za slaganje u kutiju. Bočica ima 10.5 ml i košta oko 280 dinara. Ima ih u svim Lilly drogerijama.

Aura Nail Beauty 802 Metropolis

Aura is a Serbian drugstore brand that has several nail polish collections. Nail Beauty line is my favourite one. They are 3-free and don't contain toluene, formaldehyde and camphor. The rectangular bottles make them easy to stack in box. The bottle contains 10.5 ml of product.

Aura Nail Beauty 802 Metropolis - sunce

Kao i drugi Aurini lakovi iz ove kolekcije, Metropolis se veoma lepo maže. Potpuna pokrivenost se dobija iz dva sloja i nema vidljivih tragova četkice. Sama boja je veoma duboka bordo koja više vuče na bakar nego na ljubičasto, mada se obe boje vide pri različitim osvetljenjima. Baza je veoma tamna sa gomilom sitnih svetlijih sjajnih čestica koje mu daju skoro plišan izgled. Suši se brzo.

Aura Nail Beauty 802 Metropolis - senka

Like other Aura nail polishes from Nail Beauty line, Metropolis went on smoothly. Full coverage is achieved with two coats of polish and there are no visible brush strokes. The colour is deep burgundy, more bronzy than purple, although both shades are visible from different angles and under different light (the fist picture is taken in daylight, the second one in direct sunlight, and the third one in shade). The base is very dark and packed with lighter shimmer that gives the polish velvety look. It dries quite fast.


2 comments:

  1. E, to je to! Ovaj i U34 su mi favoriti na tvojim noktima! + ova duzina = divota! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim i onda na forumu da si mi pohvalila dužinu. Meni je to malo prekratko - ne mogu da hvatam perlice.
      Boja je veoma zanimljiva. Baš spada u moje boje i drago mi je što se to primećuje ;)

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...