03 January 2016

Matching Manicures - Crveno


Sa novom godinom krećemo u nove usklađeno manikirske poduhvate. Za početak inspiraciju tražimo u bojama, a prva na redu je moja omiljena boja za zimu. Većina mojih džempera je crvena, kao i kape, a crveni karmin i rumenilo češće nosim zimi nego leti. Samo još da nađem dobar crveni kaput.

With new year we embark on new matched manicures. For start we are looking for inspiration among colurs and the first one is my favourite colour for winter. Most of my sweaters are red as are my winter caps and I tend to wear red blusher and lipstick more often in winter than in summer. Now I only need to find a good red winter coat.


Za ovaj jednostavan manikir (Kakav bih drugi ja napravila?) prvo sam na sve nokte namazala Alessandro Red Carpet, a potom sam na tri nokta nanela i sloj Nfu.Oh 46 i matirala ga. Na preostala dva nokta sam stavila po crveni štrasić u obliku kaplje, a pošto me praznično raspoloženje još uvek drži dodala sam i nekoliko zvezdastih šljokica na palac i srednji prst. Šta su druge devojke smislile možete videti na linkovima ispod.

For this simple manicure (What other sort could I make?) i painted my nails Alessandro Red Carpet, and then I added a coat of Nfu.Oh 46 over three nails and mattified it. I placed a drop-shaped rhinestone on other two nails and since I am still in festive mood I added star-shaped sequins on thumb and middle finger. You can see what other bloggers came up with at the links below.







30 comments:

  1. I like the effect of the "sunken" stars, it looks cool!

    ReplyDelete
  2. Za razliku od tebe, ja imam jedan crveni džemper i tu boju nosim samo tokom ovih praznika. :D
    Dopada mi se kombinacija ove dve završnice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je zima za crveno, leto za crno. Tako mi je odeća raspoređena. :D

      Delete
  3. Sviđa mi se, meni je crvena boja omiljena pa imam dosta crvenih stvarčica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja iz nekog razloga izgleda mogu da nađem samo crvene džempere za sebe. Pantalone, majice, suknje i drugo uvek bude pogrešne nijanse, materijala, veličine, kroja...

      Delete
  4. Baš mi se sviđa :)
    Ja imam žarko crveni kaput i baloner, ne možeš me fulati na cesti i da hoćeš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da ne zaboravimo vatrenu kosu. :D

      Delete
    2. Ne baš toliko vatrenu :)
      Kosa je malo zagasitija :D

      Delete
    3. Ma to je to. :D
      Nego, vidiš li nam sličice? Crveno na ramenima, crveno u kosi, crveno na usnama. :D

      Delete
    4. Hahaha, stvarno :)
      A čuj, ovčice znaju biti lijepo usklađene :)

      Delete
    5. Ili su samo predvidljivo sklone crvenoj boji. :D

      Delete
  5. PREDIVNO je!!! Posebno mi se dopada ova suza kao detalj na malom prstu :) <3

    ReplyDelete
  6. Off topic: I ja dugo tražim lep crveni kaput :D
    On topic: Mnogo mi se dopada taj Nfu.Oh, posebno matiran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi li gledala u Kardiganu?

      Delete
    2. Tamo su imali lepe crvene kaputiće. Meni nisu stajali dobro, ali ja sam burence pa mi malo šta stoji dobro. :) Možda ti nađeš nešto za sebe.

      Delete
  7. predobra, naročito matirani flejkići <3

    ReplyDelete
  8. nisam znala da si toliki fan crvene. lijepa manikura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da baciš pogled u moj ormar videla bi skoro isključivo crnu i crvenu. :D

      Delete
  9. Ova kombinacia crvenih zvjezdica na crvenom laku je baš zanimljiva! ^__^

    ReplyDelete
  10. Sviđa mi se crveni lakić (ne matirani) :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...