02 June 2014

Trind Top Coat Matt

sastojci/ingredients

Mogli ste da primetite u poslednje vreme, a videćete i ubuduće, mat lakovi su mi postali znatno zanimljiviji nego što su bili do nedavno. Ako ne želite da kupujete mat lakove, koji se mažu drugačije od običnih i zahtevaju poseban tretman, možete zamatirati neki od običnih lakova. Najnoviji matirajući nadlak u mojoj kolekciji je Trind Top Coat Matt. Poput drugih Trind lakova i tretmana i ovaj je spakovan u elegantnu bočicu od 9 ml i kutiju sa uputstvom za upotrebu. Košta 720 dinara, a spisak prodajnih mesta možete naći u Gde kupiti sekciji na blogu, a sve informacije o proizvodima možete videti na stranici uvoznika. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

preko Morgan Taylor Under the Stars

You may have noticed lately, and it will become more noticeable in the future, that matte look became far more interesting to me than it was before. If you don't want to buy matte polishes, that require special treatment and different application than regular polish, you may try a matte top coat. The newest such top coat in my collection is Trind Top Coat Matt. Like other Trind polishes and treatments this one comes in elegant 9 ml bottle with box and instructions for use. It retails for about 7 €. I have received this product for an honest review. For additional info check my disclosure policy.

preko Catrice C(h)ome, Leon!

Matirajući nadlakovi imaju manje-više isti sastav. Ono što ovaj nadlak razlikuje od drugih koje ja imam je količina aktivnog sastojka, u ovom slučaju silikatnog praha. Dok je u drugim nadlakovima koje imam on na petom mestu ili niže u spisku sastojaka, ovde je na četvrtom mestu. Uputstvo koje se dobija uz proizvod je jednostavno - naneti jedan sloj Trind Top Coat Matt preko Trind Nail Repair, Trind Nail Brightener ili laka. Proverite da je prethodni sloj suv. Takođe piše da produžava trajanje laka, što mislim da je prilično hrabra tvrdnja. Ne mogu je potvrditi niti opovrgnuti jer ja lakove matiram preko običnog nadlaka kako bih izbegla prljanje četkice matirajućeg nadlaka.

preko Essence Jacob's Protection

Matte top coats have more or less the same composition. What distinguishes this one from others I have is the amount of active ingredient, in this case hydrated silica. While other matte top coats I have have silica at fifth or lower place in the ingredients list, here it is fourth. Trind Top Coat Matt is easy to use: apply one layer over Trind Nail Repair, Trind Nail Brightener or favourite polish. Make sure that the previous layer is totally dry. It also states that it makes nail polish to last longer, which I think is quite a bold statement. I can't confirm or refute it because I mattify my polishes over regular top coat so as not to pick up colour and mess up my brush.

preko Catrice Salmon Salmon But Different

Trind Top Coat Matt veoma dobro matira, možda najjače od svih mojih matirajućih nadlakova. Matira jače kada se nanese u debljem sloju, ali deblji sloj može ostaviti pruge, tragove mazanja. Iz istog razloga ne treba prelaziti ponovo preko dela koji je već zamatiran. Moja praksa sa ovim nadlakom je pokazala da valja ocediti četkicu do pola, 2/3 dužine i da je količina nadlaka koja ostane na vrhu četkice savršena za matiranje jednog mog nokta. Generalno za matiranje valja koristiti celu dužinu četkice, ne samo vrh, kako bi se izbegle štrafte. Ono gde ovaj nadlak nadmašuje sve druge koje imam je trajnost efekta. Ja često perem ruke, trljam nokte, mažem ulja i kreme, što su sve aktivnosti koje čine da lak prosija. Trind matirjaući nadlak ima ubedljivo najtrajniji efekat. Nisam primetila da mi vrhovi prosijaju, mada mi se čini da se posle nekog vremena cela površina nokta blago uglača. Dakle ne dobija se mat nokat sa sjajnim vrhovima već samo manje mat površina. Još jedna pozitivna stvaka je što ovaj nadlak ne ostavlja bele tačkice koje neki matirajući nadlakovi ostavljaju. Brzo se suši i ostavlja veoma finu, ravnu površinu.

Preko Essie Angora Cardi

Trind Top Coat Matt is maybe the strongest of my matte top coats. Matte effect is stronger with thicker coats of top coat, but thicker layers may leave streaks. For the same reason you shouldn't brush over already mattified spots. My experience with this top coat has shown that it is best to brush the top coat off 1/2 or 2/3 of the brush and the amount of top coat that is left on the brush is perfect for my one nail. It is generally better to use the entire length of brush instead of just the tip of the brush to mattify polish and avoid streaks. Where this top coat surpasses all the others is the durability of the matte effect. I wash my hands often, I also rub my nails a lot and use a lot of oils and hand creams, which all make matte polishes shiny. Not this one. Trind Top Coat Matt has by far the most lasting effect. I haven't noticed my tips got shinier, but I think the entire nail surface does get a bit smoother after some time. That means you won't get matte nails with shiny tips, but just slightly less matte nails. Another positive is that this top coat doesn't leave white speckles some other matte top coats do leave. It dries fast leaving very smooth, even surface.

26 comments:

  1. It gives a very beautiful finish - very beautiful indeed!
    And yes to the matte over matte, I noticed that too, I think it's because of the quick dry time - in fact some matte polishes dry so quick that they are near impossible to work with - I'll show a horror example of that on Saturday morning LOL

    ReplyDelete
  2. Fino matira, bocica mu je predivna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bočice su im prelepe, a iako su povisoke poklopac može da se skine.

      Delete
  3. Iskreno za te pare, nisam odusevljena. Kupila sam skoro Golden Rose Matte Top Coat, za 190 dinara, i prezadovoljna sam! Mislim da je cak i bolji, ne ostavlja nikakve tragove, i dovoljan je jedan sloj. Preporuka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam taj Golden Rose i ne može se porediti po trajnosti sa ovim, a ni to za tragove nije tačno jer su oni simptomatični za sve matirajuće nadlakova i mat lakove, bez obzira na firmu.

      Delete
  4. Super izgleda, pogotovo na prvoj sličici sa Under the Stars. Ne znam zašto, ali mnogo mi se sviđa matiranje lakova sa šljokicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matiranje bilo čega što nije krema je zapravo sjajno :D

      Delete
  5. matt top coat divno izgleda preko glitter lakova :). ja koristim golden rose matte top coat i primetila sam da ima iznenadjujucu postojanost. i nikad se ne prosija, a inace je trajniji od drugih (obicnih) nadlakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi. Meni je GR matirajući sasvim prosečan. Aurin mi je bolji od njega, a ovaj mi je bolji od Aurinog.

      Delete
  6. Odlicno izgledaju matirani Under the Stars i Jacob..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, jedva čekam da opet nosim neki šljokičavac pa da ga matiram :D

      Delete
  7. Ovaj baš dobro matira, čak mi se čini da daje bolji matirajući izgled nego sami mat lakovi. Kod Essie se vide te štrafte, kod ostalih ništa, ali kod Essie se najbolje vidi taj odličan mat izgled.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to je zato što je krema. Ne volim da matiram kreme jer se vidi svaka greška i u mazanju laka i u mazanju nadlaka.

      Delete
  8. Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. Meni se više sviđa mat nego sjajan.

      Delete
  9. i ja volim matiranje :D stvarno je dobar taj trindt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispao je mnogo bolji nego što sam očekivala.

      Delete
  10. Znas i sama moju pricu, Kada je rec o matiranju, svaka moja saga je bila tuzna (s akcentom na saga) ;)
    Ovde su mi slike toliko lepe, da bih mogla da ih gledam bas dugo, narocito ove galaksije na noktima, savrseno :-)
    Kupila bih ga, zaista se vidi kvalitet.
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da si imala problema da nađeš matirajući koji ti odgovara i žao mi je što si se tako napatila, ali shvatila sam da si sada zadovoljna GR nadlakom.

      Delete
  11. Kako dobro izgleda preko ova dva tamna laka!

    Meni se mat efekat jedino svidja preko tih sljokicastih lakova, ali njih slabije mazem generalno, pa kod mene nije zazivelo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro izgleda i preko šimera. Sledeći ima da matiram neki duohrom da vidim kako to izgleda. Jedino mi se ne dopadaju mat kreme.

      Delete
  12. Aaaa preko Morgana je ludilo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada mi se mažu šljokice samo da bih mogla da ih matiram :D

      Delete
  13. planiram da kupim matirajuci nadlak i sad ne mogu da verujem da neki mogu da "spadnu" i da lak prosija O.o...jako korisna informacija i preporuka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi oni imaju kraće trajanje od običnih nadlakova i svaki će prosijati, ali bolji će držati mat efekat duže. Prema mom iskustvu, ovo je jedan od najboljih.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...