23 April 2014

Golden Rose Rich Color 45


Ne znam zašto nisam ranije probala ovaj lak, a bio je jedan od tri jedina Rich Color laka koja su mi privukla pažnju kada je prošle godine u Kristabell stigla nova kolekcija. Zapravo sada je tačno godinu dana otkad sam kupila ovaj lak. Golden Rose Rich Color lakovi imaju 10,5 ml i široku, pljosnatu, zaobljenu četkicu. Koštaju 120 dinara.


I don't know why I haven't tried this polish earlier when it was one of the only three Rich Color polishes that caught my eye when summer shades had first arrived to Kristabell. It is actually a year now since I bought it. These polishes come in 10.5 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.

Golden Rose Rich Color 45 - Depend 091 - Rimmel Lycra Pro 405 Fierce Cherry - China Glaze Stroll

Golden Rose Rich Color 45 je malinasti lak koji na prvi pogled deluje da je ispunjen crvenim mikrogliterom, ali na fotografijama sam videla da su to zapravo veoma sitne ljuspice u zlatnoj, crvenoj i plavoj boji. Mada podseća na nekoliko drugih lakova koje imam ipak se dovoljno razlikuje od svih njih. Ima više ružičaste u sebi od Depend 091. Svetliji je i od Rimmel Lycra Pro 405 Fierce Cherry i od China Glaze Stroll, a i šimer se razlikuje u sva tri. Maže se divno i dva sloja daju sasvim ravnomernu boju i punu pokrivenost. Na slikama mi se vidi linija nokta, ali uživo se nije videla. Brzina sušenja mu je odlična. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Golden Rose Rich Color 45 is a raspberry red polish that seems to be filled with red microglitter, but you can see from the photos that those are actually gold, red and blue glass flecks. While this polish does resemble some of the polishes I already own it is still very different from them. It is more pink than Depend 091. It is lighter than both Rimmel Lycra Pro 405 Fierce Cherry and China Glaze Stroll and the shimmery particles differ in these three. The application was a breeze and two coats give full and even coverage. You can see my nail line in photos, but it wasn't visible in person. Drying time is excellent. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


24 comments:

  1. I am not a big red polish fan, but I like your comparation!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I am a big fan of red polishes, especially glittery ones :D

      Delete
  2. Ijaoooo što je lep, kao neki džemić!

    ReplyDelete
  3. OHHH lok at those glass flecks - it's absolutely gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Jako je lep. :)

    Odmah me podsetio na Stroll, al' eto svetliji je.. :D
    Svidja mi se sto je malinast.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znatno je svetliji od Stroll, a i formula mu je bolja.

      Delete
  5. Prelep je,a rekla bih da je jos lepsi uzivo.Nosila sam ga jesenas kao opcinjena ceo oktobar i novembar:mazala,skidala pa opet mazala... :) pozdrav od Jasne :)

    ReplyDelete
  6. So pretty... it kind of looks like raspberry jam. :) Love the microglitters!

    ~ Yun

    ReplyDelete
  7. Jako je lep. :) Dopada mi se taj mikrogliter :)

    ReplyDelete
  8. Cini mi se da je na foru Ahoy. Meni je trebalo vremena da shvatim da mi se zapravo BAS dopada takav efekat. Jedino sto zahteva sunce, al taman ide prolece :) Super ti stoji, i svidja mi se ova duzina noktiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da si u pravu za Ahoy. Imaju nešto zajedničko.

      Delete
  9. Baš je voćkast, I mene podseća na Ahoy!, Raspberry festival i tako te CG nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, voćkast, džemast, sirupast i predivan :D

      Delete
  10. Jao koliko je lep, moram da obradujem mamu sa njim jer obozava crvene lakove =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da će joj se ovaj dopasti. Klasičan je, a nije dosadan.

      Delete
  11. Imam ga vec 3 meseca i nikako da dodje na red, deluje divno, obozavam crvene lakove! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta da ti stoji neisproban. Sada je pravo vreme za njega.

      Delete
  12. Odmah mi je privukao pažnju kad su stigli u K, ali sam zaključila na osnovu tvog poređenja da je za mene previše ružičast i odlučila se za Dependić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Dependić je savršen. Mogla bih ga opet nositi.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...