23 November 2014

Matching Manicures - suvo mramoriranje


Posle vodenog mramoriranja na red je došla tehnika suvog mramoriranja noktiju. Ova verzija zahteva manje veštine i čišćenja od vodene. Postoji više različitih načina za dobijanje ovog efekta na noktima. Svi podrazumevaju da se radi sa neosušenim lakom, a ja sam pokušala da ga postignem iglom, tj. najtanjom tačkalicom iz ovog seta.

After water marbling we are now trying the technique of dry or needle marbling. This waterless version is easier and less messy than water marble. There are several different ways of doing it. All of them require using wet polish and I have chosen to achieve my effect using needle, ie. the finest dotter from this set.



Lakovi koje sam koristila su Flormar 400, za bazu i Aura She Bunny 508, Essence Fateful Desire i Maybelline Dark Chocolate za šare. Šta su druge blogerke uradile možete videti na linkovima ispod.

Polishes I've used are Flormar 400 as base and Aura She Bunny 508, Essence Fateful Desire and Maybelline Dark Chocolate for marbling. Make sure to check out other bloggers' manicures at following links.






14 comments:

  1. I like the color combo in this needle marbling :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. I wish it weren't so gray here so that I could have taken photos in natural light. This way they look a bit off.

      Delete
  2. krasno iskombinirane boje, sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  3. Bas mi se svidjaju boje :3 , obe smo otisle na tamniju stranu ovaj put. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo što za mene to nije ništa neobično :D

      Delete
  4. A kajjaznam, sve je to super, i izbor boja i tehnika... Mislim ono, znam da ti nebreš fulati, jelte? :)
    Ali nekak mi ta manikura nije baš legla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni nije legla. Jedino što mi se sviđa su boje koje sam odabrala :D

      Delete
  5. Sper manikura, meni je kažirst zapeo za oko i gotovo, taj mi je najlipši. :D

    ReplyDelete
  6. ovo je suer! sviđaju mi se boje i pruge koje si dobila a koje sam ja pokušavala ali nije išlo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ni meni nije išlo. Trebalo je da svi izgledaju kao palac, samo sa drugim rasporedom boja.

      Delete
  7. ja ne mogu da verujem kako trodimenzionalno ovo izgleda hahah

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...