23 June 2013

Essie Dive Bar


Essie lakovi, koji su od početka aprila dostupni u nekim Lilly drogerijama (spisak prodavnica možete naći na zvaničnoj Essie Srbija strani), na sniženju su do kraja juna i koštaju 719 umesto 899 dinara. Drogerijske bočice imaju široku zaobljenu četkicu, za razliku od salonskih, koje imaju tanku četkicu. Obe verzije sada imaju 13,5 ml. Essie lakovi ne sadrže formalin, toluen i dibutilftalat. Salonske verzije nekih lakova (ne novih kolekcija) možete nabaviti preko Nail Line, a nove kolekcije i drogerijske lakove u odabranim Lilly drogerijama i od nedavno u svim DM drogerijama (u DMu nisu na sniženju).


Essie Srbija decided to make drugstore Essie polishes more available throughout Serbia by bringing them into DM stores. Drugstore Essie polishes have wide, flat, rounded brush, unlike salon version which has very thin brush. Both come in 13.5 ml bottles and don't contain formaldehyde, toluene and dibutyl phthalate.

izvor/source

Dive Bar se prvo pojavio početkom 2011. godine kao deo posebne ponude u lancu prodavnica Wallmart da bi kroz zimsku kolekciju iste godine bio uključen i u stalnu ponudu. Meni je ovo prvi drogerijski Essie lak i iako sam bila prilično skeptična prema njima, malo je reći da sam sada oduševljena. Prvo, četkica mi savršeno odgovara. Znam da nekima smetaju široke četkice, ali ja ih mnogo volim jer imam široke i ne baš kratke nokte i volim da iz što manje poteza pokrijem celu nokatnu ploču. Sledeće što me je oduševilo je sam lak - kako boja, tako i konzistencija. Bazna boja laka izgleda da je crna, ali je lak ispunjen mnoštvom svetlucavih čestica koje blago menjaju boje iz plavo-zelene u ljubičastu. Podseća na Unripened, Casablanca i U33, ali se dovoljno razlikuje od njih - ima sitnije svetlucave čestice od U33 i više ih je nego u Unripened i Casablanca. U prvi mah mi je delovalo da će se dugo sušiti, ali to nije bio slučaj. Uopšte nisam mazala nadlak, što mi se retko dešava. Trećeg dana sam imala samo blagu belu crtnu na vrhovima noktiju.


Dive Bar was first introduced as part of Wallmart exclusive range at the beginning of 2011. but was later the same year brought back as part of holiday collection. This is my first drugstore Essie and I was rather  sceptical towards it, but am now thrilled. Firstly, the brush fits me perfectly. I know some people don't like wide brush, but I love them because I have wide and not really short nails and I like to paint them in as few swipes as possible. The polish itself is quite amazing too, both colour and formula. The base colour of this polish seems to be black, but it is filled with greenish-blue shimmer that shifts lightly to purple. It resembles Unripened, Casablanca and U33, but is different enough - it has smaller shimmery particles than U33 and more of them than Unripened and Casablanca. At first it seemed to me that it would take long time to dry, but that wasn't the case. I didn't use top coat at all, which doesn't happen very often. I had only slight tipwear on the third day.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


28 comments:

  1. Predivna boja! Bas volim ovakve.. Ima dovoljno simera da ne bude obican taman lak, a opet nije previse naglasen. Odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
  2. predivan je, i ja ću ga uzeti. i meni četkica odgovara!

    ReplyDelete
  3. It's such a pretty color - especially because of the shimmer!

    ReplyDelete
  4. Savršena je boja... a nokti, ma neću niš pričat, odma se zbediram, hehehehe... moram se na svoje bacit :)

    pusa velika

    ReplyDelete
  5. Apsolutno je predivan! :) Pravicu se da mi ne treba.... :D Fenomenalno ti stoji!

    ReplyDelete
  6. Prelep je! Od kad sam se navukla na OTE otkidam na tamno zelene simeraste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je više plav, ali prelep u svakom slučaju.

      Delete
  7. Divan je, obožavam ovakve lakove :)

    ReplyDelete
  8. Prelep, i super ti stoji :) ovo je jedan od onih lakova koje znam da u nekom trenutku moram da imam. Al posto ni njegove srodnike ne uspevam da nosim dovoljno cesto malo ce da me saceka, tesi me sto ga sad ima svugde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Da, ovog ima svuda, nije deficitaran kao Mint Candy Apple. Svakako ga vredi imati.

      Delete
  9. Kako je divna boja, još sa šimerom - savršenstvo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kvalitetan lak, da znaš. Nije samo divna boja.

      Delete
  10. This is such a pretty polish! The shimmers in there are just amazing! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do you have it? I think it would look lovely on you.

      Delete
  11. Bas podseca na Unripened. Prelep je.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...