20 April 2013

Essence Multi Dimension 62 Must Have


Must Have je lak koji sasvim opravdava svoje ime. Na žalost, pripada liniji koja se već neko vremene nalazi u prodaji. Vidim da je na mnogim blogovima cela linija hvaljena kako po kvalitetu, tako i po izboru boja. Ja sam uspela da dođem samo do ovog i veoma mi je žao što nemam još neki.


Must Have is a polish that justifies its name. Unfortunately, it comes from a long discontinued line of polishes. I've read on many blogs how great this line of polishes was, both range- and quality-wise. I only have this one and I'm sorry I didn't get any more.


Mislim da je ovo najlepši sivi lak koji imam. Prilično je taman, ali ne toliko da izgleda crno. Ima sitne svetlucave čestice, ali one nisu previše upadljive i daju mu samo fin blag sjaj, ne čineći da izgleda metalik. O mazanju ne vredi pričati, ali moram reći da sam oduševljena konzistencijom ovog laka. Veoma je tečan, ali i pigmentovan i maže se tako lako da nisam skoro uopšte morala da se trudim. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


I think this is the most beautiful grey polish I have. It is rather dark, but not that dark that it can be confused for black. It is filled with fine shimmer that isn't very prominent and just gives the polish nice sheen without making it look metallic. There's no use in talking about the formula and application, but I have to say how delighted I am with the consistency of this polish. It is quite runny, but it is also very pigmented and goes on so smoothly that I barely had to do anything. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


27 comments:

  1. Na mom ekranu izgeda pomalo teget i predivan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi da nije teget, ali jeste predivan :D

      Delete
  2. It is beautiful and just enough black (more than grey) for me to wear...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It looks a bit blacker in the photos, but it is unmistakably grey on the nails. It would look great with some of your bright flowers.

      Delete
  3. Prelep je! Baš sam onaj dan na pijaci uzela jedan GR, baš ova neka nijansa, ali je skroz mat... Ovaj mi se više sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj taj mat sa nadlakom. Sigurno će izgledati divno.

      Delete
  4. Predivan je, prava asfalt siva, mnogo mi se dopada :)

    ReplyDelete
  5. Stvarno je lep.. :)
    Nema greske sa takvim bojama..

    ReplyDelete
  6. Bas je mocan i univerzalno primenljiv, super sto si uspela bar taj da nabavis :).

    ReplyDelete
  7. Fantasticno ti stoji i odlicno si uslikala!

    ReplyDelete
  8. Deluje veoma kvalitetno! Steta sto se vise ne proizvodi. Odlicno ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Čini mi se da je ova linija mnogo kvalitetnija od Colour & Go lakova.

      Delete
    2. Ja sam imala nekoliko, malo su redji ali pokrivaju iz dva sloja i imaju visok sjaj.

      Delete
  9. Odlična boja! Nokti su ti prelepi :)

    ReplyDelete
  10. You're right, this is a terrific gray! Look beautiful on you! :-)

    ~ Yun

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...