09 March 2015

Catherine Arley 667


Ne znam za vas, ali meni baš nedostaje sunce i toplije vreme. U nadi da ću prizvati lepše vreme vam pokazujem lak koji zahteva sunce. Ovo je jedini Catherine Arley lak koji imam, a ni njega ne bih imala da mi ga Jelena nije prosledila. Catherine Arley je turska marka čiji lakovi nisu na žalost dostupni kod nas, ali mogli su se nabaviti u Bugarskoj.


I don't know about you, but I do miss sunshine and warmer weather. I am showing you a polish that requires sunshine in hope of summoning nicer weather. This is the only Catherine Arley polish I have and I wouldn't even have it if it weren't for Jelena. Catherine Arley is a Turkish brand, sadly unavailable in Serbia, but that could be found in Bulgaria.


Catherine Arley 667 je srednje-sivi prizmatični lak. Prizmatične čestice su krupne tako da je holo efekat uglavnom rasut, ali na slikama možete videti da može biti i linearan na jakom svetlu. Pošto je lak prilično prozračan za punu pokrivenost su mi bila potrebna tri sloja, mada mi se na direktnom jakom suncu i dalje nazirao izrasli deo nokta. Lak se lepo nanosi i suši se prosečnom brzino. Nije bilo potrebe za posebnom bazom. Sjaj laka je visok, a površina glatka tako da nisam imala potrebe ni za nadlakom. Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Catherine Arley 667 is a medium grey prismatic polish. Prismatic particles are quite large so the holo effect is scattered in most lights, but you can see from my photos that it can also be linear in strong light. Since this is quite sheer polish I needed three coats to get full opacity, although I did get visible nail line in direct strong light. Application was smooth and drying time is average. There was no need for special base coat. Polish dries to a smooth and glossy finish so there was no need for top coats either. Photos were taken in sunlight. I have three coats of polish and no top coat.

20 comments:

  1. I had this, but gave it away, it's really pretty on you, but very few grey shades are good for me...

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is the exact reason why Jelena gave this one away.

      Delete
  2. I know Catherine Arley brand but I don't own any polishes from it. But I would love to have such beautiful holo's like this one!

    ReplyDelete
    Replies
    1. They have several pretty holos, but I've forgotten about the brand once China Glaze Hologlam polishes became available in Serbia.

      Delete
  3. Holo efekat me nikad nije privlačio ali ovaj lak krasno izgleda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neobično mi je da nekoga holo lakovi ne privlače, ali svakako razumem. Ovaj nije previše svetlucav pa se zapravo može nositi čak i u ozbiljnijim prilikama.

      Delete
  4. Super sto si uhvatila sunce! :) I ja jedva cekam prolecno vreme. Simpatican je lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ovo sam uhvatila pre par nedelja. Taman sam mislila da danas namažem Dragon, ali čas je sunčano, čas oblačno pa ne bih da ga mažem navrat nanos.

      Delete
  5. meni je baš krasan, treba mu samo sunce :D

    ReplyDelete
  6. Divan je. Nokti su ti standardno sjajni. Ja sam Catherine Arley lak kupila pre 3 - 4 godine u parfimeriji u Novom Sadu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nisam znala da ih je uopšte bilo kod nas.

      Delete
  7. Bas sam danas to pomislila :D i onda se castila jednim njegovim turskim drugarom koji je sad na popustu u njihovoj radnji - flormar 392. Ja cu da ga mazem veceras i da se nadam da ce prizvati sunce i narednih dana :) Divan je, ali ne bih imala zivaca za 3 sloja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hajde, hajde, da nam ostane lepo i sunčano vreme. :D

      Delete
  8. Oh ne, holoooooooooo <3 Umirem za jačim suncem da stignem barem malo prošetat holo i duochrome lakove :D Ovaj je prekrasan, i iako ih volim kupovat, ovakvi holo 'not so opaque' lakovi kod mene čekaju red i do 2 godine :/
    Ali ti prekrasno stoji, slike su vrh <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene holosi posebno dugo čekaju jer želim da dobiju punu pažnju, a skoro uvek sam u žurbi.

      Delete
  9. ja sam digla ruke i mažem kad mi se nose :D

    ReplyDelete
  10. Gde ima u Novom Sadu prozvoda Catherine Arley???

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...