22 June 2015

Eveline miniMAX 406


Poslednji od četiri laka koja mi je Mala Palčica poslala je ovaj Eveline miniMAX. Eveline lakovi jesu dostupni kod nas, ali izbor boja je u najboljem slučaju oskudan. O miniMAX liniji sam čula samo pozitivne stvari i niska cena im posebno ide u prilog, ali meni zanimljivih boja nema kod nas. Nadam se da će se uvoznik ugledati na svoj pandan iz Hrvatske i uvesti nam i holo nijanse. Zahvalna sam Maloj Palčici što mi je omogućila da probam ovaj.


The last of four polishes Mala Palčica sent me is this Eveline miniMAX. Eveline polishes are available in Serbia, but choice of colours is at best poor. I have heard only good things about miniMAX line and its low price only goes to its advantage, but shades I might find interesting aren't available here. I do hope our importer will look up to its Croation counterpart and bring Eveline holos to Serbia. I am thankful to Mala Palčica for making it possible for me to try this one.


Eveline miniMAX 406 je jedan od dvanaest lakova iz Holografic kolekcije. Ovo je srebrni krupnozrnasti lak rasutog i prilično blagog holo efekta, posebno u poređenju sa nekim drugim sličnim lakovima koje imam. Prozračniji je, zrnastiji i slabijeg efekta od Crystal Nails Holoprism 400, Sephora Shimmery Light Grey i Twee & Honey The Nirvana of Inebriation. Po prozračnosti me podseća na Born Pretty Holo #7 i poput njega je odličan kao toper. Nanosi se lepo, nije mu potrebna posebna baza. Suši se brzo i kada se osuši stvara glatku površinu. Slike su snimljene na direktnom suncu. Ukoliko nije drugačije naznačeno imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Eveline miniMAX 406 is one of twelve polishes from Holografic collection. This is a silver scattered holo that has quite large holo particles and rather subdued effect, especially in comparison with some similar polishes I have. It is more sheer, more grainy and has weaker effect than Crystal Nails Holoprism 400, Sephora Shimmery Light Grey and Twee & Honey The Nirvana of Inebriation. In terms of diaphanousness it reminds me of Born Pretty Holo #7 and just like it it is great as a topper. It goes on really nicely and doesn't require special base. It dries fast and to a smooth, glossy finish. Photos were taken in sunlight. Unless stated otherwise, I have two coats of polish and no top coat.

jedan sloj preko crnog
one coat over black

Eveline miniMAX 406 - Crystal Nails Holoprism 400 - Sephora Shimmery Light Grey - Twee & Honey The Nirvana of Inebriation

10 comments:

  1. It is a beautiful polish, but I definitely prefer it with underwear :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It does need undies, but I also love the softness it has on its own. :D

      Delete
  2. Mnogo bolje izgleda preko crnog, ovako mi je suviše prozračan. I slažem se da bi mogli da uvezu i neke zanimljivije boje, verujem da mnogi odustaju od kupovine baš zbog slabog izbora.

    ReplyDelete
  3. Ovi hollići su dušu dali kao topperi :)
    Solo nekima trebaju 3, a nekima čak 4 sloja za potpuno prekrivanje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilično sam sigurna da si mi dala i preporuke preko kojih lakova da nosim ovaj, ali sada ne mogu da nađem tu poruku. :D

      Delete
  4. s crnom bazom savršen <3
    njihovi holići nisu baš spektakularni ali su sasvim zgodni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgodni, simpatični, mislim da ih to sasvim dobro opisuje. :)

      Delete
  5. lep je lakić, a čudno kako izgleda hrapavo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilično su mu krupne čestice, ali uopšte nije hrapav. Sasvim je gladak.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...