28 January 2015

Trind Caring Color CC119


Otkad sam ga videla kod Scrangie, Trind Caring Color CC119 mi je bio na listi želja. Ovo je lak iz osnovne linije Trind negujućih lakova, a to su lakovi koji nemaju imena, samo broj. Na svu sreću kod nas u prodaji se nalazi i deo osnovne linije lakova, uključujući i ovaj. Poput drugih Trind lakova CC119 ima 9 ml i košta oko 850 dinara. Spisak prodajnih mesta možete naći ovde Gde kupiti, a o promocijama i posebnim ponudama se možete informisati na Trind Srbija Facebook stranici.


Since I first saw Scrangie's swatch, Trind Caring Color CC119 has been on my wish list. This polish is part of core range of Trind Caring Colours, which don't have names, just numbers. Like other Trind polishes this one comes in 9 ml bottle and retails for about 8 €.



Trind CC119 je tamno crven lak sa finim šimerom. Nije ništa neobično što me je privukao takav lak, ali ono što jeste čudno je što u svojoj bogatoj kolekciji nemam ništa ni približno ovoj boji. Za razliku od većine mojih crvenih lakova ovaj ne vuče na ljubičasto niti je čisto crven već naginje na mahagoni boju. Šimer je dovoljno fin da u njemu ne ostaju tragovi četkice. Lak je veoma tečan i treba dobro obrisati četkicu o grlić bočice kako bi na njoj ostalo što manje laka. Dva tanka sloja su dovoljna za ravnomernu boju i pokrivenost. Sjaj laka je veoma visok. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici sam pečatirala motiv sa pločice BP-25. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.


Trind CC119 is dark red shimmery polish. It is not unusual that I was drawn to such polish, but what is strange is that I don't have anything even remotely similar to it in my extensive red shimmery polish stash. Unlike most of such polishes I own, this one doesn't lean to purple and it isn't pure red, but leans to mahogany red. Shimmer is so fine it doesn't show brushstrokes. Formula is quite runny and you should wipe the brush really well and leave only the tiniest amount of polish on it. You need to apply two thin coats to get even colour and coverage. It is very glossy. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped an image from BP-25 stamping plate over it. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

BP-25

16 comments:

  1. I see why you wanted this one - it's beautiful.
    It's a pity that the formula is a bit runny, this isn't an easy clean-up color...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really isn't an easy colour to clean up, but I didn't have that much trouble with it as with some other polishes.

      Delete
  2. Very feminine and in the same time vampy color. I absolutely love how it looks with the stamping on it!

    ReplyDelete
  3. Prekrasan vampy lak, taman za ovo vrime. Pečatiranje je odlično :)

    ReplyDelete
  4. wow predivna boja ... i super pečatiranje =)

    ReplyDelete
  5. Veoma lep lak. Ne mogu da verujem da nemaš ništa slično.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvukla sam sve lakove za koje sam mislila da su slični, ali ovaj baš odudara od njih.

      Delete
  6. Nijansa je stvarno jako lepa. A pećatiranje opet izgleda odlično. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja sam bojom potpuno oduševljena :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...