26 January 2013

Don Juan One Coat OC 235


Don Juan je izbacio šest novih nijansi One Coat lakova - dva veoma neutralna, jarko crveni, ružičasto-ljubičasti i dva u boji šljive. Kao da sam osetila da me čeka nešto lepo tamo, u Kristabell sam svratila onog dana kada su lakovi stigli. Odmah sam uzela najtamniji šljivasti lak jer mu je boja delovala veoma intenzivno, kao ljubičastija verzija mog dragog OC 228. One Coat lakovi imaju 12 ml i koštaju 160 dinara.

Don Juan cosmetics made six new shades of their One Coat line of polishes - two nudes, very bright red, pinkish-violet and two plums. As if I sensed there is something nice waiting for me there, I went to Kristabell the same day new polishes arrived. I immediately bought the darker plum polish because it looked so vivid, like purplish version of my favourite OC 228. One Coat polishes come in 12 ml bottles and cost about 1,5 €.


Ovo je prvi Don Juan One Coat lak koji nisam mogla lepo da namažem iz jednog sloja. Mazala sam ga i tanje i deblje, ali nisam mogla da dobijem ujednačenu boju. Jednoslojac nije. Dva sloja, s druge strane, sasvim lepo pokrivaju i brzo se suše. Boja je mnogo tamnija kada se namažu dva sloja nego samo jedan. Po boji je između Essie Wicked i Recessionista. Pri običnom osvetljenju deluje skoro crno. Sjaj mu je veoma visok.

This is the first One Coat polish I tried that wasn't a one-coater. I applied thinner coats, I applied thicker coats, but I couldn't get even colour and full coverage. Two coats, on the other hand, gave full coverage and evenness of colour. It also dries very fast. The colour that two coats give is far darker than the one gotten in a single coat. The colour is somewhere between Essie Wicked and Recessionista. Indoors it looks almost black. It has very high gloss.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve dve slike imam dva sloja, na druge dve jedan sloj laka. Nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish in first two photos and one coat of polish in other two pics. I have no top coat.


U poređenju sa Miss Sporty 340 , Don Juan OC 235 uopšte nije zagasit i trunku je crveniji. Essie Recessionista je više ljubičast od oba.

Compared to Miss Sporty 340, Don Juan OC 235 is not muted at all and is a bit more red. Essie Recessionista is more purple than both.

Miss Sporty 340 - Essie Recessionista - Don Juan One Coat OC 235 - Miss Sporty 340


18 comments:

  1. Prelepa je boja, ovo se teško slika a tebi je baš super ispalo!
    Više mi se sviđa sa 2 sloja, sa 1 deluje kao jelly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma slike jednog sloja sam stavila samo da pokažem da nije jednoslojac. Mnogo je muljav kao takav, ali u dva sloja je mljac.

      Delete
  2. It is a gorgeous, vampy plum, love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you ever wish to get it, feel free to say so.

      Delete
  3. baš le ćudan s jednim slojem, ali lepo mu se nadgrađuje boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo je prelep. Jedna od onih ženstvenih, ali ne suviše ženskastih boja.

      Delete
  4. Moram da priznam da sam ljubomorna na sve vas koji imate DJ lakove. Kod mene na NBG-u ih nema.. Bas sam trazila po Piramidi pre neki dan i neeema a tako zelim onaj plavi... ;( Ovaj ti je odlican! Dopada mi se to sto kazes da je pri normalnom osvetljenju skoro crn.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Jeste, jeste. Ja zapravo ne volim tu boju crvene šljive, ali ovaj je prekrasan.

      Delete
  6. Prelep! I mene bas pucaju ovakve boje u poslednje vreme, pogledacu ga uzivo obavezno. Koliko ti lici na Miss Sporty 340?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovom je mnogo jasnija boja i tamniji je. Uradiću poređenje.

      Delete
  7. Replies
    1. U parfimeriji Kristabell. Imaš link u tekstu.

      Delete
    2. Izvinjavam se na malo površnom čitanju. :) Obećavam da ću sledeći post čitati temeljnije. :)

      Delete
    3. Svi mi radije gledamo sličice :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...