25 January 2016

NYC Money Never Sleeps


Pošto smo u nedelju utvrdili koliko volim zelenu boju, hajde da se upoznamo i sa glavnim činiocem jučerašnjeg manikira. Ovo je NYC (New York Color) lak iz Expert Last Nail Polish linije. Uzela sam ga pre dve godine u Londonu i, nažalost, nemam predstavu gde se sve može nabaviti (izgleda da ih osim u Engleskoj ima i u Nizozemskoj i u Poljskoj). Bočica podseća na MACovu i sadrži 9,7 ml laka.


Since we've established how much I love green, let us meet the main part of my yesterday's mani. This is NYC (New York Color) polish from Expert Last Nail Polish line. I had got it two years ago in London and I have no idea where this brand might be available (it seems as it is sold in the Netherlands and in Poland). Bottle resembles MAC bottle and it holds 9.7 ml of polish.


Money Never Sleeps je bio deo praznične kolekcije za 2013-14. godinu, ali izgleda da se nakon toga našao u stalnoj ponudi. Ovo je tamno zeleni lak ispunjen nešto krupnijim šimerom, koji daje više satenski nego metalik izgled. Da je plavljeg podtona verovatno se ne bi mnogo razlikovao od Aura On The Edge i drugih sličnih lakova, no on je žutog tona i time se izdvaja od mnogih tamnih šimerastih zelembaća u mojoj kolekciji. Pigmentacija je prihvatljiva, mada bi mogla biti bolja. Punu prekrivenost sam dobila iz tri tanja sloja, mada sam mogla da prođem sa dva srednja. Suši se solidno brzo. Iako bočica obećava postojanost i do 10 dana, meni je ovaj lak počeo da se krza na vrhovima noktiju posle dva dana nošenja. Pa dobro, rekli su DO 10 dana, ne TAČNO ili BAREM, tako da nisu oni krivi, zar ne? Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Money Never Sleeps was initially released as part of holiday collection for 2013-14. but it seems that is has become part of permanent range. This is a dark green polish with somewhat larger shimmer, which creates more satin than metallic look. If it were more blue-leaning it would not differ very much from Aura On The Edge and other similar polishes, but it has yellow undertone, which sets him apart from other shimmery dark green polishes in my collection. It is acceptably pigmented. I used three thin coats to get full coverage, but I could have done two medium ones. It dries rather fast. Even though the bottle states that it gives up to 10 days of wear, it started to chip on me after only two days. Oh well, they did say UP TO 10 days, not EXACTLY or AT LEAST, so it can't be their fault. Right? Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

24 comments:

  1. What a lovely Vedrana-green, I love it on you!

    ReplyDelete
  2. Odlican je! :)
    Da ovi lakovi postoje kod nas sigurno bi se javila neka devojka kojoj na noktima izdrzi bar tih 10 dana netaknut. :D

    ReplyDelete
  3. Koliko god da opstaje na noktima, predivan je.

    ReplyDelete
  4. Kako je divan, savršeno ti pristaje. :)

    ReplyDelete
  5. Iman jedan NYC-ov lak bordo boje jako mi se svidja sam kvalitet i nijansa. Dobila sam ga od sestre iz Holandije ove zime. Brzo se susi sto mi je vazno kod lakova moja preporuka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakle generlano se brzo suše? To je dobro znati.

      Delete
  6. Mnooogo mi se dopada ovaj lak. Ima nekako lijep sjaj, elegantan rekla bi :)

    ReplyDelete
  7. Boja je SAVRSENA. Ali tri sloja su mi previse :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa možeš da pokušaša sa dva deblja. Ja više vlim da mažem tanje slojeve.

      Delete
  8. Stoji ti savršeno :)
    Iako me zeleni lakovi ne privlace mnogo, ovakav bih i ja macnula nekad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, ne znaš šta propuštaš. Zelembaći su baš baš divni. :)

      Delete
  9. I usually buy this brand in Hungary and I like them a lot. I have this color and of course I love it a lot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for letting me know that they are available in Hungary.

      Delete
  10. Svida mi se ovako tamna nijansa zelene! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da i ti deliš moju sklonost ka ovakvim nijansama. :)

      Delete
  11. krasan je :D
    sanjam li ja ili mi se čini da me podsjeća na rimmel acid house koji ti se neki dan svidio na mom blogu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam koliko su slični jer taj Rimmel nisam uspela da nađem, ali sve i da su isti verovatno bih želela i Rimmel. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...