11 December 2012

Lori Anne Opal

5 slojeva
5 coats

Lori Anne je američki brend koji se kod nas ranije prodavao sa ostalom jeftinom dekorativom na tezgama u Sremskoj, po pijacama i malim privatnim parfimerijama. Ne znam gde se sve danas njihovi lakovi mogu naći, ali videla sam ih na Bajlonijevoj pijaci, tako da ih možete potražiti po lokalnim pijacama. Ranije sam imala desetak ovih lakova, uglavnom sa šljokicama. Negativna strana Lori Anne lakova je što sadrže toluen, formalinski rezin, dibutil ftalat i kamfor. Na Bajlonijevoj pijaci koštaju 120 dinara, a imaju 15 ml.

5 slojeva
5 coats

Lori Anne is an American brand of nail polish that was sold with other cheap brands on open market stalls and small private perfume shops. I used to have about a dozen of these polishes, mostly the glitter toppers. I have no idea if and where they can be bought now. Someone on MUA said they found them in dollar store. These polishes contain toluene, formaldehyde resin, dibutil phtalate and camphor.

1 sloj
1 coat

Opal je prozračni lak sa plavim šimerom. Bolje ime bi mu bilo mesečev kamen. Veoma je prozračan i glatko se maže. Četkica je klasična metlasta, ali odlična za ovaj lak. Brzina sušenja mu je prosečna, ali pošto sam mazala dosta slojeva trebalo je više vremena za sušenje, a naravili su mi se i mehurići. Nije zgodan da se nosi sam sem ako ne želite noktima da date samo diskretan sjaj. Jedan sloj je dovoljan za to. Razlike između dva sloja i pet slojeva skoro da nema. Odličan je za osvežavanje nekog drugog laka jer je plavi šimer prilično snažan. Toliko snažan da potpuno promeni boju osnovnog laka. Ne vidi se dobro na beloj osnovi, ali preko bilo kog drugog laka se šimer baš vidi.

sam - preko Flormar Supershine 40 - preko Classics Glamour 40 - preko Flormar 128
on its own - over Flormar Supershine 40 - over Classics Glamour 104 - over Flormar 128

Opal is a sheer polish with blue shimmer. Moonstone would be a better fitting name. It is very sheer, thin and the application was smooth. Brush is a regular broom-like one, but it is perfect for this polish. Drying time was average. Due to many coats of polish I got some bubbling. I wouldn't wear it on its own unless I wanted to give my nails just a fine sheen. One coat would be enough for that purpose. There is very little difference between two and five coats. It is great for revamping some other polish because the blue sheen is very strong. So strong it can actually change the colour of base polish. It isn't that apparent over white, but is very visible over any other polish.

sam - preko Flormar Supershine 40 - preko Classics Glamour 40 - preko Flormar 128
on its own - over Flormar Supershine 40 - over Classics Glamour 104 - over Flormar 128

Slike su snimljene na dnevnom svetlu, osim poslednje, koja je snimljena na veštačkom svetlu.

All photos but the last one were taken in daylight.


8 comments:

  1. I love this kind of opalescent changing polishes, a lot of possibilities :)

    ReplyDelete
  2. uh, baš daje lep efeka, pogotovo preko ovog crvenog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo zbog toga sam ga i uzela. Umetnica mi ga je preporučila kada sam jurila ciklama lak sa plavim odsjajem.

      Delete
  3. lots of brands have these, looks really nice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope they are less danger to health than this one.

      Delete
    2. Gde jos mogu da se kupe flormar lakovi, videla sam u uscu da su miracle lakove sa trista i nesto dinara snizili na 199 din. Iz principa ne kupujem kod njih u uscu jer su devojke blago receno nepristupacne i jer se osecam jako neprijatno kad stanem tamo. uvalili mi quartz lak kao dovoljan je jedan sloj a on iz tri sloja ne moze da pokrije nokat pri tom nervozne sve do jedne jer ih stalno riba vlasnica da ne kazem gazdarica pa su skroz izfrustrirane i tako jadne rade. bas su neprijatne pa molim bilo koga da napise gde se jos mogu kupiti? Hvala.

      Delete
    3. http://cajkinekandze.blogspot.com/p/gde-kupiti.html

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...