21 September 2014

Matching Manicures - Skittlette


Ovo je drugi put da u sklopu usklađenog manikira radimo skittlette manikir. Ovog puta sam odlučila da radim manikir baš kako treba te sam kombinovala dezene i teksture, ali da onda ne komplikujem sa bojama. Mnogo sam zadovoljnija ovom verzijom nego prethodnom. Koristila sam Zoya Chita na palcu i maliću, za kažiprst sam upotrebila China Glaze Emerald Fitzgerald, kojim sam pečatirala motiv sa MoYou Nails 128 preko Dance Legend Olive Theory na preostala dva nokta.


This is the second time that Balkan Beauty Bloggers are doing skittlette mani. This time I wanted to do it properly so I combined designs and textures, but I wanted to keep the colour scheme very simple. I am much more happy with this version than the previous one. I have used Zoya Chita on pinkie and thumb. I have used China Glaze Emerald Fitzgerald on index finger, but also to stamp image from MoYou Nails 128 over Dance Legend Olive Theory on the other two nails.








18 comments:

  1. Replies
    1. Da, ona je predivna. Zapravo svaki od ovih lakova je divan na svoj način.

      Delete
  2. I think you made a gorgeous color combination - everything works so nicely in this mani!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I am very happy with the end result and now I'm even more glad that you like it.

      Delete
  3. divne boje <3 a cjelokupna manikura me podsjeća na zmije (ja volim zmije :) )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I išla sam na reptilski look pa mi je drago da si ga prepoznala :D

      Delete
  4. Beautiful manicure, I love how you also tied in textured polish, it looks so great together. :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. I rarely play with textures so I thought I could give them a go in this mani.

      Delete
  5. Strava je! :) Sad mi treba Zoya Chita a taman sam zaboravila na nju. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravila? Na Čitu? Ccc. Ja sam očekivala da je uveliko imaš.

      Delete
  6. Ova Zoyica je divna. Dance Legend više ne bih ni da komentarišem :D

    ReplyDelete
  7. lijepe boje, odličan uzorak koji sam pokuala napraviti sama uz pomoć mrežice, srećom a uvijek postoje vodene naljepnice :)

    ReplyDelete
  8. super manikura, moje bojice... chita je prekrasna <3

    ReplyDelete
  9. Divan manikir. Bas ti lepo stoje ove zelene nijanse, ja ih volim, ali na mojim noktima nikad ne izgledaju tako dobro. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma samo nisi našla svoju nijansu zelene :D
      Ja zelenu zapravo samo na noktima i na kapcima mogu da nosim. U vidu odeće samo maslinaste nijanse :(

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...