13 February 2016

MoYou Nails 402


Još jedna pločica koju sam koristila u jednom od skorašnjih usklađenih manikira je MoYou Nails 402. Kakve se sve lepote kriju na njoj i kako sam ih ja upotrebila možete videti u nastavku članka.

http://moyounails.com/wp-content/uploads/2015/10/MoYou-Nails-Square-Stamping-Image-Plate-402-600x600.jpg
http://moyounails.com/shop/image-plate-402/

Another image plate that I have recently used for a Matching Manicure is MoYou Nails 402. You can learn what wonders it holds and how I used them after page break.

Catrice Plum Me Up Scotty preko Color Club The Uptown (reformulated)

MoYou Nails 402 je još jedna od novih kvadratnih pločica veličine 63 x 63 mm, sa zaštitnom plastičnom pozadinom. Opisana kao "filigranska", ima jedanaest slika za ceo nokat (veličine 15 x 18 mm). Izbor motiva je prilično po mom ukusu - četiri slike su novobarokni motivi, šest čine tri para inverznih životinjskih šara i poslednja je sličica sa kvadratićima raznih veličina. Novobarnokni dezeni su mi, očekivano, najzanimljiviji, ali i životinjske šare su dovoljno apstraktne, dovoljno stilizovane da se ne moraju koristiti samo kao životinjski motivi.

Essence Stampy White preko Essence That's What I Mint

MoYou Nails 402 is another one of new square stamping plates with 63 x 63 mm sides and protective plastic backing. Described as "filigree" stamping plate, it has eleven full nail images (15 x 18 mm). Choice of designs is quite to my taste - four images are new-Baroque motifs, six consist of three pairs of inverted animal prints and the last one is design with many diamond shapes of various sizes. Naturally, I like new-Baroque images best, but animal prints are abstract, stylized enough that they do not have to be limited to use only as animal prints.

Aura On the Edge preko Gosh Early Green

I na ovoj pločici, kao na 404, imam utisak da su slike urezane preduboko, opet sam primetila da mi je teško da je očistim i tufer mi se stalno kačio za ureze, što mi se sa starijim MoYou Nails pločicama nije dešavalo. Sve drugo mi je bilo sasvim po volji. Sve su se slike lepo prenele bez potrebe za nekim posebnim pristupom pečatiranju. Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Aura Matte (novi) preko Aura Broken Paradise

I feel that this plate, like 404, has designs too deeply etched. Again I found cleaning it to be difficult and my wipe kept catching on etchings, which I haven't experienced with older MoYou Nails image plates. Everything else was just right. All images transferred without any issues and without need for some special approach to stamping or scraping. You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

12 comments:

  1. Odlična pločica. Manikiri su ti za svaku pohvalu. Naročito mi je zanimljivo pečatiranje mat nadlakom, probala sam nedavno i sama, ali nisam zadovoljna kako je izgledalo, probaću sa drugim lakom i motivom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su se kao najbolji matirajući nadlakovi za pečatiranje pokazali oni koji se sporije suše - zato koristim ovaj novi Aurin.

      Delete
  2. Zaljubila sam se u prvu kombinaciju! Sve su zaista odlicne. :)

    ReplyDelete
  3. They are beautiful all of them, my favorites are the two first this time!

    ReplyDelete
  4. odlične manikure, pločica je zbilja iskoristiva, sviđa mi se :D

    ReplyDelete
  5. Dakle, da rezimiram, pločica mi i nije baš nešto, no kad Aura stigne u grad moram uzeti mat nadlak!
    Probala sam i ja pečatirati s mat nadlakom ali bez uspjeha, Isto kao što mi nije uspjelo pečatiranje NA mat nadlak... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni se pečatiranje preko mat nadlaka nije slavno završilo, ali pečatiranje ovim nadlakom je prošlo sasvim okej.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...