10 August 2015

OPI Hot & Spicy


Proletos su me na sajmu iz OPI korpice dozivali narandžasti lakovi, a ja sam poklekla pred jednim od njih i ponela ga kući. Ime mu je Hot & Spicy i kada sam ga videla na prirodnom svetlu malo sam se razočarala u svoj izbor. Umesto prigušene narandžaste kreme (kako mi je pod osvetljenjem u hali izgledao), dobila sam naranžasti koralac. Zbog toga sam i čekala ovoliko dugo da ga uopšte probam. Kako se pokazao možete pročitati u nastavku teksta.


This spring at cosmetics expo there were several orange OPIs waving at me from the discount bin and I gave in and brought one of them home with me. He's name is Hot & Spicy and after seeing it in natural light I was a little disappointed with my choice. Instead of muted orange creme, as it looked to me under artificial light, what I ended up with is an orange-leaning coral creme. That is why I had waited this long to try it. You can learn how it performed after page break.


OPI Hot & Spicy (NL H43) prvi put se pojavio u sklopu Hong Kong kolekcije za proleće 2010. godine, a danas je deo stalne postavke. Kao što rekoh, ovo je narandžasto-koralna krema, ali sa dovoljno bele u sebi da ga učini mirnijim u poređenju sa drugim koralnim lakovima koje imam. Svetliji je od OPI Aloha From OPI, Nella Mango, Essence Flashy Pumpkin i OPI A Roll in the Hague i manje je intenzivne boje od svih njih. Da se osećam prijatno sa koralnim lakom na noktima, ovo bi za mene bio dobar izbor jer nijansa savršeno odgovara mom podtonu kože. Konzistencija mu je prilično dobra - tečna, ali ne retka. Za punu boju i ravnomernu pokrivenost su potrebna dva sloja. Brzina sušenja mu je prosečna. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


OPI Hot & Spicy (NL H43) was first part of Hong Kong collection for spring 2010. but now it is part of their Classics range. As I mentioned, this is an orange-leaning coral creme, but with enough white to make it more subdued than other coral polishes I have. It is lighter and less vibrant than OPI Aloha From OPI, Nella Mango, Essence Flashy Pumpkin and OPI A Roll in the Hague. If I felt more comfortable with coral polish on my nails this would be a good fit for me because it suits my skin tone. Formula is quite good - runny, but not thin. It takes two coats for full coverage and even colour. Drying time is average. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

OPI Aloha From OPI - OPI Hot & Spicy - Nella Mango - Essence Flashy Pumpkin - OPI A Roll in the Hague

20 comments:

  1. Boja je savrsenaaa! Ljubav na prvi pogled :)

    ReplyDelete
  2. Malo neonskiji nego što volim, ali u komparaciji sa drugim opcijama - najlepši. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se - od svih izloženih ovaj je najlepši. :)

      Delete
  3. Even if you were disappointed because of the color, I like it very much how it looks on your nails.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. I think it is nice, it just wasn't what I expected.

      Delete
  4. Nije moja boja, ali sam pogledala ostale koralce na blogu i sad mi se svidja Aloha from OPI.

    ReplyDelete
  5. Baš je divna nijansa. Prava ljetnja! :)

    ReplyDelete
  6. What a gorgeous and juicy orange - love it!

    ReplyDelete
  7. Kako ti ovo dobro stoji!!! *____*
    Prelepo ti stoji, ali prelepo, znas kako ti je zenstvena saka <333
    'Vaka: https://www.youtube.com/watch?v=WFc7IoyRM14 :D

    Da ti kazem da sam se pocastila sa dva komada iz Essence Nauti girl kolekcije, i to posle duuugo vremena. Dosta sam i razdelila, nesto sam za kolekciju malu ali odabranu, ovaj bih udenula u koralni sektor :)))
    P.S. nadjoh kamencic konacno, u Dekameronu, prezadovoljna sam kako je sve ispalo, ali necu se na tome zaustaviti. Jedva cekam da uzmem jos par nekih koje sam skenirala, ono je lek za oci koliko je lepo <3
    Hvala ti jos jednom na pomoci, Alekta :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da si našla kamenčić za sebe. (y)

      Delete
  8. Lepa boja, nema šta. Al' ima nas koji je prosto ne vole na sebi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako - stvarno je lepa boja, ali ja ne trpim koralne nijanse.

      Delete
  9. boja mi se sviđa, baš je vesela... na žalost, i moj je ten takav da se baš ne ljubi s ovakvim nijansama :/

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...