23 June 2015

OPI At Your Quebec & Call


OPI je nedavno promenio izgled nalepnice na dnu svojih bočica, nalepnice koja sadrže sve važne podatke o tom laku - ime, šifru boje, bar kod, serijski broj bočice, sastav... Boju teksta su vratili iz zelene u crnu, ali i sam dizajn nalepnice je promenjen. Ovo nije prvi put da su napravili takvu izmenu. Lak koji vam danas pokazujem je iz takozvane "black label" ere, vremena pre nego što je OPI izbacio iz sastava toluen i dibutil ftalat, vremena kada su podaci na nalepnicama bili ispisani crnom bojom. Ovi lakovi se sada teško mogu naći, a ja sam na ovaj sasvim slučajno nabasala pre par godina u apoteci Biljana i Luka.


OPI has recently changed the look of the bottom label on their bottles, the label that has all the important information about that polish - name, colour code, bar code, batch code, ingredients... They have reverted from green letters to black and they have changed the overall design of the label. This isn't the first time they've done it, though. Polish I am showing you today comes from so-called "black label era", time before OPI was 3-free, time when their labels first had black lettering. These polishes are very difficult to find and I have accidentally stumbled upon this one some years ago.


OPI At Your Quebec & Call (NL C90) bio je deo kolekcije inspirisane Kanadom, koja se pojavila u jesen 2004. godine. Ovo je metalik maslinasto-zeleni, skoro bronzani lak visokog sjaja. Boja me dosta podseća na Essence Wish List Secrets pošto se primeni magnet. Konzistencija mu je retka, ređa od novijih OPI lakova, te su za ravnomernu boju i pokrivenost potrebna tri sloja. Brzina sušenja je prosečna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


OPI At Your Quebec & Call (NL C90) was part of Canadian collection for fall 2004. This is a metallic olive-green, nearly bronze glossy polish. Colour reminds me a lot of Essence Wish List Secrets after magnetizing. It is quite thin, a lot thinner than newer OPI polishes, so it took me three coats to get even colour and coverage. Drying time is average. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

16 comments:

  1. Nikako nije moja boja, ali tebi fino stoji. :)

    ReplyDelete
  2. Of course they are hard to find, all of them are already grabbed because of it beauty! :)) Love it on your nails!

    ReplyDelete
  3. It's fun to have old beauties in the stash, looks good on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, a collector's item if I may call it that way. :D

      Delete
  4. volim ovakve nijanse (premda se često pokaže da baš i ne ljube moj ten) ali tebi super stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tople nijanse i ja živimo u srećnoj zajednici. :D

      Delete
  5. obožavam ovaj lak. nisam znala da su promenili nalepnice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od ovogodišnjih prolećno-letnjih kolekcija imaju nove nalepnice. Isti su podaci na njima, ali drugi je font i boja.

      Delete
  6. Ja bas volim tu boju ali mi je draza u jesen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavljam da je većina posmatra na isti način, ali ja nikada nisam delila boje po godišnjim dobima.

      Delete
  7. Mnogo volim ovu boju, čak i na noktima :) Predivan raritet! Čini mi se da noviji OPI lakovi sa šimerom nemaju tako visok sjaj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne samo novi. Mislim da im je generalno teško da naprave dobar odnos šimera i samog sjaja, ali ovde su to odlično uspeli.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...