30 January 2015

MoYou Nails 129


Ako me pratite na Instagramu znate da povremeno igram neke kartičke igre sa svojim društvom. No iako mnogo volim karte, skoro nikada ne igramo tradicionalne kartaške ili druge društvene igre. Zato mi je drago što zahvaljujući MoYou Nails pločici za pečatiranje makar na noktima mogu da pokažem da volim karte.

Plate 129
http://moyounails.com/shop/plate-129/

If you follow me on Instagram you know that I like to play some card games with my friends. Even though I love regular cards, we seldom play them or some more usual board and tabletop games. That is why I'm glad that thanks to MoYou Nails at least I can show my love of traditional cards on my nails.



MoYou Nails 129 je jedina od MoYou Nails pločica iz kolekcije za leto 2014. koja ima sitnije motive za ceo nokat. Dimenzije pet većih slika su 14x12 mm, a manji motiv je 8x8 mm. Manji dezen je par kockica, a veće prikazuju kartaške simbole pik, tref, karo i herc pojedinačno i zajedno. Herčevi se mogu lako upotrebiti u nekom ljubavnom manikiru, a karo je dovoljno neutralan da se može koristiti kad god. Samo su pik, tref i kombinacija svih simbola potpuno prepoznatljivi kao takvi. Sve su slike tradicionalno dobro urezane i, kao što možete videti, prenose se odlično.


MoYou Nails 129 is the only summer 2014. MoYou Nails stamping plates that has smaller full nail designs. Dimensions of five larger images are 14x12 mm and the smaller motif is 8x8 mm. That smaller image shows pair of dice, and lager show playing cards suits individually and combined. Harts motif can easily be used in some love-themed manicure and diamonds are neutral enough that can be used whenever. Only spades and clubs and combination of all symbols are completely recognisable as such. All images are traditionally well etched and, as you can see, they transfer perfectly.


Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

A photo posted by Cajkine kandže (@cajkinekandze) on



12 comments:

  1. This would be cool to wear when playing cards LOL

    ReplyDelete
  2. Vau, zanimljivo! Ovo bih nosila:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni je bilo zanimljivo da pečatiram ove motive :D

      Delete
  3. a baš su zanimljivi :D pravi poker nails :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to bila prava asocijacija, mada više volim da igram remi ili loru.

      Delete
  4. Meni je ovo fenomenalno, posebno pink bela kombinacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. To je zapravo crveno-belo, ali crveni lak je na slikama ispao roze.

      Delete
  5. simpatična pločica, sviđaju mi se kockice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekom prilikom ću i njih morati da probam :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...