23 August 2014

Kreme za ruke


Najavila sam u mesečnom pregledu da ću uraditi grupni članak o kremama za ruke. Predstaviću ukratko pet krema koje sam koristila ove godine. Sa izuzetkom jedne (p2), sve su dostupne kod nas, a sa izuzetkom druge (Essence) sve su stalno dostupne. Ovo su sve glicerinske kreme, što meni generalno ne odgovara pa imajte to u vidu kada čitate moje utiske. Svih pet krema je spakovano u tube od po 100 ml.

I have mentioned in my monthly review that I'll be doing a post about hand creams. I will present five creams I have been using this year. With one exception (p2) all of these are available in Serbia and with other exception (Essence) they are all core products. All of them are glycerine-based, which doesn't suit me well, so please bear that in mind when you read my impressions. All these creams come in 100 ml tubes.


Balea Handcreme Olive - DMova marka Balea često izbacuje posebne kolekcije proizvoda za negu kože, ali ova krema je deo stalne ponude, mada se sada prodaje u nešto izmenjenoj ambalaži. Ovo je sasvim pristojna krema i favorit u mojoj porodici, ali zbog visokog sadržaja glicerina meni ne odgovara previše. Sadrži nekoliko emolijensa, uključujući i maslinovo ulje i zaista osetno hrani ruke, ali meni je efekat kratkotrajan. Glicerin u kombinaciji sa uljem pravi masan sloj na rukama, koji meni smeta. Lepo se razmazuje i prilično brzo upija.

Ingredients: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate SE, Isopropyl Palmitate, Butylene Glycol, Cetyl Alkohol, Olea Europaea Fruit Oil, Panthenol, Hydrogenated Olive Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Carbomer, Methylparaben, Parfum, Ethylparaben, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Tetrasodium Glutamate Diacetate, CI 42090, CI 19140.

Balea Handcreme Olive - DM's brand Balea often puts limited edition skin care products, but this hand cream is part of their core range, although the packaging has been somewhat changed. This is a decent hand cream and my family's favourite, but it has so much glycerine that my skin doesn't like it very much. It contains several emollients including olive oil and it gives good nourishment for the skin, but the effect is short-living, at least for me. Glycerine combined with olive oil leaves a greasy layer, which I don't like. It spreads easily and gets absorbed into skin rather fast.


Velnea Camomile Hand Cream - Velnea je brend čiji su proizvodi dostupni u Lilly drogerijama. Ovu sam kremu uzela kada sam potrošila Trind Hand Repair jer mi je bila potrebna tako lagana krema. No ova krema je suviše lagana i osim što napravi masan sloj mojoj koži ne radi ništa. Podvlačim, meni glicerinske kreme generalno ne prijaju, ali ako vama odgovaraju ovo bi trebalo da bude pristojna krema za ruke jer sadrži više emolijensa. Lagana je i lako se razmazuje, ali meni se ne upija u kožu nego samo pravi barijeru na njoj. Miris je blag i neutralan, na čisto.

Ingredients: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Palm Glycerides, Isopropyl Palmitate, Caprylica/Capric Triglyceride, Phenoxyethanol, Dimethicone, Panthenol, Sodium Cetearyl Sulfate, Parfum, Bisabolol, Propylene Glycol, Lonalool, Hexyl Cinnamal, Limonene, Chamomilla Recutita Flower Extract, Methylisothiazilinone, Benzyl Alcohol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Geraniol.

Velnea Camomile Hand Cream - Velnea is Lilly drugsotres' brand. I have bought this cream when I was looking for a light cream that would be a good substitute for my Trind Hand Repair. But this cream is maybe a bit too light and it doesn't do anything to my skin except creating a greasy layer. I repeat, my skin and glycerine creams don't go well together, but if you like glycerine creams this should be a decent hand cream because it contains several emollients. It is very light and it spreads easily, but it doesn't sink into my skin at all. It just creates a barrier. It has faint neutral and clean smell.


p2 Ultra Rich Hand Cream - P2 je DM brend čiji proizvodi na žalost nisu dostupni van Nemačke i Austrije. Imala sam sreću da na Chester's Drawers blogorođendanskom darivanju osvojim paketić za negu koji je sadržavao i ovu kremu. Sadrži dosta negujućih sastojaka, od ulja grožđanog semena do pčelinjeg voska. Neobične je teksture - gušća od većine krema koje sam koristila, ali vlažnija kada se razmaže. Treba joj malo više vremena da se upije, ali kada se upije ne ostavlja masan sloj. Ne vidi se da neguje odmah, ali posle nekoliko upotreba se vidi njeno dubinsko dejstvo. Zbog gustine je preporučujem za noćnu negu, uz pamučne rukavice. Miris ove kreme me podseća na ružu i neke bobice. Nije prejak, ali je sladunjav i nije mi po ukusu.

Ingredients: Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Se, Cetearyl Alcohol, Vitis Vinifera Seed Oil, Cetyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Myristyl Alcohol, Dimethicone, Stearic Acid, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Oenothera Biennis Oil, Isostearyl Isostearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Cetearyl Ethylhexanoate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Tocopheryl Acetate, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Saccharum Officinarum Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Citrus Limon Fruit Extract, Acer Saccharum Extract, Hydrogenated Lecithin, Ceteareth-20, Dimethiconol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Cera Alba, Parfum, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium Edta, Benzophenone-4, Benzyl Salicylate, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Ci 14700

p2 Ultra Rich Hand Cream - P2 is another DM brand, but this one is only available in Germany and Austria. I was fortunate to get this one in prize package I won on Chester's Drawers blogaversary giveaway. It contains many emollients and nourishing ingredients, from grape seed oil to beeswax. Its texture is odd - thicker than most of the creams I have used, but more moist when it is massaged into skin. It takes more time to sink into skin, but surprisingly it doesn't leave a greasy coating. At first I didn't notice that it does anything for my skin, but after several uses I have noticed deep nourishment. Because of its thick consistency I recommend it for overnight use, with cotton gloves. This cream smells of roses and berries. The smell isn't too strong, but I find it overly sweet and I don't like it.


Essence Cookies & Cream Hand Balm - Essence je u sklopu Cookies & Cream trend kolekcije ponudio i kremu za ruke pod imenom Keep Calm And Have a Cupcake. Nisam ranije koristila Essence kreme za ruke i od ove kreme nisam očekivala mnogo sem prijatnog mirisa. Meni miriše na instant šlag spremljen sa vodom i u tom pogledu sam razočarana (inače nisam drogerijski njuškač i ne šnjufam proizvode pre nego što ih kupim). No to je jedino razočaranje jer ova krema neočekivano prija mojim rukama. Verujem da je čarobni sastojak koji mi prija alantoin. I po teksturi ova krema me podseća na šlag. Veoma je lagana, vlažna, sveža. Lepo se razmazuje, ali se upija nešto sporije. Ostavlja svilenkast sloj na koži koji otrem posle dva-tri minuta masaže.

Ingredients: Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Isostearyl Isostearate, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Allantoin, Olus Oil (Vegetable Oil), Hydrolyzed Milk Protein, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Carbomer, Silica, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Propylene Glycol, Glyconolactone, Phenethyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Sodium Hydroxide, Pottasium Sorbate, Sorbic Acid, Sodium Benzoate, Methylparaben, Ethylparaben, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance).

Essence Cookies & Cream Hand Balm - Essence offered hand cream named Keep Calm And Have a Cupcake as part of their Cookies & Cream trend edition. I haven't used Essence hand creams before and I had no great expectations from this cream except pleasant smell. To me it smells of instant whipped cream made with water and I have to say I feel a bit let down by the smell (I am not a person who goes smells products in drugstores, so I have no idea how something will smell until I get home). Fortunately, that was the only letdown because unexpectedly this cream seems to suit my hands. I believe allantoin is the wondrous ingredient. Even the texture of this cream reminds me of whipped cream. It is very light, moist, fresh. It spreads nicely, but it takes longer time to gets absorbed. It leaves a silky residue on skin, that I wipe off after two-three minutes of massage.


Eveline Glicerini Glycerine Hand And Nail Cream-Mask 5 In 1 Bio Goat’s Milk + Vitamin E - Eveline Glicerini je linija od tri glicerinske kreme za ruke i nokte. Sve tri sadrže ši buter i alantoin. Ova koju sam ja odabrala sadrži i kozje mleko i vitamin E, ali i kolagen i elastin. Veoma je vlažna i hidrirajuća. Ne upija se baš brzo i ostavlja lepljiv sloj. Nije mi jasno kako se može koristiti u debljem sloju kao maska za dubinsku negu jer je prilično tečna i deblji sloj bi počeo da se sliva niz ruke, ali koristila sam tanji sloj kao noćni tretman uz rukavice i zaista dubinski hrani ruke. Jedina prava zamerka koju imam je na ambalažu - tuba je suviše mekana, a poklopac se šrafi umesto da bude na preklop.

Ingredients: Aqua (Water), Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Butrospermium Parkii Butter, Betaine, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Panthenol, Caprae Lac Extract, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Elastin, Allantoin, Palysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Triticum Vulgare Germ Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Lilial, Linalool, Alpha-Isomethyl Iononone, Limonene, Citronellol.

Eveline Glicerini Glycerine Hand And Nail Cream-Mask 5 In 1 Bio Goat’s Milk + Vitamin E - Eveline Glicerini is line of three glycerine-based hand creams. All three contain shea butter and allantoin. The one I picked also contains goat's milk, vitamin E, collagen and elastine. It is very moist, very hydrating. It takes quite some time for it to gets absorbed and it leaves sticky residue on skin. I have to say I don't see how a thicker layer can be applied for a deeply nourishing hand mask because it is quite runny and a thicker coat would just slip off hands, but I did use normal layer as overnight treatment with cotton gloves and it does feed the skin. The only real complaint I have is about packaging - the tube is too soft and the cap is a screw cap instead of flip cap.

28 comments:

  1. Meni je nakon vise godina i dalje favorit Garnier crvena. Posebno za nocnu negu. Bela kremice su bas lagane i vise za dan, za normalnu kozu po mojoj proceni.
    Ali avaj, ne moze ludo zensko da prestane da isprobava :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, tu Garnier crvenu nikako da isprobam, a samo sam pohvale čula na njen račun.

      Delete
  2. Korisne informacije. :)

    Meni je trenutno dobra Farmasi, ima u dm-u. :)
    Ali sto kaze Smiki, stalno nesto menjam, nemam neku omiljenu. :)

    Neutrogena su dobre, imaju laganu i bas brzo upija a fino neguje, i onako jacu za zimu. Pa probaj njih kad dodje na red. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala laganu Neutrogenu, ali jesam neku baš gustu, jaku, kada sam prošle godine bila na putu. Nego od silnog menjanja i isprobavanja (uobičajena ženska boljka izgleda :D) nikako da mi i one dođu na red.

      Delete
  3. Bas bih volela kada bi preporucila neke kreme koje nisu na bazi glicerina, jer on meni jako smeta.
    Odlican tekst, od gore navedenih probala sam Eveline, Baleu i Essence, i nijedna me nije odusevila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čim budem našla neku koja nije na bazi glicerina, a da nije Hemel krema za ruke (koja je odlična, ali nije za dnevnu negu), javljam.

      Delete
  4. Essence Cookies & Cream Hand Balm koliko je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne pamtim joj cenu, ali čini mi se da je bila oko 300 dinara.

      Delete
  5. Sledeći put, kad budeš u prilici, poruči p2 serum za ruke i kremu sa kavijarom. Ja sam prezadovoljna p2 netom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na preporuci. Prvo moram da utrošim sve ove zalihe koje imam :D

      Delete
  6. Balea ima PH 5.5 kremu za ruke sa alantoinom, nadam se da je ima i kod nas. Balea Kamille Hand & Nagelbalsam je poprilično lagana, lepo se upija, ne ostavlja masan sloj, vlaži mi nekako ruke kad je nanesem, bolja mi je nego Natura Multiaktiv koja je isto takva, ali samo što mi ostavlja masan sloj. Neutrogena, Mixa 40%, i Garnier crvena u tubi (ona ponekad hoće blesavo da se ponaša prema mojoj koži, ali je za nokte i zanoktice savršena) su savršene za moje ruke tokom zime. Bones i Fitogal imaju neke kreme sa alantoinom, ali ne znam kakav je sastav, jedino da tražiš neku kremu koja ima sličan sastav kao ova Essence. Dobro je što znaš koji sastojak ti prija, a koji ne, pa onda znaš šta da tražiš. Sebamed ima sa alantoinom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na žalost sastojak koji mi ne prija je glavni sastojak većine krema :(

      Delete
  7. Interesting review, thanks for sharing!

    ReplyDelete
  8. sve balea kreme za ruke su meni onako...nije da ne vidim neku razliku kad mažem, ali nije ni da su mi posebno dobre. eveline imam i ja i stvarno je ok, namazem u skroz tankom sloju preko dana pa se brzo i upije, a ruke su odmah meke i glatke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavidim ti ako ti se Eveline brzo upija. Meni se upija sporo i ostavlja lepljiv sloj. A dobra je krema, samo je ne mogu koristiti za dan.

      Delete
  9. meni je ova od essence odlicna, lagana a hranjiva :) za zimsko vrijeme koristim dvije mixa kreme za ruke koje su malo teze ali zato su vrh za regeneraciju ruku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristila sam Mixa kremu za ruke ranije i zaista je odlična za zimu.
      http://cajkinekandze.blogspot.com/2013/07/mixa-intensive-care-dry-skin-hand-cream.html

      Delete
  10. Ni ja bas nis ljubitelj glicerina...jos otkad sam pred nekih desetak godina imala gadnu reakciju na njega i zato sam najsretnija s prirodnim mazalicama poput karite ili kakao maslaca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otvorila se kod mene u kraju prodavnica ručno rađenih proizvoda za negu pa sam uzela balzam za usne sa karite buterom, a nadam se da će imati i neku kremu za ruke.

      Delete
  11. Hehe, drogerijski nenjuskac :D
    Verovatno jedini na svetu :)
    E hvala ti za Velneinu recenziju, nju sam htela uzeti, ali avaj.
    Za sada mi jedino Fitogal sprecijalna glicerinska pomaze da oporavim jako suve dlanove koje vucem vec mesecima, da ne kazem od zime. Ali to mi je nocna, i dalje sam u potrazi za dobrom dnevnom. Balea ima po meni bolje kreme za negu stopala od ruku, probaj neku, neces se razocarati.
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzgred, veoma lep sat mi je odmah uzeo paznju :)

      Delete
    2. Sigurno nisam jedini drogerijski nenjuškač (doduše meni zbog hiposmije i ne znači mnogo da njuškam po parfimerijama).
      Koristila sam ranije Balea kremu za stopala sa ureom i ona mi je bila okej.
      Satić je moj Fossil ljubimac sa crnom mačkom (ranije je imao zvezdice) koji će uskoro proslaviti deseti rođendan :D

      Delete
  12. Nijedna Baleina mi se nije naročito svidela, ima ih dosta u kategoriji pristojnih krema, ali ništa više od toga. Probala bih tu tvoju Eveline.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo se spremi na mlitavu ambalažu. Mogli su se malo više potruditi oko toga.

      Delete
  13. I meni je Cookies and Cream iznenadjujuće dobra, a kupila sam je samo zato što mi je bila simpatična ta kolekcija.

    ReplyDelete
  14. Viš viš u moru mojih krema nema ni jedne s tvojeg spiska :)
    Osobno mi je jako žao što nisam uspjela uloviti ovu Essence Cookies & Cream , ali sad što je tu je :)
    BTW ovo inače ne radim (ne ubacujem link na tuđe komentare!) ali eto usporedbe radi mojih najdražih krema: http://little-things-by-mala-palccica.blogspot.com/2014/07/najdraze-kreme-za-ruke.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie isto "hej pratiš me-pratim te" linkovanje i ovo. Sećam se da sam pročitala taj članak kada si ga objavila i da nijednu kremu koju si predstavila nisam ni probala, a nisam ni sigurna ima li ih kod nas (osim Baleinih).

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...