10 July 2013

Flormar Supershine 14 Violet Pearl


Flormar Supershine 14 (u novom pakovanju ima ime Violet Pearl) verovatno je jedan od najpopularnijih, a po mom mišljenju svakako je jedan od najlepših Flormar lakova. Uspela sam da ga upecam u Kristabell po normalnoj ceni (120 dinara) i možda se tamo još uvek može naći koja bočica. Vredi potražiti ga jer je u pitanju zaista prelep ljubičasti žele ispunjen svetlije ljubičastim šljokicama koji me neodoljivo asocira na sirup od grožđa. Prvi sloj je prilično neujednačen, ali drugi sloj daje sasvim ujednačenu boju i dobru pokrivenost. Sjaj laka je veoma visok. Odmah sam nanela brzosušeći nadlak pa ne znam koliko se brzo suši, ali mogu reći da se ne slaže dobro sa Seche Vite. Lak mi se povlačio sa svih strana kako mi se nije nikada do sada povlačio.


Flormar Supershine 14 (in new packaging it also has a name Violet Pearl) is probably the one of the most popular Flormar polishes, and imho it is certainly one of their most beautiful. This is a truly gorgeous dark purple jelly filled with lighter purple glass flecks which irresistibly reminds me of grape syrup. First coat is rather uneven, but the second coat gives even colour and good coverage. I can't say much about the drying time because I immediately applied a coat of fast dry top coat, but I can say it doesn't go well with Seche Vite. I had severe dragging on all sides the likes of which I haven't experienced before.


Prve dve slike su snimljene na indirektnom dnevnom svetlu, druge dve na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


First two photos were taken in indirect daylight, the other two in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat.


46 comments:

  1. Ovo je jedna divota od laka! Ja ga obozavam. VIse ga nemam, ne ponavljam ga dok ne potrosim Collistar na istu foru. ALi ovaj Flormar je prelep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ija ga obožavam. Zaista je poseban jer je tako sirupast.

      Delete
  2. Doista je popularan. Imam ga od kraja jeseni i divan je. Jedino mu je aplikacija lošija od nekih drugih Flormar lakova koje imam, a i nije baš ekstra brz u sušenju, koliko sam uspjela primijetiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam primetila da se nanosi lošije od drugih, mada dugo nisam nosila neki Flormar.

      Delete
  3. *Swooooon* *drooool* - wow, this is beyond gorgeous!!!

    ReplyDelete
  4. stvarno je prelep i stoji ti fantastično. baš je sirup od grožća.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Drago mi je. Potraži ga jer ga vredi imati.

      Delete
  6. Cajkic, ovo su tvoje boje! Savrseni nokti i savrsene fotke <3
    Cime slikas? *sorry ako sam vec ptiala*

    ReplyDelete
  7. Jedan od najboljih svoceva tog laka!
    I nokti su ti ovde mnogo lepi, duzina je savrsena.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Tada mi je jedan nokat pukao pa sam sve skratila. Mogla bih ponovo da ih svedem na tu meru.

      Delete
  8. Najlepši Flormar koji sam videla :) Savršeno stoji na tu dužinu noktiju.

    ReplyDelete
  9. Jedan od mojih omiljenih, stvarno je divan i super si ga uslikala. :)

    ReplyDelete
  10. Ovo je stvarno mnogo lepa ljubicanstvena :)
    Stvarno cu se sloziti sa Bebi, fotke su ti preodlicne :)
    Sta god da namazes, ja bih to da imam i skontala sam da mi se bas svidja izgled tvog bloga :)

    Samo da te pitam nesto posto nisam u toku.. Nigde ne mogu da nadjem Aura On the edge, da li se on jos uvek proizvodi? Fale mi jos on i Metropolis...

    Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OTE je povučen pretprošle zime, a Metropolis se još proizvodi.

      Delete
  11. jako volim ovaj lak :) ali uvijek mi nekako ljepsi kad ga vidim na drugima nego na svojim noktima :)tebi divno stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Znam taj doživljaj - sviđa ti se na drugome, a na sebi nisi baš sasvim oduševljena.

      Delete
  12. Jao kad god namazes neki ljubicasti lak ja ga pozelim odmah! :) Taman sam zaboravila da ovaj postoji i eto ga. Predivan je! Konacno sam nabavila Essence Alice had a vision again. Moje molbe na Essence temi su urodile plodom. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno što si ga našla. Hajde sad u potragu za ovim :D

      Delete
    2. Bilo je bas dosta lakova u utorak u Kristabell i bio je jedan ovaj.

      Delete
  13. Vec duze vreme pratim tvoj blog i odusevljavam se, nokti su ti prelepi, mozes li molim te pisati o tome kako ih negujes i uspes da odrzis dugima? Svaki savet je dobrodosao, pozdrav Mirjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. O tome kako negujem nokte i kako pokušavam da se izborim sa nekim problemima koje imam sa noktima i zanokticama možeš pročitati ovde http://cajkinekandze.blogspot.com/search/label/nega%2Fcare

      Delete
  14. Love how shimmery and glowy this polish is! Gorgeous! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I love how it shines and looks so squishy.

      Delete
  15. Vrlo poseban, ja ga obozavam, imam i rezervnu bocicu, mozda i najlepsi Flormar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je to ipak U34. Ovaj je prelep, ali onaj je savršen za mene.

      Delete
  16. I ja sam od onih koji ga imaju i obozavaju ;).

    ReplyDelete
  17. Ajoooj. :| Strasno je lep! <3 Savrsen za neki space manikir! :] Steta sto su sad skuplji. :[

    ReplyDelete
  18. Jedan od mojih prvih i omiljenih FM, apsolutno je savrsen. A inace meni se skoro bez greske svi polu jelly i jelly lakovi povlace od brzosusecih nadlakova, koje zato koristim samo kad su ciste kreme ili neki drugi finisi u pitanju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto šta ti je neiskustvo. Imam veoma malo jelly lakova pa nisam obraćala pažnju, a sasvim je moguće da finiš ima veze sa time. S druge strane, ja imam samo brzosušeće nadlakove.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...