23 July 2014

Sixteen Cosmetics 492


Danas imam nešto novo za vas. Sixteen Cosmetic je nov brend na našem trištu čiji su lakovi dostupni u Lilly drogerijama, tamo gde su postojali Flormar lakovi. Proizvođač je izgleda grčka kompanija A. Kougiouli & Co. Lakovi su u skromnom pakovanju, ali su sudeći po sadržaju na bočici 5-free, što je za svaku pohvalu. Ima sedamdesetak boja, a cena im je 229 dinara.


Today I have to show you something new on Serbian market. Sixteen Cosmetic is apparently a Greek brand, made by A. Kougiouli & Co. Polishes come in very modest packaging, but if ingredients on label are to true they are big 5-free, which is excellent. There are about 70 shades and they retail for 2 €.


Lak pod brojem 492 je teget sa zelenim podtonom. Dovoljno je taman da je jasno teget, ali dovoljno svetao da ne deluje crno. Četkica ovog laka je relativno uzana i ravno sečena, ali gusta i dobre čvrstine. Pigmentacija laka je pristojna. Potrebna su dva srednja sloja za punu pokrivenost. Konzistencija je dobra - lak nije ni pregust ni suviše tečan, a elastičan je i najviše me podseća na neke Sephora lakove koje imam (pre svega na My Favorite Jeans i Heavy Metal Groupie). Na bočici je predstavljen da se suši za 60 sekundi, što naravno nije slučaj (nisam naišla na lak koji se zaista suši tako brzo). Suši se prosečnom brzinom. Sjaj mu nije visok i opisala bih ga kao plastičan. Postojanost mu je odlična čak i bez nadlaka. Za četiri dana nošenja sam imala jedva vidljivu belu crtu. Baza koju sam koristila je Golden Rose No More Ridges & Yellow. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak sem na poslednjoj slici gde sam pečatirala motive sa MoYou Nails table 208 i stavila Miss Sporty Check Matte. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Polish #492 is teal-based navy cream. It is dark enough to be dark navy yet light enough not to look black. Brush is relatively narrow and cut flat, but it is thick and firm. Polish is decently pigmented. It takes two medium coats to get even coverage. Formula is okay - it isn't too thick nor to runny. Polish has fine elasticity to it and reminds me of some Sephora polishes (mostly of My Favorite Jeans and Heavy Metal Groupie). Bottle claims that the polish dries in 60 seconds, which expectedly isn't the case. I am yet to find a polish that dries in a minute. Instead, drying time is average. It dries to a dull finish that I'd describe as plastic-y. Staying power is amazing even without top coat. In four days of wear I only had very slight tipwear. I have used Golden Rose No More Ridges & Yellow base coat. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat except in the last picture where I have stamped images from MoYou Nails 208 and Miss Sporty Check Matte. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


20 comments:

  1. OH wow, that subtle stamping is soo cool!
    It's always interesting to meet new brands, and it sound like this one has a good quality!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is good quality, I only wish the packaging was a bit more attractive.

      Delete
  2. I think I saw these polishes here in our town too, I have to look up for them! I absolutely love the matte finish and the stamping looks so amazing on it, very subtle and elegant!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I've been doing quite a lot of subtle stamping lately, I have to think of something flashier :D

      Delete
  3. super mi je stamping, manikura odlično izgleda matirana *.*
    super izgleda ovaj lak, a tako taman pa ga nosit 4 dana je zbilja odličan rezultat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To su četiri dana bez nadlaka. Sa dobrim nadlakom bi ovaj mogao mnogo duže, nego ja ne trpim isti lak na noktima više od dva dana.

      Delete
  4. Probaćemo, probaćemo. :) Ni ja ne trpim isti lak na noktima duže od dva dana, ali takođe ne volim kad mi se pojavi bela crta posle nekoliko sati, tako da jedva čekam da isprobam ove lepotančiće. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je meni baš postojan, a inače mi se brzo iskrzaju vrhovi zbog stalnog rada na računaru. Ako su im i ostale boje ovako fleksibilne mislim da ću udomiti još koju :D

      Delete
  5. Mnogo mi se sviđa boja koju si odabrala i super ti stoji! Moraću da potražim i ja neki za probu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boju nisam ja birala, ali kao da jesam. Videla sam i neke lepe mintaće i rezeda lakove pa se kanim da odem da uzmem neki :D

      Delete
  6. That's a pretty deep blue! I especially love the stamping you did in the last picture... subtle and beautiful! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I like subtle stamping, but am looking forward to doing more visible stamping as well.

      Delete
  7. Baš kao što si napisala. Dovoljno je svetao da nije crn, i to mi se dopada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Frustrirajuće je kada kupiš neki taman lak i onda shvatiš da je svejedno da li je tamno plav, ljubičast ili zelen jer izgleda crno :(
      Ovaj je na svu sreću jasno teget.

      Delete
  8. Lepa je boja :)
    Al' mislim da se necu prosirivati na jos jedan brend :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, to je problematično kada se započne još jedno poglavlje :D

      Delete
  9. Ja sam za sada probala samo lak pod brojem 454, neka lila roze. Jako je lepa boja i trajao mi je 7 dana bez nadlaka, zaista sam odusevljena! Medjutim, cetkica mu je losa, jer cim sam ga otvorila i izvadila cetkicu bila je sva razlistana, a kako nisam imala racun kod sebe, samo sam isekla te dlacice makazama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čula sam da se dosta ljudi žali na četkicu - da dobijaju rascvetane, loše ošišane četkice. Proizvođač bi zaista morao da se pozabavi tim problemom.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...