14 August 2013

Don Juan One Coat OC253


Ako postoji boja koju zaista ne volim na sebi, to je ružičasta. Posebno ne volim svetlije nijanse ružičaste. Don Juan One Coat OC253 je srednje-tamna nijansa ružičaste boje, malo zagasita. Ne sumnjam da bi na preplanulim prstima izgledao veoma lepo. Rekla bih da je ovo "sigurna" boja, boja koju možete nositi u bilo kojoj prilici. Konzistencija laka je odlična. Puna pokrivenost i ujednačena boja se dobijaju iz jednog srednje-debelog sloja. Suši se brzo.


If there's one colour I don't like on me, that is pink. I especially don't like lighter shades of pink. Don Juan One Coat OC253 is a bit muted medium pink. I have no doubt that it would look very nice on darker tan. I'd call this colour "safe" and wearable in any situation. The formula of the polish is amazing. One medium-thick coat gives full coverage and even colour. It dries fast.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



24 comments:

  1. I feel like you about lighter pinks on myself - but I really think they are beautiful on others - including you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. This IS a pretty shade, I just can't stand pink on me.

      Delete
  2. Znam da ti nisi "roze devojka", ali meni se ovaj lak premnogo dopada :D Imam Aurin (već drugi po redu) koji je više zagasit, nekako prljavoroze i meni je to lak koji nosim kao bež, neutralan, jer nekako ove nijanse idu uz sve...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako sam doživela ovaj lak - prilično je neutralan, veoma nosiv.

      Delete
  3. Nemoj da se ljutis, ali ja kada vidim naslovnu slicicu za novi post kod tebe, a da nije nesto tamnije (tacnije tipicno ti), nego ovako, meni kez oko glave obidje. Unapred znam kakav tekst da ocekujem i tako mi je simpaticno da nemam reci. Uvek iskreno sve napises sto se tice formule, ali ta `pinkasta ljubav` mi ulepsa dan :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što bih se ljutila? Drago mi je što te to oraspoloži, ali ja ipak više volim da nosim svoje boje, a to znači i žute i mint :D

      Delete
  4. Kako divna boja mada mislim da mi ne bi stajala jer sam puno bleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morala bi da je probaš kako bi videla da li ti stoji.

      Delete
  5. Svidja mi se ova nijansa roze! :) Meni ne stoje one boje fuksije ili kako god, one jarke pink. Pozelim sebi da odgrizem prste koliko mi se ne svidja.

    ReplyDelete
  6. It's a pretty pink, no doubt about it. And it looks lovely on you. But for myself, I like my pinks more vibrant and less muted. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  7. Ja sam nekad obozavala sve nijanse roze boje! :D Samo to sam i nosila doduse. Sad ih izbegavam. A da bih rekla da ti nesto stvarno stoji ili ne morala bih tebe celu da vidim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dok se to ne desi, veruj mi na reč da mi ova nijansa stoji (ide mi uz ten), ali ne ide uz mene ;)

      Delete
  8. E volela bih da sam te srela ovaj dan kada si nosila ovu boju :D
    Meni se mnogo dopada, jako je lepa i nosiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi bila na noktima dovoljno dugo da me iko vidi sa njom ;)

      Delete
  9. Fina je boja, mislim da imam nesto slicno, mada manje pink, vise mauve.. :)
    I ne stoji ti lose, samo nisam navikla da vidim ovakve boje na tebi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi mi smetalo da je ovaj tako manje pink, a više mauve.

      Delete
  10. Kjut si skroz kada mažeš ove boje :)))
    Postoje dve pinkače koje apsolutno obožavah, to su Maybelline Colorama stari Pink Graffiti, nažalost više ga nema pa čuvam pola bočice ko kučence i Avonov Viva Pink koji omrzeh zbog nekih drugih stvari, pa ga mažem samo kad sam u mazohističkom fazonu. Ovo biH mogla biti bolja opcija, ali avaj, odmaram od pinkaća :)

    Pravo da ti kažem ja već ušla u jesen, kanim se da iskoristim "preostalo leto" za još koju hepi samr boju, al ne da mi se :S


    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se uželeh mračnjaka. Sada ću opet početi češće da ih mažem kako bih svetle boje ostavila za tmurnu jesen.

      Delete
  11. A bas je lepa boja :D Mada ti i pink, no.

    ReplyDelete
  12. haha, gledam prvu sliku i ne verujem. ali, nije da ti ne stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Što bi moja drugarica rekla, izneverovala si :D
      Hvala ti.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...