23 March 2015

Mentality Distinct


Zimus mi je u paketiću od Marije stigao između ostalog i jedan Mentality lak. Mentality Nail Polish je američki indie brend, koji postoji skoro tri godine i poznat je po svojim mat lakovima, kao i polumat holosima. Lakovi su im barem 3-free. Ovaj konkretan lak je 5-free. Bočica od 15 ml košta $ 7,5 kod proizvođača. Distributer za Evropu je Edgy Polish i tu ovaj lak košta € 6,64 bez PDVa.


The package I received last winter from Maria contained among other things one Mentality polish. Mentality Nail Polish is an American indie brand that exists nearly three years and that is best known for matte polishes and semi-matte holos. Their polishes are at least big 3-free. This particular polish is 5-free. Mentality polishes come in 15 ml bottles. This one retails for $ 7.5 if you order directly from Mentality. Distributor for Europe is Edgy Polish and you can buy it for € 6.64 without VAT / € 8.3 with VAT.


Mentality Distinct je iz Dark Variant Holos linije lakova. Opisan je kao zacrnjen holo lak boje crnog vina, ali kao što možete videti on to nije. Ovo je zasivljen ljubičasti holo lak, polumat završnice. Maria ga je opisala kao "sumoran" i verujem da mnogima tako izgleda, ali ja veoma volim prigušene, tamne nijanse, tako da mi je savršeno legao. Na sasvim jakom svetlu se vidi da je efekat linearan, ali na slabijem svetlu deluje rasuto. U senci izgleda kao da ima srebrni šimer.


Mentality Distinct is from Dark Variant Holos collection. It is described as a blackened dark burgundy holographic nail polish, but as you can see it isn't. It is greyed-out purple holo polish with semi-matte finish. Maria described it as "murky" and I believe that it looks that way to many, but I love muted, dark shades, so this one was a perfect fit for me. In really strong light you can see that holo effect is linear, but it looks scattered in lower lights. In shade it looks as having silver shimmer.


Distinct je veoma pigmentisan i odlično pokriva iz jednog sloja. Na zvaničnom sajtu piše i da se može koristiti za pečatiranje, što verujem da je tačno, ali bi mi bilo žao da ga trošim za to. Četkica je gusta, pljosnata i ravno sečena i lepo nanosi lak. Pošto je polumat i toliko pigmentisan potrebno je malo više pažnje prilikom mazanja noktiju. Suši se prosečnom brzinom. Prve četiri slike su snimljene na suncu, druge dve na indirektnom dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Na poslednjoj slici sam pečatirala motiv sa pločice Born Pretty BP-41.


DIstinct is highly pigmented and gives great coverage in one coat. Official website states that it can de used as stamping polish, which I believe to be true, but I wouldn't want to waste it on it. The brush is thick, flat and cut straight across and applies polish really nicely. Since this is a semi-matte and very pigmented polish it needs to be applied with a bit more care. Drying time is average. First four photos were taken in sunlight, other two in indirect natural light. I have two coats of polish and no top coat. In the last photo I have stamped an image from Born Pretty BP-41 stamping plate.

Born Pretty BP-41

16 comments:

  1. I'm so glad you like it, it looks gorgeous on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a gorgeous polish so it can't look bad :D Thank you.

      Delete
  2. Uh ova poslednja slika je prelepa, bas je distinct ;-)
    Inace mnogo ti lepo ide to pecatiranje, bas mocno, precizno i veoma interesantno, kao foto shop live :-)
    Puno pozdrava, Alekta*
    Ps, znam da nisi fan, ali eto ja jesam, pa mi se slika savrseno uklapa u ambijent :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=hi_-6R4OxEo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zašto mi je sada pao na pamet holandski bend Annatar. Uvek mi daješ inspiraciju za slušanje muzike koja mi inače nije na repertoaru :D

      Delete
  3. This is a very classy looking polish and I love the subtle holo effect of it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. It is a lovely polish and, as you say, it is very classy.

      Delete
  4. Prekrasan je. Em volim tamnije, em volim holo lakove. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holić, taman, ljubičast i uz to zadimljen - to ja zovem dobitnom kombinacijom. :D

      Delete
  5. Ovaj holo mi se sviđa. :-D Drago mi je što nije bije vina već ljubičast. :)

    ReplyDelete
  6. možda sumoran, ali meni se svejedno sviđa :D
    super začinjeno stampingom <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je Mariji delovao sumorno. Meni je divan. :D

      Delete
  7. Replies
    1. Ne znaš koliko sam se radovala kada sam ga videla. Baš baš je divan.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...