24 November 2013

Arrrrr!


Pirati su među nama. Danas predstavljam jedan skoriji i jedan stariji manikir. Sebi sam radila tematski manikir za Talk Like a Pirate Day (19. septembar), a nedavno sam i Mini radila manikir za drugaričin rođendan, no svoje nokte nisam stigla da sredim za tu priliku. Da, išla sam na rođendan bez laka na noktima :( Za svoj manikir sam koristila Don Juan OC229 za bazu, a potom sam slobodoručno nacrtala Veselog Rodžera lakom Don Juan LK101. Mini sam radila skittle koji svetli u mraku, no svetleći efekat nisam zabeležila aparatom (sve belo svetli). Pečatirala sam joj sidro sa Essence pločice koristeći srebrni lak za pečatiranje koji se nije pokazao baš najslavnije preko Don Juan OC229. Talasići su napravljeni uz pomoć Essence šablonskih nalepnica od pre neke godine, a lakovi su Don Juan OC257 i Essence Date in the moonlight. Veseli Rodžer je nastao uz pomoć šablonske nalepnice kupljene kod Kineza, Don Juan OC229 i Essence belog laka za pečatiranje. Prugice su Don Juan LK101 i Essence Date in the moonlight.

http://youtu.be/-j0Pt259ErY

Pirates are among us. I am showing you one more recent and one older mani. I did nail art for Talk Like a Pirate Day (19. September), and I decorated Mina's nails for a friends birthday. Unfortunately I didn't get to do my own nails for that occasion. Yes, I went to a birthday party without any nail polish on my nails :( I have used Don Juan OC229 for base and Don Juan LK101 for freehand Jolly Roger for my mani. Mina's mani is a glow in the dark skittle (everything white glows in the dark), but I didn't capture the glow on camera. I have stamped the anchor from Essence stamping plate using silver stamping polish that didn't turn out that well over Don Juan OC229. Waves are done with Essence nail art stencils from several years ago and Don Juan OC257 and Essence Date in the moonlight. I did Jolly Roger using stencils from thrift store, Don Juan OC229 and Essence white stampy polish. Stripes are done in Don Juan LK101 and Essence Date in the moonlight.






15 comments:

  1. LOL I laughed when I read the title - it had to be pirate related.
    It's a cool mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I didn't get the chance to show my mani, but now I finally had the opportunity to feature it.

      Delete
  2. A ja gledam sliku i krećem: "Arrrr" i vidim naslov :D.
    Crno beli je fantastičan, ali su mi talasići baš presimpatični :).

    ReplyDelete
  3. Hehe this is so cute! Love your jolly roger! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It turned out much better than I thought it would.

      Delete
  4. Fantasticno, obozavam gusare :P

    ReplyDelete
  5. Great idea! Thanks for sharing.

    Checkout the Thanksgiving $75 Giveaway on my blog. Great for Black Friday.
    Hope you had a great weekend!
    Love,
    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. aaaaaaaaa super ti je prva manikura <3

    ReplyDelete
  7. hehe bas je fora! sa talasima mi je bas simpa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Talasići su baš super ispali iako sam imala malo problema sa šablonskom nalepnicom.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...