05 April 2014

p2 Volume Gloss 030 Sweet Darling


Sweet Darling je jedan od pet p2 lakova koje sam dobila od ortaka koji je bio voljan da mi sa svog puta u Nemačku donese nešto za kolekciju. Sve lakove je birao sam i uglavnom je pogađao. Ovaj lak mi je bio iznenađenje jer baš ne ide uz mene, ali mi je svakako bilo zanimljivo da probam nešto novo i drugačije.


Sweet Darling is one of five p2 polishes a friend who was willing to bring me something for my collection from his trip to Germany had brought me. He had picked the polishes himself and they were mostly hits. This one was a surprise because it doesn't really go with me, but it is always interesting to try something new and different.


Ovaj ste lak već imali priliku da vidite u Čipka bez čipke manikiru. Ovo je lila krema visokog sjaja i dobre pigmentacije. Suviše je hladnog podtona da bi mi dobro stajala. Četkica kod Volume Gloss linije lakova je široka i zaobljena, ali tanja od Golden Rose Rich Color četkice. Meni odgovara. Lak se nanosi lako i lepo. Samoravnajući je. Brzina sušenja mu je trunku brža od prosečne.


You have already seen this polish in Laceless lace manicure. This is a very pigmented and glossy lilac creme. It is too cool in tone to fit me well. Volume Gloss line of p2 polishes has wide rounded brush, somewhat thinner than Golden Rose Rich Color brush. It suits me. The application is nice and smooth. Polish is self-levelling. Drying time is a bit faster than average.


Prve četiri slike su snimljene na dnevnom svetlu, druge dve na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


First two photos were taken in daylight, the other two in direct sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

18 comments:

  1. I love P2's Volume Glosses - and this is no exception - and I'm lucky to have it myself :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. And it must look gorgeous on you. These shades fit you.

      Delete
  2. Ih baš je lep! Ne bih se bunila da ga probam, teško je pronaći kvalitetan lila lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koji bih ti preporučila od nama dostupnih jer ovo baš nisu moje boje.

      Delete
  3. Ja sam zaljubljena u ovu boju. Predivan manikir.

    ReplyDelete
  4. Meni se dopada kako ti stoji. :)
    A i vidi se da lak ima dobru formulu, sto je retkost za pastelni lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Formula mu je veoma dobra. Imam utisak da je cela ova kolekcija kvalitetna.

      Delete
  5. Zasto ne bi isoa uz tebe? Mislim da ti super stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo toplija nijansa bi mi stajala, ali ova je suviše hladna. Ne vidi se na slici, ali uživo ruke kao da nisu moje.

      Delete
  6. Jako lepa boja, mene lavandasti uvek kupe, imam ih previše. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne prihvatam da postoji kategorija "previše" lakova neke boje :P

      Delete
  7. Cajo, prelep je, savrsen, i uopste nemam utisak da ti ne pristaje. Mozda sam malo subjektivna, ipak je to ljubicasto :) ali stvarno mi se svidja.

    Ja imam nekoliko svetlijih lila, ali nisu bas ovako svetle i hladne. Uopste nije lako naci takvu boju, a da je i formula pristojna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisu tako svetle i hladne - mislim da je to ključ ;) Imam još jedan hladan lileći lak, ali mnogo je zasićenija boja pa mi stoji bolje ili ja makar imam takav utisak.

      Delete
  8. Kasno komentarišem, a reći ću ono što bi i očekivala od mene - baš lepa boja :)
    Fino mi deluju ovi p2 lakovi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Za sada p2 lakovi deluju solidno. Još nisam isprobala sve koje imam.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...