29 March 2014

MoYou Nails 107

Image plate 107
http://moyounails.com/shop/image-plate-107/

Nedavno sam morala znatno da skratim nokte jer sam slomila jedan na levoj ruci. Na svu sreću na desnoj mi nijedan nije pukao i, mada sam ih skratila, ipak deluju reprezentativnije od onih na levoj. Ovo je zgodna prilika da pokažem kako se i nedominantnom rukom može lepo pečatirati i da pečatiranje nije bauk. Ukoliko niste ubeđeni u to, slobodno bacite pogled na moj članak o osnovama pečatiranja. Nadam se da će vam olakšati pečatiranje ili vas navesti da ga probate. Pločica koju ovom prilikom predstavljam je treća od osam novih MoYou Nails pločica.

Rimmel Black Cherries preko Depend 318

I had to shorten my nails significantly because I broke one of my nails on left hand. Fortunately, I had no breakages on my right hand and, although I did file them down, these nails look more representative than those on the left hand. This is also a fine opportunity to show how stamping with your non-dominant hand is not a bogeyman. If you are not convinced feel free to look at my article on basic stamping. I hope it will make nail stamping easier for you or that it will motivate you to try it. The stamping plate I'll be using this time is the third of eight newly released MoYou Nails image plates.

Color Club Revvvolution preko China Glaze Cosmic Dust

Ova pločica ima sedam malih motiva koji se mogu tematski podeliti na cvetove, leptire i vinjete, s tim što su cvetovi i leptiri međusobno uklopivi za neki tropski manikir. Svi motivi su sasvim očekivano veoma dobro urezani. Sa ovom pločicom ne morate voditi računa o smeru u kome ćete grebati lak, ali za prenošenje slike vinjeta treba paziti kako ćete orijentisati i pločicu i pečat kako biste što manje dragocenog vremena gubili kasnije na centriranje dok vam se slika suši na pečatu. Dve suprotne ugaone vinjete se mogu kombinovati tako da prave punu borduru. Od ovih sedam motiva jedino nemam neki odnos prema vinjetici dole desno. Ne uklapa mi se u neku kombinaciju sa ostalim motivima sa ove pločice, mada se sigurno može lepo nositi sama ili u kombinaciji sa motivima sa drugih pločica.

Rimmel Black Cherries over Depend 318

This image plate has seven small designs that can be divided into three themes: flowers, butterflies and vignettes. Flowers and butterflies can be combined in a tropical manicure. As expected, all designs are really well etched. You don't have to look for scraping angles and directions, but when stamping vignettes you should take care to position both the plate and the stamper so that you don't have to waste precious time on additional orientation and centering while the image is drying on the stamper. Two opposing vignette images can be arranged into a full frame. The only image I am indifferent to is the lower right swirly vignette. It doesn't go well with other images from this plate, but it can certainly be worn on its own or combined with images from some other plates.

Color Club Revvvolution over China Glaze Cosmic Dust

Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Sve pločice koštaju 5,82 € (4,99 £), ali ove nove trenutno su na sniženju i koštaju 4,59 £. Poštarina za Srbiju je 10,27 €. Ukoliko vam se poštarina čini visokom, imajte na umu da je reč o preporučenoj pošiljci sa praćenjem i potvrdom o prijemu. Dakle možete biti sigurni da će vam pošiljka stići. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. All images plates are 4,99 £, but some of them (including this one) are currently on sale and go for 4,59 £. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

12 comments:

  1. They stamp so very well, and I absolutely love that pastel blue from Depend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It turned out blue in these photos, but it is minty green. I just don't care that much for accurate colours when it comes to stamping if it doesn't drastically change the entire look.

      Delete
  2. Leptirići - i kombinacija boja i motivi su pobedili u mom slučaju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni se leptirići mnogo dopadaju.

      Delete
  3. Isto mislim da je kombinacija boja odlična kod leptirića :)

    ReplyDelete
  4. Meni su u ovom članku ipak najveći utisak ostavili nokti. :) Baš mi se sviđa ova dužina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mislim da ću zadržati ovu dužinu. Jeste da mi se nokti prljaju više, ali lepše izgledaju.

      Delete
  5. sviđa mi se ovaj solo leptirić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solo leptirić mi je tramp stamp za nokte :D

      Delete
  6. pečati su ti savršeno napravljeni! druga kombinacija mi se ipak više sviđa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Druga kombinacija šara je više po mom ukusu pa sam i boje mogla lepše da uklopim.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...