22 January 2013

Disko buba


Napokon sam uzela da isprobam Essence Nail Art glitter 7 Have fun! Irizirajuće crne šljokice su se odlično uklopile u zelenu podlogu Emerald Fitzgerald. Osećam se kao da imam mračne disko kugle na noktima, a sjaj šljokica me podseća na krila insekata, posebno Sternocera aequisignata. Takođe mi je na pamet pala i pesma Buba rumba od Pekinške patke.


I have finally tried Essence Nail Art glitter 7 Have fun! Iridescent black glitter fits Emerald Fitzgerald green base perfectly. I feel like I wear dark disco balls on my nails, and the shimmer of glitter reminds me of beetle wings, especially Sternocera aequisignata. I was also reminded of a song Buba rumba by Pekinška patka.

25 comments:

  1. fantastične ploče! samo mi se nešto ne čini da mogu preživeti više od nekoliko sati :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni nisu preživele dva stavljanja i skidanja rukavica :(

      Delete
  2. Jako interesantno, bas mi se svidja :)

    ReplyDelete
  3. Potpuno cool! Ali već sebe vidim sa iygrebanim očima :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Verovatno bi stajale duže da sam stavila neki nadlak, ali onda bi se i izgled promenio.

      Delete
  5. Ludo, mada ne verujem da bih sama nosila ista slicno, ali na oko mi se bas dopada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja više neću nositi ovako nešto. Suviše nerviranja.

      Delete
  6. Meni ovo izgleda potpuno scenski, svaka ti cast! Isto sam bila odusevljena kada si uradila manikir sa zutim percima ako se dobro secam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu bila perca nego tvrde ljuspice, ali izgled je bio poput one žute ptice iz Mapeta :D

      Delete
    2. :) Fantasticno! Moracu da pronadjem tu sliku!

      Delete
    3. Ovde je, ako mislim na isto http://cajkinekandze.blogspot.com/2012/09/zute-ljuspice.html

      Delete
    4. Da mislimo na isto! :)Pravi Mapet, extra! :)

      Delete
  7. OHMG these are cool and fund - and it looks like it was quite a work to do them :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. They were fun to make, but not that difficult or time consuming as it may seem.

      Delete
  8. svaka cast kako si uspela da ih stavis! al meni bi nestali u roku od odma, previse sam smotana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni su počeli da se odvaljuju maltene odmah.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...