10 March 2014

Morgan Taylor New York State of Mind


Danas vam predstavljam lak koji ste mogli da nazrete ispod mog usklađenog manikira za celofansku nedelju - Morgan Taylor New York State of Mind. Jedan je od dva Morgan Taylor laka koja su mi odmah privukla pažnju, no koje nisam mogla odmah da nabavim jer ih na sajmu kada su prvi put predstavljeni kod nas nije bilo, a kasnije su mi stalno izmicali. No, u decembru sam uspela da kupim oba, ali nisam htela da ih pokazujem dok ne završim sa lakovima koje sam dobila za recenziju. Poput drugih Morgan Taylor lakova ni ovaj ne sadrži formalin, dibutilftalat i toluen i nije testiran na životinjama. Bočice su od 15 ml i koštaju 864 dinara. O novinama se možete informisati na Morgan Taylor Srbija stranici, a lakove možete nabaviti kod uvoznika GP Contour u Novom Sadu i Beogradu.


Today I present you the polish you could glimpse under my saran wrap Matching Manicure - Morgan Taylor New York State of Mind. This is one of two Morgan Taylor polishes that immediately caught my attention, but they were still unavailable at the cosmetics fair and after they kept slipping through my fingers. But I did manage do buy them both finally last December, but didn't want to show them before I finished trying the polishes I received for reviews. Morgan Taylor polishes are big 3-free and cruelty free. They come in 15 ml bottles and have wide flat brush.


Morgan Taylor New York State of Mind (50061) deo je stalne postavke Morgan Taylor lakova i jedna od njihovih najpopularnijih boja. Takođe je i jedan od najoriginalnijih lakova koje sam igde videla, mada vidim neke sličnosti sa p2 Sand Effect Classy i Butter London The Black Knight (oba nedostupna kod nas). U prozračnoj crnoj bazi se nalazi mnoštvo ciklama, plavih, holo i zlatnih šljokica. Pošto šljokica ima toliko mnogo, a baza je prozračna ja sam morala da nanesem tri sloja laka za punu pokrivenost. Mislim da bi bolje bilo da sam namazala samo jedan sloj preko crnog laka. Sigurno ne bi izgubio na lepoti i svetlucavosti. Sva njegova blistavost dolazi do izražaja kada se nanese nadlak, ali spremite se da svakog dana nanosite po sloj nadlaka za taj staklasti izgled. Ja bih rekla da vredi jer ovaj kosmički izgled, nakit na noktima treba da bude viđen u svoj svojoj lepoti.


Morgan Taylor New York State of Mind (50061) is part of Morgan Taylor core line and one of their most popular shades. It is also one of the most original polishes I have seen, although there are some similarities with p2 Sand Effect Classy and Butter London The Black Knight (both unavailable in Serbia). Sheer black base holds multitude of magenta, blue, holo and gold glitters. It is quite glitter-heavy so be prepared for somewhat more difficult application, especially cuticle line. Since there is so much glitter and the base is quite sheer I had to apply three coats of polish to achieve even coverage. I think it would be better if I had applied only one coat over some black undies. I am certain it wouldn't diminish its beauty and sparkle. It is at its best when topped of with some glassy top coat, but do be prepared to reapply that top coat daily in order to keep that glassy look. I'd say it is worth it because this cosmic look, jewels on nails should be seen in all its beauty.


Nanošenje ovog laka je nešto teže zbog količine šljokica i osećaj je više kao da nanosite teksturisani nego običan lak. Tako ga i možete tretirati jer je baš rapav i guta nadlak kao lud (još jedan razlog zašto bih predložila da se nosi samo u jednom sloju preko crnog laka). Kao što rekoh, tri tanka sloja su mi bila potrebna za punu pokrivenost. Suši se brzo, što je još jedna zajedniča osobina svih Morgan Taylor lakova koje sam do sada isprobala. Treba voditi računa da šljoke ne vire sa slobodne ivice nokta. Uz moju sada standardnu kombinaciju koju čine Stick With It baza i Need For Speed nadlak (tri sloja) stajao mi je četiri dana bez bele crte i ispucale površine.


The application was somewhat tricky due to the amount of glitter and it feels like textured polish. One could treat is as such because it is quite gritty and eats up top coat (one more reason I'd suggest wearing it over black polish). As I said, I needed three thin coats for full coverage. It does dry fast, which is a trait common to all Morgan Taylor polishes I own. You should take care not to have glitter sticking out of your free nail edge. With my now regular combination of Stick With It base and Need For Speed top coat (three coats) it held on for four days without so much as tipwear.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve četiri slike imam tri tanka sloja laka, a na preostalim slikama imam i dva sloja Need For Speed nadlaka.


All photos were taken in daylight. I have three thin coats of polish in the first four photos and I have two coats of Need For Speed top coat in the other four photos.

28 comments:

  1. I think you are right about the black undies - and I definitely prefer it with top coat, it adds so much to the depth and dimension...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is so much prettier with top coat and I am so angry it doesn't dry to a smother finish.

      Delete
  2. Meni je prvi zapao za oko, bas se istice na onim rozetnama. :)
    I stvarno je super kombinacija boja, ali nisam ljubitelj lakova koji toliko gutaju tc, a lepsi su s njim.

    Verovatno je bolja situacija sa jednim slojem preko crnog laka. :)

    ReplyDelete
  3. Stvarno je jedinstven, ali ta njihova tekstura mi uopste nije po volji, čak me odvraća od mazanja ona 2 laka koja imam. Divno izgleda sa tc. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je još ostao Under the Stars da probam, ali svi šljokičavi do sada su bili gutači nadlaka.

      Delete
  4. prekrasan *.*
    moram priznati da premda baš volim hrapavce, ovaj put mi se zaglađena verzija puno više sviđa, možda zato jer tako glitter koji dolazi u više boje nekako jače iskače iz crne baze :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali ovaj nije teksturac, makar ne bi trebalo da bude, nego MT još nije naučio da napravi šljokičavce koji se suše glatko.

      Delete
  5. Ovaj mi se najvise svideo od svih MT lakova, ali mi bez nadlaka i nije nesto :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bez nadlaka zaista nije nešto, ali sa nadlakom je divnoća :D

      Delete
  6. Need for speed <3
    http://www.youtube.com/watch?v=I043v3yyruk

    Stvarno je kao deo neke galaksije, a meni se to veoma dopada, mnogo ti lepo stoji i zaista efektno i mocno izgleda, budi mastu samo tako :)

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo je još svemirskiji nego na slikama.

      Delete
  7. Fantastican je! Ja sam nosila ovih dana moj Under the stars. Ni tri sloja nadlaka mu ne pomazu da bude skroz gladak al nema veze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam još nosila Under The Stars. Ne znam kako bi izgledao preko baze u boji.

      Delete
  8. Replies
    1. Poneću ga na sledeće viđanje da ga probaš.

      Delete
  9. I meni je taj lak zapao za oko, al ga nije bilo uprodaji kad sam bila :(...i ne bih se pokajala! Predivan je! Meni se pokazao kao dugotrajniji MT sa drugim lakom kao podlogom i posle testiranja ostalih lakova, planiram isključivo tako da ih nosim. Slažem se da je teško ukrotiti ostatke šljokica koje vire...već sam se zabrinula za moje umeće lakiranja noktiju...!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni dugotrajnost sa MT nije problem, što sam ti i napisala onda, no drago mi je da si ti našla način da im produžiš trajanje. A šljoke gutaju nadlak kao lude. Sa ovim lakom znam šta da kombinujem ispod za manje grbav izgled, a sa drugima nisam sigurna da bih ubola.

      Delete
  10. Moram da kazem da ti je odlicna ova duzina noktiju :) Bas sa ovakvim bojama super ide. Lep je, al sto rekose, gutac TCa :D Ni je ne preferiram tu osobinu,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nešto su mi nokti u poslednje vreme neraspoloženi za saradnju tako da sam nezadovoljna i oblikom i dužinom.

      Delete
  11. Moja tiha patnja su ovako divni nokti sa takvom divnocom kao sto je taj lak...
    http://psemima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ja bih ga i matirala :D lepotanko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razmišljala sam o tome, ali nisam mogla da dodam još jedan sloj.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...