02 January 2015

Essence Date in the Moonlight


Essence Date in the Moonlight je jedan od lakova koje nisam primetila dok nisu povučeni iz proizvodnje. Postojale su dve verzije ovog laka, a moj primerak je kasniji. Prva verzija je bila više petrolej, a ova je više teget. Ne znam da li ima razlike u baznoj boji, ali sećam se da im se šimer razlikovao. Ovu verziju još uvek viđam u Liliju na okruglim stalcima tako da ako vam se svidi još ima šanse da ga ulovite za 139 dinara.


Essence Date in the Moonlight is one of those polishes I haven't paid attention to until they were discontinued. There were two versions of this colour, with mine being the later version. The earlier one was more leaning towards teal, and this one lens more towards navy blue. I don't know it their base colours differed, but shimmer was definitely different.


Date in the Moonlight je taman, ali ne pretaman teget lak ispunjen finim srebrnastim šimerom, koji mu daje izgled tamnog teksasa. Sjaj mu nije preterano visok, ali to samo doprinosi da lak više liči na teksas. Veoma je pigmentisan, a nije pregust i punu pokrivenost sam postigla iz svega jednog sloja laka. Nanosi se lako, bez povlačenja boje. I brzina sušenja mu je odlična. Volela bih da su neki novi lakovi koje je Essence proizveo ovakvog kvaliteta. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici imam motiv pečatiran sa MoYou Nails 117 pločice.


Date in the Moonlight is dark, but not too dark navy blue polish with silvery shimmer. It isn't very glossy and the overall look is that of dark denim. It is highly pigmented without being too thick and I have achieved full coverage in a single coat of colour. It goes on smoothly, without colour dragging or bald spots. Drying time is excellent as well. I wish some newer shades of Essence polishes are of this good quality. Photos were taken in natural light. I have one coat of polish and no top coat. In the last photo I have a design stamped from MoYou Nails 117 image plate.

MoYou Nails 117

22 comments:

  1. It looks sooo beautiful on you - I probably would feel this as too black for me - but not on you :)
    It's so pretty with the stamped tips!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. It might be too dark for you - the shimmer isn't that prominent to make up for it :D

      Delete
  2. I ja sam ga ulovila i predivan je! Samo što se meni do sledećeg dana pojavi bela linija i mnogo se oseti aceton u njemu o.O. Ali je preeeedivan! I pokriva iz jednog sloja! Šteta što su ga povukli.. Nadam se da će ga ipak vratiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aceton? Da nisi uzela neki primerak sa kojim su nešto petljali?

      Delete
  3. Neznam kako mi je ova ljepota promakla :/ Obozavam ovako tamno plave lakove, a srebrni simer mu daje posebnu caroliju. Stoji ti savrseno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je promicao sve dok ga nisu povukli i stavili na rasprodaju :D
      Hvala na komplimentima :*

      Delete
  4. simpatičan je, sviđa mi s o vaj sitan šimer

    ReplyDelete
  5. Meni se ovaj lak ljusti sa nokta, onako u komadu.Prvi put mi se to desava

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje... Posle jednog dana, zato ga ni ne koristim vise :( I nekako mi je lepsi u bocici ovako slabo vidim na noktima simer.

      Delete
    2. Odmastite li nokte i da li koristite bazu? Znam da Essence nije poznat po trajnosti, ali nikako ne bi smeo tek tako da se sljušti sa nokta.

      Delete
    3. Sad sam proverila moja verzija je sa plavim simerom. Mada svakao vazi da vec sutradan pocnu ivice da se ljuste. Mislim da nije do noktiju posto se to desava samo za ovaj i 'walk on the wild side' Bas mislim da sam ih zajedno i kupila

      Delete
  6. Prekrasan je! obožavam kad essence ovako iznenadi sa lakom koji pokriva u 1 sloju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja. U jednom trenutku su izbacili nekoliko tako dobro pigmentisanih lakova.

      Delete
  7. Imam i ja ovaj, stvarno je super pigmentovan, jednoslojac i ne izgleda crno, tamni teksas je pravi opis boje. Šteta je što meni ne stoji dobro, samo zato više volim staru verziju ovog laka, iako nije ovakvog kvaliteta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ti ne stoji dobro? Ne verujem u to.

      Delete
    2. Hladan je za mene valjda, imam još jedan sličan Essence u staroj amblaži, isto jednoslojac i ne stoji mi ni on. Zato stara verzija Date in the Moonlight kao da je za mene pravljena, ali on im a krupniji petrolej šimer i providnjikavu dimnu bazu, mora u dva sloja.

      Delete
    3. Sada mi je krivo što nisam naletela i na tu verziju.

      Delete
  8. Jao ovaj lak je odlican! Rado ga mazem kad ne znam sta cu i tako sam uspela da potrosim pola.

    ReplyDelete
  9. Ja sam bas usla da kazem kako imam ovaj i kako moj nije isti, nisam znala da postoje dve verzije. Ja sam o mom pisala na starom blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, postoje dve verzije. Nejasno mi je zašto ovaj nisu ponudili pod drugim imenom kada ne izgleda isto kao prethodnik.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...