06 August 2015

Hibridni lakovi



U člancima o CND Vinylux Pretty Poison i Wild Moss sam Vinylux predstavila kao hibridni lak i pošto se ponuda ovog tipa lakova na našem tržištu povećala volela bih da vas upoznam sa njom.

Pre svega, šta su hibridni lakovi? Zvanično se nalaze negde između klasičnog laka za nokte i gel laka (koji je hibrid gela i laka). Ne zahtevaju sušenje u lampi niti skidanje pomoću natapanja kao gel lak, ali bi trebalo da traju duže od klasičnog laka za nokte. Obećavaju trajnost i sjaj od sedam do deset dana, a tajna je u nadlaku koji sadrži fotoinicijatore koji reaguju na talasne dužine dnevnog UV zračenja kako bi proces polimerizacije mogao da počne. Kod nas su od ove vrste proizvoda dostupni CND Vinylux, OPI Infinite Shine, Jessica Phēnom i China Glaze Everglaze. Od nedavno su u parfimerijama i drogerijama dostupni i Rimmel Super Gel i Golden Rose prodigy hibridni sistemi, a i Essie je ponudio Gel Couture liniju, mada za nju ne znam hoće li uopšte biti uvezena. Iako i Essence The Gel linija deluje kao da pripada ovoj grupi proizvoda, taj nadlak ne sadrži fotoinicijatore i samim tim ne spada među hibride već među obične brzosušeće nadlakove.

http://cnd.com/sites/default/files/pro_products/vinylux_maroon_fa13.jpg
http://www.cnd.com/products/vinylux

CND Vinylux je dvodelni sistem koji se satoji iz laka i nadlaka. Lakovi su predstavljeni kao samovezujući te se baza preskače. Nadlak bi trebalo da očvrsne izlaganjem dnevnom svetlu i da na taj način obezbedi bolju trajnost laka, bez pucanja, ali moje prvo iskustvo je bilo upravo suprotno. Pošto se baza uopšte ne koristi nema ničega što bi maskiralo nepravilnosti koje imate na noktima, a ako su vam nokti fleksibilni nadlak neće moći da prati njihovo savijanje i ispucaće. Proizvođač obećava postojanost od nedelju dana, bez krzanja. Moji su nokti zdravi, ne listaju se, nisu iskrzani, ne radim poslove koji su veoma grubi prema rukama, a ovaj sistem mi nije trajao koliko mi obični lakovi traju u kombinaciji sa nekim drugim nadlakom. S druge strane, uz bazu su mi Vinylux lak i nadlak trajali duže nego bez nje, ali pošto sam radila neke grublje poslove ni tada mi nije lak opstao obećanih sedam dana. Sistem kao takav meni ne radi kako treba jer moram da ubacim i bazu, što savetujem svakome ko ima neki problem sa noktima. Dobre strane su da se i lakovi i nadlak suše brzo i da na noktima ovi slojevi nisu debeli, ali nadlak je redak i isprva lako gubi sjaj. Korišćenjem nadlak postaje bolji - zgušnjava se, dobija punoću i čvrstinu te zaista daje visok sjaj i stvara dobru barijeru između laka i okoline. Paleta broji devedeset osnovnih boja i ima redovne dodatke u vidu sezonskih kolekcija. Lakovi koštaju 988 dinara, a nadlak 679 dinara I lakovi i nadlak koštaju 1117 dinara, s tim što na sajmovima budu na manjem ili većem sniženju. Možete ih nabaviti u Unitech-u.

http://opi.com/color/collections/infinite-shine

OPI Infinite Shine je trodelni sistem i sastoji se od baze, laka i nadlaka. Baza je tu da obezbedi bolje vezivanje laka za nokat, da spreči da lak dubinski oboj nokat i da olakša skidanje sistema. Lakovi postoje u trideset boja krem završnice, koje se razlikuju od postojećih OPI lakova i gel lakova, a sezonske kolekcije će obogatiti ovu osnovnu ponudu. Nadlak ubrzava sušenje, daje visok sjaj i u reakciji sa dnevnim svetlom postaje čvršći, obećavajući sjaj i postojanost sistema od sedam do deset dana. Cena svakog Infinite Shine proizvoda je 1500 dinara. Mada sama nisam probala ovaj sistem imala sam priliku da vidim demonstraciju i par stvari mi je privuklo pažnju. Negativno je što su demonstratori savetovali da se nokat matira iako to u zvaničnim materijalima nije spomenuto kao korak (spominje se odmašćivanje hemijskim sredstvom). Mene bi to odbilo od ove usluge u salonu jer su već oduzeli trećinu posebnosti sistema i u tom slučaju bih radije otišla na gel lak. Drugo je da je nadlak svakom polazniku edukacije skinuo malo boje sa nokta, možda zbog prejakog pritiska, a možda je nadlak takav. To je svakako nešto na šta valja obratiti pažnju i treba obrisati četkicu nadlaka pre nego što se vrati u bočicu. Veoma pozitivna stvar koju sam primetila je brzina sušenja. Svi slojevi su suvi na dodir posle pet minuta, što je zaista fantastično. Koliko sam mogla da čujem, ni ovaj sistem ne traje obećanih sedam do deset dana, ali opravdava ime jer sve vreme zadržava visok sjaj. Konačni izgled je bio znatno puniji od Vinylux sistema pa bih se, s obzirom na brazde koje imam na noktima, pre opredelila za Infinite Shine nego za Vinylux. Samo da ubace i neke nijanse sa šimerom u ponudu. OPI Infinite Shine sistem je dostupan u Prima apotekama i Sefori.

http://jessicacosmetics.com/phenom/

Jessica Phēnom sistem je od ambicioznijih i obećava postojanost od deset dana. Ovo je trodelni sistem, poseban po tome što nema zasebnu bazu već, u skladu sa Jessica filozofijom, uzima u obzir potrebe prirodnog nokta i kombinuje se sa postojećim Jessica bazama i tretmanima. Za ovaj sistem se preporučuju dva sloja baze/tretmana, što znači da će nepravilnosti koje imate biti dobro zamaskirane. Drugi korak je boja i Phēnom lakovi trenutno postoje u dvadeset četiri 5-free boje koje sadrže "revolucionarne fleksibilne polimere", što se nadam da znači da su ovi lakovi fleksibilni. Poput drugih sistema i Phēnom sadrži nadlak sa fotoinicijatorima koji reaguju sa dnevnom svetlošću tako da nadlak vremenom postaje jači, ali Jessica obećava da postaje i sjajniji, u šta mi je izrazito teško da poverujem. Ako je neko od vas probao Jessica Phēnom javite mi utiske. Cena Phēnom lakova i nadlaka je po 1200 dinara, a i baze su u tom cenovnom rangu. Jessica program je dostupan u Aluna salonima.

http://everglazelacquer.com/

I China Glaze je proizveo svoj hibridni sitem - EverGlaze. Ovo je zvanično dvodelni sistem, bez baze, ali u ponudi postoji "Active Prep" kao dodatni korak za pripremu nokta. Sistem obećava trajnost od deset dana. Iz razgovora sa devojkama koje su ga koristile sam čula dijametralno suprotna iskustva. Došla sam do zaključka da se njegov nadlak suši veoma čvrsto pa na čvrstim noktima može sasvim lepo da opstane, ali na elastičnim noktima se krza i puca jer ne može da isprati kretanje nokta. Boje postoje u 48 nijansi. Cena lakova, nadlaka i prepa je 695 dinara. Možete ih nabaviti u Alexandar Cosmetics.


Rimmel Super Gel sistem je ambiciozniji čak i od Jessica Phēnom jer obećava postojanost od čak dve nedelje, što je u rangu sa klasičnim gel lakovima. Sadrži dva koraka - lak i nadlak. Baza se nigde ne spominje, ali kako su neki od ovih lakova izrazito pigmentisani, svakako vam preporučujem da nanesete i sloj baze. Nisam primetila da prisustvo baze na bilo koji način utiče na postojanost ovih lakova. Lakovi postoje u dvadeset boja, od kojih je kod nas dostupno šesnaest. I boje i nadlak su spakovani u klasične Rimmel bočice sa širokom četkicom koja olakšava nanošenje. Od svih hibridnih lakova koje sam probala, Rimmel su najfleksibilniji, što znači da ne pucaju na elastičnim noktima. Nadlak ne povlači lak i nisam primetila da skida boju sa noktiju, ali se ne suši baš brzo (sami lakovi se suše veoma brzo). Zbog fleksibilnosti su mi u njemu ostali otisci kose, posteljine, prstiju… Verujem da će se vremenom i on, kao Vinylux nadalak, zgusnuti i da će postati puniji i čvršći i bolji kao nadlak. Lakovi mi sa njim nisu stajali dve nedelje, nisu stajali ni po nedelju dana, ali bi izvukli dobra četiri dana uz redovne kućne poslove, pranje sudova bez rukavica, pranje kose i sl. Rimmel Super Gel lakovi su dostupni u M drogerijama (nekadašnji Mauricius), u Lilly i DM drogerijama, kao i po određenim privatnim parfimerijama. Cena lakova i nadlaka je 479 dinara za 12 ml.

http://www.goldenrose.com.tr/img/product/zoom/2720.jpg

Golden Rose Prodigy Gel Duo čine lak i nadlak koji dolaze u paru, mada su ih u pojedinim parfimerijama rasparili te ih možete kupiti i zasebno. Lakovi postoje u 23 boje i trebalo bi da traju do nedelju dana na noktima. Baza se ne spominje ni u ovom sistemu, ali uputstvo za upotrebu je inače veoma jasno - treba naneti dva sloja laka i posle dva minuta sloj nadlaka. Mada sa samim lakovima iz ovog sistema nemam iskustvo, nadlak sam probala i prijatno sam iznenađena brzinom kojom suši lak. Ne daje gelirani izgled noktima, ali je dovoljno dobar da nanesen preko laka sa šimerom izvuče pun sjaj tog šimera. Čitajući utiske korisnica, stekla sam utisak da je sistem prilično dobar i da može da opstane pet dana na noktima. Golden Rose Prodigy se može naći po privatnim parfimerijama i Golden Beauty prodavnicama. Cena seta u kolme se nalaze po bočica laka u boji i nadlaka je oko 450 dinara.


I za kraj vredi spomenuti Cuccio 7 Second Reactive Top Coat. On nije deo hibridnog sistema i zamišljen je da se koristi sa bilo kojim običnim lakom. Sadrži monomere i fotoinicijatore koji omogućavaju brzo sušenje i produženu trajnost laka, kao i visok sjaj. Sam se na dodir suši za manje od 10 sekundi, ali da bi osušio i slojeve ispod treba mu oko pet minuta. Daje visok sjaj. Poput nekih drugih hibridnih nadlakova i ovom na četkici ostaje malo boje od laka te nju treba očistiti pre svakog vraćanja u bočicu. Zbog ovoga nije idealan izbor za nail art. Ima prilično jak miris, koji me podseća na etarska ulja i taj miris se neko vreme zadržava na noktima. Može se nabaviti u Silver Line ili salonima koji drže Cuccio asortiman.

10 comments:

  1. Hvala na ovom postu, saznala sam sve što me je zanimalo! Zaključak: očekivala sam mnogo, mnogo više. Držaću se standardnih lakova, jer pojedini sendići uz bazu traju i do dobrih sedam dana, pet garantovano. Ne kopam, ali opušteno mogu da očistim kuću bez da oštetim lak (ovo ne podrazumeva upotrebu hemikalija, osim deterdženta za sudove).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je okej, ali šta ako ne želiš teksturac nego neku klasičnu kremu? :D
      Postoji tržište i za ove lakove, samo bi bilo lepo da postoji i verzija za nas sa fleksibilnim noktima.

      Delete
    2. Slažem se, plus veći izbor za nas sa "brazdama" na noktima :)

      Delete
    3. O da. Ne bih se bunila da naprave nešto sa punijom i ravnajućom formulom za nas.

      Delete
  2. nisam probala pa ne mogu ništa govoriti, možda će biti žena na kojima će ovo funkcionirati, ja radije promijenim lak svako par dana, ako i traje dulje od 3 jedva dočekam da ga maknem ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja više volim da menjam lak na par dana, ali znam da mnoge žene traže lak koji bi im stajao što duže. Ovo je tip proizvoda za njih, ali samo ako nemaju preterano fleksibilne nokte.

      Delete
  3. Cekala sam ovaj clanak i i i nista. Znaci sto sam i mislila da izbegavam ove stvari. Moji nokti su jako jadni, prirodno tanki i jako flaksibilni. (Lako se savijaju u svim pravcima.) Lak na meni ne traje duze od 3 dana. A desava se cesto da se vec sutradan oljusti, skoro iscela, ako na primer perem voce i povrce i kuvam.
    Ponekad bih volela da kad nalakiram nokte znam da ce trajati bar nekoliko dana, ako negde treba da idem i slicno. Ali ovo ocigledno nije resenje.
    Hvala na iscrpnoj recenziji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sandra, onda bi tebi odgovarali Zoya i Morgan Taylor lakovi jer oni generalno imaju fleksibilnu strukturu.

      Delete
  4. Hvala na postu, saznala sam dosta toga novog :) Kako sam prilično nekritična prema lakovima rado bih probala od svakog po jedan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, i ja bih. :D Ako ništa drugo, nadlakovi se mogu koristiti sa drugim lakovima, a sami lakovi se mogu kombinovati sa drugim bazama i nadlakovima.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...