21 September 2013

Essence Colour & go 159 The green and the grunge


Predstavljanje novih Essence lakova nastavljam svetlijim od dva zelembaća, onim koji ima "Colour of the year" nalepnicu. Essence lakovi ne sadrže DBP, toluen, formalinski rezin i kamfor. Imaju 8 ml i koštaju 219 dinara. Mogu se nabaviti u DM i Lilly drogerijama, kao i u Mauricius parfimerijama.


I continue reviews of new Essence shades with the lighter green one that has "Colour of the year" label on the cap. Essence polishes are big 5-free (don't contain formaldehyde, dibutyl phthalate (DBP), toluene, formaldehyde resin and camphor). They come in 8 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Prvo, ne znam šta je ljudima zaduženim za smišljanje naziva Essence proizvoda da povezuju zeleno i grandž (imali smo letos one užase od naziva u Floral Grunge kolekciji). Drugo, nalepnica "Colour of the year" se odnosi na Pantone boju godine, koja je za ovu godinu smaragdna. Ja ovu nijansu zelene ne bih nazvala smaragdnom, ali u poređenju sa onim što je prikazano na Pantone sajtu rekla bih da je Essence pogodio metu tačno u centar, mada mi nije jasno zašto izbacuju lak u "boji godine" tek u septembru. No to je manje važno. U pitanju je jasna zelena krema visokog sjaja koja samo malo vuče na plavo. Ovaj sam lak nosila bez baze i obojio mi je nokte, tako da vam savetujem da obavezno namažete bazu, možda čak i dva sloja baze.


Firstly, I don't know what people in charge of naming products at Essence are thinking and why they connect green and grunge (this summer they gave us those abominable names in Floral Grunge trend edition). Secondly, the "Colour of the year" label refers to the Pantone colour of the year, which is emerald this year. I wouldn't call this shade of green emerald, but compared to what is shown at Pantone website I'd say Essence hit the bull's eye. I am unclear why they waited till September to place a polish in "Colour of the year" on the market. But that is less important. This is a very glossy bright green creme that slightly leans towards blue. I wore this polish without any base coat and it stained my nails. I'd urge you to use base coat with this one, maybe even two coats.


Što se mazanja tiče, ovaj lak je san snova. Veoma je pigmentovan i pokriva iz jednog sloja. Nije pregust i u njemu četkica ne ostavlja brazde, što mi se dešavalo sa nekim drugim Essence Colour & go lakovima. Sa ovim nisam imala takvih problema, ali trebalo mu je više vremena da se osuši nego Pink & Proud.


As far as application is concerned, this polish goes on like a dream. It is very pigmented and gives full coverage in one coat. It isn't too thick and doesn't go streaky, which happened to me with some other Essence Colour & go polishes. I didn't have that sort of trouble with this one. It did take longer time to dry than Pink & Proud.


Prve četiri slike su snimljene na direktnom suncu, druge četiri u senci. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


The first four photos were taken in direct sunlight, the other four in shade. I have two coats of polish and no top coat. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


28 comments:

  1. Prelep je! POdseća pomalo na OPI Jade, ali čini mi se da je taj življi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je neko spomenuo upravo da je djup za Jade, ali kako nije uradio poređenje, a ja Jade nisam videla uživo, ne mogu ništa da kažem.

      Delete
    2. rekla bih, bar po tvojim slikama, da je jade dosta svetliji.

      ovaj zelembać je prelep, baš po mom ukusu! ne znam što si rizikovala bez baze, ja bih za njega odmah udarila po dva sloja :D

      Delete
    3. Tada sam baš bila u frci jer sam htela što bolje da iskoristim svetlo jer je narednog dana trebalo da ostanem bez aparata pa sam samo htela da ubrzam proces i sem za prvi lak nisam mazala bazu uopšte. Ovaj je jedini koji je ostavio trag.

      Delete
  2. It's a very beautiful green, I like this type of cold green :)

    ReplyDelete
  3. Odlicna boja. Inace volim zelene, i umislila sam da se bas lako uklapaju uz garderobu (ne uz druge zelene nego onako.. :) ). Samo bazu ispod obavezno, mislim da vecina hoce da oboji nokte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da se lako uklapaju. Posebno ako kao ja nosiš skoro isključivo crnu i crvenu odeću :D

      Delete
  4. Prelepa zelena nijansa ;) Savrsena za jesen.

    ReplyDelete
  5. Koliko ti traju ovi novi Essence lakovi? Mislim, kad ih namažeš?
    Ja sam razočarana jer mi se lak skida nakon 1 dana.
    Formula koja je bila ranije kad su pakovanja bila manja je, po meni, bila puno bolja i dugotrajnija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam merodavna da pričam o trajnosti laka jer obično menjam lak svakog drugog dana. Kada ga držim duže od toga, zapažanja spomenem u postu. Sada mogu da kažem samo da im teksturci traju barem tri dana.

      Delete
  6. novi essence colour & go traju kraće na noktima nego stari u bočicama od 5ml. iz mog iskustva, ni nadlak im ne produži trajanje.
    ovo je sad nova tura lakova, pa možda su nešto poboljšali, znaću kad neki isprobam :)

    lep je zeleni, volim što ima tu mrvu plave u sebi. sviđa mi se što je pigmentovan, al' zato i ostavlja boju na noktima :(

    ReplyDelete
  7. Prelepooooooooooo :) Divno ti stoji!

    ReplyDelete
  8. I wouldn't call this an emerald green either, but it's still a lovely shade on you! Very nice for fall. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  9. odlicna boja! vec vidim da bi se svidela mojoj drugarici pa cu joj ga svakako nabaviti :)

    ReplyDelete
  10. Već sam rekla da ovaj definitivno kupujem, samo je pitanje vremena. Mada sam sad sama sebi zakomplikovala situaciju sa 10 project pan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde, hajde. Potroši jedan iz projekta pa uzmi ovaj.

      Delete
  11. predobra boja, ne znam zašto ju odmah prvi put nisam donijela doma ;)

    ReplyDelete
  12. Moram cesce da svracam u Lili :D Predivan je! Posebno me raduje sto je tako dobro pigmentovan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlično je pigmentovan. Možda malo suviše pošto mi je obojio i nokte :D Obavezno maži bazu ispod njega.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...