18 October 2012

China Glaze Magnetix Instant Chemistry i Magnetix II magnet

Još kada sam naletela na najavu nove kolekcije China Glaze magnetnih lakova, znala sam da moram imati novi magnet. Možda se sećate, spomenula sam ga u članku o magnetnim lakovima. Na sajmu kozmetike sam ga napokon uzela, a uz njega i jedini magnetni lak od svih Magnetix lakova koji mi se zaista dopao - Instant Chemistry (prikladan naziv).
China Glaze Magnetix i Magnetix II lakovi se mogu nabaviti u Alexandar cosmetics radnjama u Novom Sadu i Nišu, preko njihovog sajta i u salonima sa kojima oni sarađuju. U Beogradu su to Ultra Sun na Novom Beogradu i Kiwi Sun kod Prve ekonomske škole. Ukoliko u Kiwi sunu nemaju boju ili proizvod koji vas zanima, ljubazne devojke će vam ga naručiti iz Novog Sada. Za razliku od većine magnetnih lakova dostupnih kod nas, uz China Glaze lakove se magnet ne dobija već se kupuje zasebno. Magnet košta 560 dinara, a lakovi 489 dinara i imaju 14 ml.


Since I first saw the announcement for China Glaze Magnetix II collection I knew I had to get their new magnet. I mentioned it in my article on magnetic polishes. I finally got it at cosmetics expo, and with it the only Magnetix polish I liked - Instant Chemistry (I find the name quite appropriate). Magnetix polishes and magnet are sold separately. China Glaze polishes come in 14 ml bottles.


Magnet u obliku potkovice se dobija u kutijici, sa uputstvom za upotrebu (uz lak se ne dobija nikakvo uputstvo). Tri dezena koja ovaj magnet pravi su vertikalne linije, koncentrični krugovi i kvadratna rešetka. Mada mi se sami dezeni, makar ova dva neuobičajena, dopadaju, sam magnet mi se ne sviđa previše. Jezičak koji služi da se magnet nasloni na prst otežava podešavanje položaja magneta, odnosno šare. Ukoliko želite da vam se šara pravi na nekom drugom mestu, tj. udaljenosti od zanoktice, magnet morate obrnuti tako da jezičak bude preko slobodne ivice nokta. U suprotnom rizikujete da ga umočite u svež lak. Veličina magneta onemogućava da vidite koliko ste blizu površine nokta. Stoga mi je bilo maltene nemoguće da koristim magnet dok su mi prsti na stolu već sam ih morala držati u vazduhu kako bih videla da li ću dodirnuti lak magnetom. Jačina magneta je prilično dobra, možda je čak prejak jer sam videla kako se lak odiže na mestima najbližim magnetu.


The horseshoe-shaped magnet comes in its own box with instructions for use (the polish doesn't come with any sort of instructions). The three patterns this magnet makes are vertical stripes, concentric circles and square grid. Although I like the two unusual patterns this magnet makes, I'm not particularly fond of the magnet itself. The little lip that should be placed on cuticle makes the positioning of the pattern on the nail more difficult. If you want the design to appear on a different distance from the cuticle, you should turn the lip part of the magnet over the free edge of your nail. Otherwise you risk dipping it into wet polish. The size of the magnet makes it impossible to see how close to the nail you are. That's why I couldn't use the magnet with my hand on the table, but I had to hold my hands in the air in order to see whether I was going to touch the polish with the magnet. The magnet is very strong, perhaps even too strong because I saw the polish elevate in places closest to the magnet.


Instant Chemistry mi se veoma dopada i namagnetisan i nenamagnetisan. Osnovna boja mu je duboka topla purpurna, a magnet otkriva još tamiju, skoro crnu ljubičastu. Pošto mi je ovo bilo prvo iskustvo sa China Glaze lakom, nisam znala ni kakvu četkicu ni kakvu konzistenciju laka da očekujem. Lak je prilično tečan. Ne redak, samo tečan. Plašim se da mi se razlio po zanikticama pre nego što sam otkrila koliko da ga ostavim na četkici. Četkica je tanka i metlasta, ali je veoma jednostavna za manevrisanje. Lak se suši veoma brzo, ali ne suviše brzo da se ne može pristojno namagnetisati. Moj problem je u dužini i zakrivljenju noktiju, što je u kombinaciji sa nezgodnim magnetom dalo samo polovičnu šaru :( Nadlak mi nije poremetio dobijenu šaru.


I like Instant Chemistry both plain and magnetized. The base colour is very deep warm purple, and the darker blackened purple is revealed after application of magnet. Since this is my first experience with China Glaze polish I had no idea what sort of brush and formula to expect. The polish is rather runny, but not thin. I'm afraid it messed up my cuticles before I found out how much polish to leave on the brush. The brush is rather thin and broom-like, but easy to use. The polish is drying fast, but not too fast to prevent proper application of magnet. My problem is the length and curvature of my nails which, along with the tricky magnet, resulted in just half the pattern showing :( Top coat didn't smudge the pattern.


Prve dve slike su snimljene u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Poslednje dve slike su snimljene uz blic i imam sloj Essence Better Than Gel Nails Top Sealera.

The first two photos were taken in shade. I have two coats of polish and no top coat. Last two were taken with flash and I have a coat of Essence Better Than Gel Nails Top Sealer.


5 comments:

  1. Bas lepo izgleda... Moracu i ja da nabavim neki magnetni... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se magnetni mnogo dopadaju i preporučujem ih svima.

      Delete
  2. Neverovatno, mislim da sam bas ovaj zagledala pre neki dan u Kiwi Sun-u, ako je to najtamniji ljubicasti, i spremala se da ga kupim, bez magneta, ovako solo, kad mi pogled pade na jos tamnijeg i ljubicanstvenijeg Midnight Ride, pa sam ipak njega kupila.
    Jako su mu interesantne ove sare, ali i cena magneta nije mala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste ovaj najtamniji ljubičast od magnetnih. Magnet je poskup, ali nisi u obavezi da koristiš njihov ako imaš neki drugi. Samo što drugi nemaju ove dve zanimljive šare. Golden Rose ima magnete sa sve tri šare sa prvog Magnetix magneta, a i lep izbor boja, mada mislim da su sve svetlije od ovog laka.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...