30 April 2015

L'Oreal LaquiResist 838 i Jet-Set 410


Verovatno se ne sećate hrpe lakova koju mi je prošle godine prosledila drugarica keramičarka. Rad sa glinom očigledno nije kompatibilan sa lakiranjem noktiju, ali odricanje od lakiranja vredi jer iz takvog kreativnog izraza proizilaze lepi i korisni predmeti koje možete videti i kupiti u Gallery 1250°. Većinu ovih lakova sam prosledila dalje, sebi sam ostavila četiri, a dva od njih vam predstavljam danas.


You probably don't remember the pile of nail polish a potter friend of mine had sent me. Working with clay is clearly not compatible with paining nails, but giving up nail polish is worth it when you see beautiful and useful fruits of such work and if you are in Belgrade you too can see and buy them at Gallery 1250°. I have passed most of her polishes on, but I have kept four for myself and today I am showing you two of them.


Iskreno, ne pamtim kada su L'Oreal LaquiResist i Jet-Set linije prestale da se proizvode, ali znam da su bile aktuelne pre desetak i više godina. Iako su iz različitih linija, ova dva laka su slična po boji i zato sam ih do sada i pokazala u maltene istim manikirima - pečatirane motivom žirafine šare.
L'Oreal LaquiResist 838 je bogat granat crveni lak pun šimera. Ova nijansa više vuče na braon nego na crveno. Jedan sloj mi je bio dovoljan za punu pokrivenost, mada je pitanje koliko bi mi bilo potrebno kada je bio svež. Iako nisam ljubitelj braon boje, šimer u ovom laku malo ublažava braon ton. Ovaj lak ste mogli da vidite u predstavljanju MoYou Nails pločice N20.
L'Oreal Jet-Set 410 je takođe granat crveni lak, ali koji vuče na ljubičasto. Šimer u ovom laku nije toliko upadljiv kao u prethodnom. Nešto je ređi i bila su mi potrebna dva sloja, ali, kao što rekoh, ko zna kakva mu je bila originalna konzistencija. Mogli ste da ga vidite u predstavljanju MoYou Nails pločice 219. U slučaju da ste nekada imali ovaj lak i da žalite što više ne možete da ga nađete, Aurin Metropolis mu je po boji maltene jednak, mada mu je šimer krupniji.


To be honest, I can't remember when L'Oreal had retired LaquiResist and Jet-Set lines of polish, but I remember seeing them in stores over ten years ago. Even though they are from different lines of polish, these two are of similar colour and that is why till now I have shown them in very similar manis - stamped with giraffe fur pattern.
L'Oreal LaquiResist 838 is a rich garnet red filled with shimmer. It leans brown more than red. It took me one coat to get full coverage, although I wonder how it had applied when it was freshly made. Even though I am not a fan of brown colour, shimmer in this polish is toning that brown a bit. You could see this polish in MoYou Nails N20 image plate review.
L'Oreal Jet-Set 410 is another garnet red polish, but leaning on purple. Its shimmer is not as prominent as in the previous one. Its formula is somewhat thinner and it took me two coats to get full coverage and opacity, but as I said, who knows what it was like when it was new. You could see it in MoYou Nails 219 image plate review. It is nearly identical to Aura Metropolis with Aura having larger shimmer.


L'Oreal Jet-Set 410 - Aura Metropolis - L'Oreal LaquiResist 838

12 comments:

  1. It has just enough purple in the garnet to work for me - and I'm blown away by it's inner glow <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. That glow is what stopped me from passing them over :D

      Delete
  2. Ja sam ove lakove kupovala i imala nekolicinu u doba bombardovanja, dakle ima tome 15+ godina. Divne su im boje! Kristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na komentaru. :)
      Ne sećam se da ih je bilo tada (tada sam znala maltene samo za Kost, Lori Anne i Golden Rose), ali ih pamtim od nekoliko godina kasnije.

      Delete
  3. When I saw the preview I already know that I will be blown away of these polishes! If I have to choose between the two, I would say I like better L'Oreal LaquiResist 838 because of the shimmer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That shimmer really is something special. :D

      Delete
  4. Meni je ova boja tezak vrh. Tragam za karminom iste boje, ali bezuspesno :'(
    Predobro ti stoji, ali sta tebi ne stoji? Super su ti fotke, i da ofarbas nokte korektorom i flomasterom, opet bi bili sjajni.
    Pozdrav, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Alekta :*
      Probala sam i korektor i flomastere i markere tokom tinejdžerskih dana i to ne bih nikome nikome nikome savetovala da radi. Deco, učite na mojim greškama :D
      Javljam ti ako naletim na ovakav karmin.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...