15 April 2015

Catrice Chromeo & Julia


Ne znam kako sam zaboravila na ovaj lak kada sam ga mesecima jurila (tačnije molila ljude da mi ga ujure) po inostranstvu. Do mene je došao prošlog maja sa još tri Catrice Luxury Lacquers Chameleon laka koja mi je poslala Maria i onda sam ga potpuno neopravdano zapostavila. Sada kada je krenulo lepše vreme ipak želim da uživam u ovoj lepoti koja menja boje i podseća na svitanje. Kako je bio deo ograničene kolekcije ovaj lak više nije u prodaji, ali još se kod nas može naći pravi duplikat.


I have no idea how could I forget about this polish that I was looking for abroad (or better said that I was begging people to find it for me). It had reached me last May along with three other Catrice Luxury Lacquers Chameleon nail polishes that Maria was kind to send me and I had completely forgotten about it afterwards. Now that we have nice weather I want to enjoy this colour-changing beauty that resembles sunrise. Since it was limited edition it is no longer available, but there is a true dupe for it.


Catrice Luxury Lacquers Chameleon C05 Chromeo & Julia je veoma pigmentisan narandžasto-ružičasti duohrom lak. Na direktnom svetlu je najizraženiji ružičasti ton koji se preliva u narandžasto-zlatne nijanse kako se menja ugao pod kojim svetlost pada. Finiš laka je metalik i u njemu se vide tragovi četkice ako se ne nanese dovoljno tanak sloj. Dva sloja su dovoljna za punu boju i ravnomernu pokrivenost. Po svemu mu je jednak Depend Chameleon Hot Lava, lak koji se još uvek može nabaviti u Mauricius i pojedinim DM prodavnicama. Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Catrice Luxury Lacquers Chameleon C05 Chromeo & Julia is highly pigmented orange-pinkish duochrome polish. In direct light dominant colour is pink and then it shifts to orange and golden tones as the angle the light falls changes. Its finish is metallic and frosty unless you apply very thin coats. It takes two coats for full colour and even coverage. Depend Chameleon Hot Lava is a perfect dupe for it. Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no top coat.

Depend Chameleon Hot Lava - Catrice Chromeo & Julia

16 comments:

  1. Savršenstvo u bočici, a bogme i na noktima. Srećne su one koje ga imaju. :)

    ReplyDelete
  2. LOL - I have been wondering when you would swatch it LOL - you captured it really well <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. I still have over 80 untried polishes :oops: :D
      Thank you for bringing this beauty to me. :*

      Delete
  3. Oh, how I love this kind of Chameleon polishes. I ordered too a few!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I got several, but this turned to be the only one I really liked.

      Delete
  4. Perfekcija od laka, ne znam kako mi je promaknuo :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko sam uspela da primetim, cela kolekcija je planula. U Pragu sam viđala neke bezvezne ostatke, a ovaj nigde nisam uspela da ulovim.

      Delete
  5. Prekrasan je i divno ti stoji <3 Neznan kako ga nisan spazila :/

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Drago mi je da tako misliš. I sviđa mi se ovo: "*w*" :D

      Delete
  7. Meni se dopada samo naziv laka hehe. Nije baš moja nijansa, a pre par godina sam smućkala sama kod kuće sličnu nijansu i na kraju ga bacila u smeće. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja mućkanja nisu nikada bila tako ambiciozna :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...