16 September 2012

Golden Rose Matte 05

Matte i Matte Velvet palete

Golden Rose Matte i Matte Velvet lakovi su relativno skoro uvezeni kod nas. Prvo sam mislila da su Matte matirani krem lakovi, a Matte Velvet matirani šimeri, ali izgleda da to nije slučaj pošto sam uzela Matte 07 i on ima šimer. Matte Velvet su svi sa šimerom. Bočica je od 11,5 ml. Rekla bih i da je sama bočica najveća mana ovih lakova jer je u pitanju zamatirano staklo, što onemogućava da se prava boja vidi. U parfimeriji Cristabell koštaju 160 dinara, a čujem da su u Kruševcu znatno skuplji (265 dinara).

Golden Rose Matte and Matte Velvet lines of polishes are relatively new on the market. At first I thought that Matte line consists of mattified cremes, and Matte Velvet of mattified shimmery polishes, but that doesn't seem to be the case. Matte Velvets are all shimmery, but I have Matte 07 and it has shimmer too. They come in 11.5 ml bottles. I'd say that the bottle itself is the biggest flaw of these polishes because it is a matte glass which makes the true colour of polish difficult to discern.


Matte 05 je mat crvena u tonu Fateful Desire i sličnih crvenih lakova koje imam. Znam da su mat lakovi nezgodniji za mazanje, ali nisam očekivala da ovaj bude toliko neujednačen. Mada se to sa slike ne vidi, dva sloja nisu dovoljna za punu boju. Suši se prilično brzo - dva sloja su bila suva na dodir posle dva minuta, a sasvim je bio suv kroz deset minuta. Ovo je dobro jer ne mogu preko da namažem brzosušeći nadlak, a da ne pokvarim originalni finiš. Finiš mu nije mat kao peskirano staklo već je gumast. Prosijao je istog dana - prvo na vrhovima, a onda ceo nokat. Sve u svemu, mislim da mi ovaj lak nije bio potreban jer bih isti efekat postigla bilo kojim sličnim crvenim lakom (a imam ih nekoliko) i Karajinim mat nadlakom.

Matte 05 is matte red of shade similar to Fateful Desire and other such polishes I have. I know that matte polishes are more difficult to apply, but I didn't expect this much unevenness. Though it can't be seen from the photos, two coat are not enough for complete and even coverage. It dries quite fast - two coats were touch-dry in two minutes, and fully dry in ten. This is good because I couldn't apply fast-drying top coat without changing the original finish. It isn't matte like frosted glass, but rubbery matte. It lost the finish the same day - first at the tips and then the whole nail. All in all, I don't think I needed this polish because I could achieve the same effect with any similar red polish (and I have several) and Karaja matte top coat.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish.


6 comments:

  1. lep je, ali ovi ljubičanstveni izgledaju mljac!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ću sledeći da mažem 07. On je bordo-ljubičast :D

      Delete
  2. Meni boja izgleda super, ali to sto kazes, jako brzo zasijaju. Mislim da ih necu vise kupovati jer ipak nisu boje preterano originalne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duže mi je držao mat kada sam ga premazala Karajinim nadlakom. Ovaj mi je promašaj, nego je sreća pa je boja kakva mi odgovara i mogu da ga upotrebim. Za ostale ne znam. Stoji mi 07 neisproban. I on je u tipu silnih drugih boja koje imam, tako da se slažem za (ne)originalnost boja.

      Delete
  3. ja imam 01 i namazem prvo jedan sloj, pa kad se po vrhovima noktiju iskrza sutradan stavim drugi sloj:)
    super mi je sto se brzo susi, ali mana je sto traje samo jedan dan :( mada nije ni to lose ako uporedim sa avonom koji mi se skine bukvalno za 3-4 sata:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duže mi je držao mat kada sam ga premazala mat nadlakom, ali u tom slučaju mi ovaj lak nije ni bio potreban. Strava je što taj koji imaš može da se izvuče iz jednog sloja. Za ovaj su bila neophodna tri :(

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...