07 May 2014

Zoya Dhara


Zoya Dhara je jedan od jesenjih Pixie Dust lakova koje sam silno želela da probam, a kako je za vikend vreme bilo jesenje došao mi je kao poručen da se razvedrim i prizovem sunce. Izgleda da mi je to pošlo za rukom. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Obični lakovi koštaju 674 dinara, a Pixie Dust 840 dinara. Zoya lakove možete nabaviti u Ultra Sun, bilo uživo bilo preko interneta, kao i kod njihovih distributera u Beogradu, Čačku i Nišu.


Zoya Dhara is one of last autumn's Pixie Dusts that I was so eager to try. Since we had such a grim weather this past weekend it was a perfect choice to cheer myself up and maybe invoke some sunshine. It seems it did the trick. Zoya polishes come in 15 ml bottles. They don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Dhara je teksturac nijanse narandžaste koja podseća na Noć veštica i žetvu, zato ne čudi što se pojavila u jesenjoj kolekciji. No kako boja nije prigušena i veoma je jarka savršena je za bilo koje doba godine. Znatno je tamnija od Zoya Beatrix, koju možete videti kod Shine Eye i MarryJ. Osim narandžastih ima i zlataste svetlucave čestice, ali ne i šljokice različite veličine. Zato boja deluje prilično ujednačeno, a veoma je svetlucava. Za punu boju i pokrivenost je potrebno naneti dva sloja. Treba joj oko pola sata da se sasvim slegne i da se tekstura vidi/oseti u punoj meri. Tekstura je veoma ravnomerna. Kada se Dhara osuši stajaće vam zaista dugo. Meni se za četiri dana pojavila samo bela crta na vrhovima noktiju. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Dhara is an orange textured polish, whose shade reminds me of Halloween and harvest, so it is no wonder it had appeared as part of autumn collection. Nevertheless, it is such a bright and clear shade it is perfect for all seasons. It is quite darker than Zoya Beatrix, which you can see at Shine Eye's and MarryJ's. Along with orange articles Dhara has some golden sparkles, but no glitter of different sizes. This is why colour looks quite uniform yet very sparkly. It takes two coats for full colour and coverage. It takes about half an hour for the polish to dry and settle to show texture in full. Texture is very uniform. Once dry Dhara will stay on your nails for quite some time. I have worn it for four days with only tipwear. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

26 comments:

  1. Fenomenalan, potpuno oduševljenje! :)

    ReplyDelete
  2. da da daaaaaaaaaa, genijalna *.* <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još mi je na noktima, toliko o tome koliko je sjajna.

      Delete
  3. WOW it's pretty, it makes me think of China Glaze Riveting - even if that isn't a textured polish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It reminded me of Riveting as well. I don't know why I haven't got that one as well.

      Delete
  4. Jos cu jednom reci - predivan je. Mogla bih ga gledati satima

    ReplyDelete
  5. Predivan je. Imam par Zoyinih teksturaca i razmišljala sam da uzmem i njega. :)

    ReplyDelete
  6. Divan je, nema šta. Pristaje ti.

    ReplyDelete
  7. Dopada mi se vise nego Beatrix. Bas dobro izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beatrix je za nas mračnjake suviše svetla.

      Delete
  8. Zoya "sabija" sa teksturcima, to se zaista vidi, ni jedan mi nije promakao niti me ostavio ravnodušnom. Šteta što nisam neki ljubitelj texturaca...Ovaj mi je do sada jedan od najlepših texturaca koje sam videla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. S jedne strane je dobro što nisi ljubitelj teksturaca jer nećeš bankrotirati kupovinom Zojinih Piksića.

      Delete
  9. joj, kako mu odoleti kad imam i jinx i beatrix!

    ReplyDelete
  10. Ja sam luda za narandzastom, tako da sad potpuno kriziram za ovim lakom. Fenomenalan je!

    ReplyDelete
  11. Juuuu sto je dobar! :) Sad si me podsetila da bas dugo nisam mazala Beatrix. ;)

    ReplyDelete
  12. wooow...obozavam ove lakove sa teksturom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno onda probaj ovaj jer je i lep i kvalitetan.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...