12 July 2014

Simples - Mixed Dots


Nisam imala prilike da objavljujem pojedinačne članke za protekla dva Simples manikira, ali pošto su sve vreme tema razne tačkice onda ću danas objediniti tri teme. Prvo smo imali mešane tačke, što sam odlučila da interpretiram kao tačke različitih veličina, mada je ideja bila da budu različitih veličina i na nepravilnim razmacima. U kombinaciji boja koju sam odabrala pravilni razmaci su mi delovali prihvatljivije. Koristila sam Golden Rose Matte 07 i OPI Love.Angel.Music.Baby. Šta sam dalje tačkala možete videti u nastavku članka.

I was unable to do individual posts for previous two Simples manicures, but since we've been doing dots all the time I shall incorporate three themes in this post. First we had mixed dots, which I decided to take as dots of different sizes, although the idea was to do dots of different sizes, but irregularly placed. I felt that equidistantly placed dots worked better with my chosen colours. I have used Golden Rose Matte 07 and OPI Love.Angel.Music.Baby. You can see what else I did after page break.


Potom sam odlučila da zapravo uradim ono što je bilo predviđeno te sam preko piCture pOlish Mallard uradila tačkice China Glaze OMG A UFO.

Then I decided to actually do a proper mani for the theme so I dotted China Glaze OMG A UFO over piCture pOlish Mallard.


Onda su na red došle raznobojne tačke, opet na nepravilnim razmacima. Koristila sam China Glaze Short & Sassy, Emerald Fitzgerald i GR8 preko OMG A UFO.

Thank it was turn for irregularly placed multicoloured dots. I chose China Glaze OMG A UFO as a base and Short & Sassy, Emerald Fitzgerald and GR8 for dots.


Današnja tema su tačke unutar tačaka, što je tehnika koju nisam ranije probala. Samo sam unapredila prethodni manikir, a koristila sam iste boje i za unutrašnje tačkice.

Today's theme is dots within dots, which is a technique I haven't tried before. I chose to upgrade my previous mani with smaller dots, but using same colours.

10 comments:

  1. They are very pretty - simple dots always do the trick!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I don't know why I don't do them more often.

      Delete
  2. Prvi, treći i četvrti mi se mnogo sviđaju kako izgledaju!

    ReplyDelete
  3. moj favorit je dvojka, podsjeća me na daždevnjaka pa mi djeluje nekako opasno i mistično ;)
    a i jedinica mi je krasna, taj je gr mat lakić zbilja fantastičan :D

    ReplyDelete
  4. Poslednji manikir mi je favorit, volim kako izgleda dizajn kad je tačka u tački. I prvi mi se sviđa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada sam prvi put probala da radim taču u tački i mnogo mi se dopada.

      Delete
  5. Replies
    1. Sada sam shvatila da me malo podseća na Kandinskog.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...