27 January 2014

Rimmel Space Dust 003 Aurora


U novembru su se kod nas pojavili Rimmel Space Dust lakovi, ali na žalost samo dve od pet boja inače u ponudi. Auroru sam uzela samo iz želje da uporedim Rimmel teksturce sa drugim teksturisanim lakovima. Rimmel Space Dust lakovi sadrže 8 ml i koštaju 295 dinara u Mauriciusu, nešto više u DMu, ali dostupne su samo dve nijanse (Aurora i Moon Walking).


Rimmel Space Dust nail polishes arrived in Serbia in November, but only two of five colours. I bought Aurora only because I wanted to compare Rimmel textured polishes with other textured polishes. Rimmel Space Dust polishes come in 8 ml bottles and retail for about 3 €.


Aurora je bledo-ružičasti nude teksturisani lak sa metalik šljokicama koje veoma lepo svetlucaju. Boja mu nije previše roze. Neočekivano mi se svidelo kako mi stoji i kako daje veoma čist i elegantan izgled, ali sa zanimljivijim efektom od običnog nude laka. Što se nanošenja tiče, sasvim se lako nanosi i poput drugih teksturaca suši se brzo. Tekstura je nešto grublja nego kod drugih teksturisanih lakova. Imam dva sloja laka i nemam nadlak, ali ne bi mi škodilo da sam nanela i treći sloj laka. Slike su snimljene na dnevnom svetlu.


Aurora is pale nude leaning to pink textured polish with metallic glitter that glints very nicely. It isn't too pink. I unexpectedly like how it suits me. It gives clean and elegant look, but with some edge. As far as application is concerned, it goes on really well and like other textured polishes it dries fast. Texture is a bit more gritty than the other textures I have. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat, but I could have applied the third coat as well.

42 comments:

  1. Bas ti neocekivano dobro stoji. Meni nesto nije legao, moram ga probati jos jednom pre nego sto ga se odreknem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj mu još jednu šansu. Bolje da budeš sigurna nego posle da ti bude krivo što si ga prosledila.

      Delete
  2. Predivan je. :) Čini mi se da je dobar dupe za Opijev Silent Stars Go By.

    ReplyDelete
  3. Stvarno je lepa Aurora. :)

    Meni se bila dopala, kao i Moon Walking, ali sam se posle nesto ohladila. Teksturisani kod mene nisu zaziveli, iz nekog razloga, mada su mi generalno lepi ovi sa sljokicama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene su teksturisani potpuno kupili, a ovaj misim da bi tebi fantastično stajao.

      Delete
  4. Oh, I like how this glitters and "shimmers"....
    It looks good on you!

    ReplyDelete
  5. Kao sto vec znas meni se ovaj lak ne dopada. Previse je neutralan. Dopada mi se sto ima krupne sljokice. Tebi lepo stoji mada ne mogu da te zamislim sa ovakvim lakom na noktima. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da deluje nezamislivo, ali meni se lak baš dopao kako mi stoji.

      Delete
  6. Replies
    1. Ako ti se dopada zdušno ti preporučujem da ga uzmeš jer kvalitet mu je sasvim dobar.

      Delete
  7. jao, baš je lep, nekako i nežan i blingy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prekrasnoća od laka čak i meni koja inače ne volim nudaće.

      Delete
  8. Imam ovaj lakic i predivan je! Obozavam ga! Tako dobro izgleda na notkima bez obzira na duzinu. So sparkly!

    ReplyDelete
  9. Bas je romantican <3

    ReplyDelete
  10. Ja sam odabrala Moon Walking i bas sam se odusevila, kao nakit na noktima. Kod Aurore boja nije 'legla' ali mi se generalno dopada ideja nude laka sa blingom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila sam da si ti uzela taj lileći. Mnogo je lep, ali suviše hladan za mene.

      Delete
    2. Zbog toga sam imala nedoumicu da li da ga uzmem, ali nisam se pokajala.

      Delete
    3. To je i važno - da si zadovoljna onim što si kupila.

      Delete
  11. Osećam se prozvano :D Šalu na stranu, divna je boja, podseća me na boju roze zlata... Potražiću ovaj lak.

    ReplyDelete
  12. That's really beautiful! I love how the sparkle adds a bit of fun, but it's still elegant due to the muted shade. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  13. JAO kakav je! Predivan je i bas nekako elegantno izgleda... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta doza elegancije koju dajer se i meni baš dopada.

      Delete
  14. divan lak prelepo ti stoji

    ReplyDelete
  15. čista elegancija, prekrasan je *.*

    ReplyDelete
  16. Jooj, sto je lep, bas girly ;) I lepo ti i stoji :)

    ReplyDelete
  17. Lak je prelep! I prelepo ti stoji! Šteta što kod nas nema svih 5 nijansi.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...