15 June 2015

Smitten Polish Cherries and Chocolate


Za poslednji rođendan sam iskombinovala vaučere koje sam dobila na ProcrastiNails darivanju sa svojim novcem i naručila nekoliko nama nedostupnih lakova sa Hypnotic Polish sajta. Zamalo da mi se cela narudžbina sastoji samo od Dance Legend lakova, ali kako nisu imali sve sa moje liste želja, a još nisam stigla do granice od 50 € ubacila sam i jedan Smitten Polish lak. Smitten Polish je američki indie brend, a svi lakovi su 3-free i ručno su pravljeni. Bočice su od 15 ml, a ovaj lak košta 11,85 € i može se nabaviti samo na Hypnotic Polish.


For my last birthday I combined gift cards I won at ProcrastiNails giveaway with my own money and ordered several polishes that are unavailable in Serbia from Hypnotic Polish. The entire order nearly consisted of Dance Legend polishes only, but they didn't have everything from my wish list and I sill had some money left so I put a Smitten Polish in my virtual basket. Smitten Polish is an American indie brand, all polishes are 3-free and hand-made. They come in 15 ml bottles, this one is Hypnotic Polish store exclusive and retails for 11,85 €.


Smitten Polish Cherries and Chocolate je fantastičan tamno-ljubičasti linearni holo lak. Tamniji je od drugih srodnih lakova koje imam (Layla Misty Blush, China Glaze When Stars Collide, Dance Legend Optical Illusion), duga mu je intenzivnija od one kod Misty Blush i When Stars Collide, mada zrnastija nego kod When Stars Collide i Optical Illusion. Od ova četiri laka, Cherries and Chocolate ima najdublju boju.


Smitten Polish Cherries and Chocolate is a fantastic dark purple linear holo polish. It is darker than other similar polishes I own (Layla Misty Blush, China Glaze When Stars Collide, Dance Legend Optical Illusion), it has stronger rainbow than Misty Blush and When Stars Collide, albeit grainier than When Stars Collide and Optical Illusion. Out of these four, Cherries and Chocolate has the deepest colour.

Layla Misty Blush - China Glaze When Stars Collide - Smitten Polish Cherries and Chocolate - Dance Legend Optical Illusion

Kvalitetom sam veoma prijatno iznenađena. Nanosi se bez ikakvih problema bez baze, sa bazom ga nisam probala. Četkica je veoma mekana i divno raspoređuje lak po noktu. Skoro da je jednoslojac - puna boja se dobije iz jednog sloja, ali drugi je potreban da se boja ujednači. Suši se prilično brzo i nadlak mu ne kvari dugu. Uz nadlak (Cult Nails Wicked Fast) stajao mi je neoštećen tri dana.


I am very pleasantly surprised with quality of this polish. It goes on smoothly (without base coat, I haven't tried it over base). Brush is soft and spreads polish wonderfully over nails. The polish is nearly one-coater - you get full colour in single coat, but a second layer is needed for even coverage. It dries fast and top coat doesn't dull its rainbow.


Slike su snimljene na suncu. Imam dva sloja laka i nemam ni bazu ni nadlak.

Photos were taken in sunlight. I have two coats of polish and no base nor top coat.

20 comments:

  1. Oh, I'm glad you got it, it is a true beauty!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I didn't even think twice - I knew I had to have it. :D

      Delete
  2. Savrsen je! :) Bas me je podsetio na Optical illusion.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veoma liče, samo ovaj ima veću dubinu, a DL finiju dugu.

      Delete
  3. Jao mene, srce mi stane kad ugledam holose... Baš je lep!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je većina nas takva. To svrake iz nas progovaraju. :D

      Delete
  4. The holo effect is a stunner! Great one!

    ReplyDelete
  5. predobra kombinacija trešanja i čokolade ;)
    čista fantazija <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. Toliko je dobar da nisam želela da ga skinem. :D

      Delete
  6. mnogo je dobar, potpuno jedinstven

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo izgleda da je djup za ILNP Black Orchid, koji je vazda rasprodat kada želim da ga naručim. Drago mi je što sam uspela da nabavim makar ovaj.

      Delete
  7. Kako je divan, za pojesti! :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...