21 June 2014

Pool Party Polka Dots


Danas u grupi Simples, posvećenoj jednostavnom dekorisanju noktiju, počinjemo četvoronedeljno ispitivanje sveta tačkica i tačkalica. Prva nedelja je, naravno, posvećena osnovnim, jednostavnim tufnama. Sticajem okolnosti, i na Ani je ovo aktuelna tema tako da je meni ovo duplo iskorišćen manikir. Moje tufne su nešto krupnije jer sam koristila najkrupniju tačkalicu koju imam. Za bazu sam upotrebila China Glaze Pool Party koji je bio kod mene na čuvanju, a za tačkanje sam koristila Flormar True Color 027. Nisam nanela nadlak jer mi se svidela tekstura tufnica. Za više informacija o tačkanju i tačkalicama možete nam se pridružiti u grupi (nije potrebno da imate blog) ili možete baciti pogled na sledeće linkove:
http://www.the-crumpet.com/2014/06/simples-what-are-dotting-tools-and-how.html
http://www.thedigitaldozen.com/2014/06/dotting-tools-101-how-to-use-dotting-tools-for-nail-art.html


Today us in Simples - Nail Art From Muggle To Mastery group embark on four weeks long exploration of dotting tools and dotticures. This first week is, naturally, dedicated to basic dotticure. As it happens, the theme for this Friday at Ana.rs was dots, so to me this is twice used manicure. My dots are on the larger side because I have used the largest dotting tool I have. I have used China Glaze Pool Party that was left to me for safekeeping as base colour and Flormar True Color 027 for dots. I didn't use top coat because I liked the texture. You can find more info about dotting tools and dotting in general at following articles:
http://www.the-crumpet.com/2014/06/simples-what-are-dotting-tools-and-how.html
http://www.thedigitaldozen.com/2014/06/dotting-tools-101-how-to-use-dotting-tools-for-nail-art.html

Or you can join us in the group (you don't have to have a blog to join us).


17 comments:

  1. I like this bold and bright color combination :)

    ReplyDelete
  2. Kako strava izgleda! Malo podseća i na lubenicu :D
    Dok nisam pročitala koji lak je poslužio kao baza, mislila sam da je neki narandžasto-rozikasti matirani lak :D
    Super se uklopili lakovi i lepo si rasporedila tačkice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste rozikasto-narandžast i jeste polumat :D

      Delete
  3. Super su, jako mi se svidja kako su tockice sjajne a podloga ne, i tekstura tockica takodjer daje poseban sarm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Išla sam na što jači kontrast i drago mi je da se svima sviđa.

      Delete
  4. Odlična kombinacija boja! Pool Party je predivan lak, razmatram kupovinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ovaj Pool Party nije moj pa ne znam koja je to verzija, a svakako uživo izgleda drugačije. Moj aparat ne ume verno da slika neonce.

      Delete
  5. Interesantno mi je kako Pool Party ima polumat finiš dok tufnice imaju visok sjaj. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Radosti kombinovanja neonaca i običnih lakova :D

      Delete
  6. baš su zanimljive ove debele tufne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, uradila sam te velike jer me je mrzelo da stavljam više tačkica :D

      Delete
  7. Znala sam da će PP naći namenu. :) Manikir stvarno podseća na bubamaru u neon ruhu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PP je dobio šansu, slikanje i vraćen je vlasnici :D
      Ovo je bubamara u rejv izdanju.

      Delete
  8. Uuu neon :D

    Al' dobra je kombinacija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kombinacija je odlična, neonci nisu za mene. Još uvek.

      Delete
  9. Ponoviću ono što su svi iznad mene rekli - kombinacija je stvarno super.
    I odlično ti stoji ova dužina noktiju :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...