15 August 2012

Don Juan One Coat 229 i Essence Night In Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Zatrpaću vas slikama mog dugo željenog, a samo jednom mazanog Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas. Prikaz možete videti ovde. Ovo je samo jedan sloj preko Don Juan One Coat 229. Imam i jedan sloj Essence Better Than Gel Nails Top Sealer nadlaka.

I have pics galore of my long wanted and just once worn Essence Waking Up In Vegas. You can read the review here. This is just one layer over Don Juan One Coat 229. I have one coat of Essence Better Than Gel Nails Top Sealer over it.


Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas

Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas



15 comments:

  1. ja ga obožavam i baš često koristim, ali mi def najbolje izgleda na crnim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makar znam da ću njime moći da zabašurim one loše crne :D

      Delete
  2. Prelepo! :] Samo ja na mojim noktima nikad nisam videla da se presijava u zeleno. ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako nikada nisi videla da se preliva i na zeleno?

      Delete
  3. Divan ti je taj Essence nadlak.Odavno ga mjerkam,i danas sam ga u CM-u opet gledala,i moram sledeci put definitivno da ga uzmem.Za jesen preko tamnih ce biti savrsen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzmi ga. Nećeš zažaliti. Mislim čak da bi u dva-tri sloja potpuno prekrio nokat.

      Delete
  4. Super stoji preko crnog. Ja od prvobitne pomame za flejkijima na kraju nisam ni uzela ovaj Essence jer sam shvatila da ne koristim ni one sto imam :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam shvatila da ga nisam mazala od aprila pa rekoh da ne bude da sam ga bez veze kupila.

      Delete
  5. joj kako dobro izgleda sa crnim! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovakvi toperi uvek izgledaju najbolje preko tamnih osnova.

      Delete
  6. Ja sam tek sada videla ovaj Essence lak i mnogo mi se svidja. Je l' znate mozda gde mogu da nadjem da kupim taj ili neki slican? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj se više ne proizvodi tako da njega nećete moći da nađete. Slični lakovi postoje, ali mislim da se nijedan više ne može nabaviti kod nas. Pokušajte da u Nail Line (vidite moju stranicu Gde kupiti) potražite Essie Shine of Times.

      Delete
    2. Dobro. Hvala Vam. :)

      Delete
    3. Nema na čemu. Usput sam se setila da Inglot ima takav lak. Broj mu je 202.

      Delete
    4. Dobro. :) Hvala jos jednom! ^_^

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...