13 July 2014

Matching Manicures - Colour Blocking


Današnja tema usklađenog manikira je colour blocking. Odlučila sam da kombinujem tri Zoya teksturca - Chita, Dhara i Chyna. Nisam preterano zadovoljna krajnjim rezultatom jer više liči na novogodišnju jelku, ali to je što je.

Today's matching manicure theme is colour blocking. I have decided to use three Zoya Pixie Dusts - Chita, Dhara and Chyna. I am not thrilled with the result because it looks more like a Christmas tree, but it is what it is.


Šta su druge blogerke spremile za ovu priliku možete videti na sledećim linkovima.

You can see what other bloggers have prepared for this theme vie following links.







23 comments:

  1. That is raw and cool - I love it, it's different and eye catching!

    ReplyDelete
  2. Svaka čast za kombinaciju boja, manikiri su ti sve lepši i lepši :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovakve jednostavne manikire mogu da radim, ali nešto kompleksnije se ne usuđujem da pokušam.

      Delete
  3. divno, sviđa mi se kombinacija boja

    ReplyDelete
  4. Lijepo je, pogotovo zato što nije klasična tekstura, već si malo "začinila". :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Htela sam baš da vidim kako izgledaju kombinovane teksture., Ranije to nisam pokušavala.

      Delete
  5. Super izgleda - i meni su prva ideja bili sandići, ali sam se predomislila :D

    ReplyDelete
  6. This is so interesting! I love the use of textures in color-blocking and how you did a different pattern on each nail. I think it came out great (not too Christmas-y). :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
  7. E moram priznati da je i mene manikura podsjetila na Božić hehe. Sviđa mi se ideja sa teksturnim lakovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo da sam jednu boju promenila bio bi drugačiji utisak, no to je što je.

      Delete
  8. Kada sam videla sliku, rekla sam wow! Sada sam malo bolje pogledala i pošteno rečeno kažiprst mi se ne dopada. Svi ostali prsti i kombinacija boja su čisto savršenstvo, mene asocira na mozaik. Samo da mi porastu nokti... Ovakvi radovi su jednostavni, a efektni. Mislim da si ti jedino u stanju da mi probudiš želju za eksperimentisanjem sa noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam preterano zadovoljna kažiprstom. Suviše je kao zastava.

      Delete
  9. nisu baš moje boje, ali svakako uredno odrađena manikura, svaka čast ;)

    ReplyDelete
  10. ma hajde, meni baš ne liči na jelku, dobre boje, sviđa mi se što si išla na hrapavu verziju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Malo mi je suviše svetlucavo sve zajedno, baš nije za svaki dan.

      Delete
  11. ovo je toliko dobro, da nemam reči!

    ReplyDelete
  12. Super su! Sviđa mi se što si radila sa šečercima! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Teksturce sam namerno birala jer nisam htela kremaste lakove. Drugi izbor bi mi bili holosi, ali njih sam više puta kombinovala za MM.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...