10 April 2016

Matching Manicures - Animal Print


Današnja tema su životinjski motivi i ja sam imala blistavu ideju da umesto klasične šare životinjskog krzna ili kože uradim celu zverku i to mitsku. No najblistavije ideje su često takve samo dok su na nivou ideje i plašim se da je ovom prilikom realizacija daleko od zamisli.

This week's theme is animal print and I had a great idea not to just put animal fur or skin pattern on my nails, but to do entire animal and a mythical one at that. However, the brightest ideas are often such only as thoughts and I am sorry to say that this was one such case.


Već neko vreme želim da zmajčeka sa pločice Ya Qin An Y015 uradim kombinujući Draleta i Đoleta (logično), ali tragičnim spletom događaja Đole mi se razbio i nepovrato napustio moju kolekciju. :( Kada sam očistila nastali haos i malo došla sebi ipak sam pristupila izradi manikira. Na sve nkte sam kao bazu nanela Moyra Holographic 252 Infinity. Potom sam Essence crnim pečatnim lakom prenela na pečat sliku glave zmaja i obojila je Draletom i žutim i narandžastim Color Paints lakovima. Kada se tako nastali dekal osušio, nanela sam ga na palac. Ostale segmente slike zmaja sam radila na isti način, s tim što sam ih bojila samo Draletom i raspoređivala po noktima tako da izgleda kao da zmaj vijuga preko njih. To je sve ispalo relativno okej, ali mi je nadlak (Cuccio) razmazao malo slike. Pravi problem je nastao kada je došlo vreme za slikanje i kada sam shvatila da zbog orijentacije glave zmaja i njenog položaja na mom palcu ne mogu da napravim ni približno pristojne slike. Ovaj manikir svrstavam u promašaje (višestruke), ali ne sumnjam da su druge devojke uradile nešto znatno bolje i zato vas pozivam da kliknete na linkove ispid i vidite šta su one to spremile.


Its been awhile since I planned to stamp dragon from Ya Qin An Y015 image plate using A England Dragon and Saint George (naturally), but due to a tragic set of circumstances, my Saint George bottle had broken and irretrievably left my collection. :( After I cleaned up the mess and calmed down a bit I did give this mani a go. First I painted my nails Moyra Holographic 252 Infinity. After I used Essence black stampy polish to pick up dragon's head and I filled it in using Dragon and yellow and orange Color Paints. When it dried, I placed the decal on my thumb nail. I transferred other segments of the image i the same way, but for those I only used Dragon, and I placed them on my nails in such way that it seemed as if the dragon sinuated over them. It all turned out rather well, but top coat (Cuccio) smudged bits of image. Now, the real problem turned out to be the orientation and positioning of the dragon's head which made me try some impossible hand positions in order to get the image fully visible and even then the images were far from decent. I declare this mani a fail in several ways, but I have no doubt that other girls have something far better in store so I suggest you click on links below and see what they had come up with.







20 comments:

  1. Izgleda da su se bogovi manikura dns okrenuli protvi tebe, iako meni je manikura zanimljiva i rado bih i sama nosila zamjčeka na noktima. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo napred i želim ti da ti bude uspešniji od ovog mog. :)

      Delete
  2. Ja sam prvo planirala da radim aligatora ali nisam imala neki lak priblizan boji koju ja zelim tako da sam zavrsila na klasicnom printu.. meni je tvoj zmaj odlican i mnogo mi se dopada jer je nesto novo i zanimljivo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma mogla sam i klasiku da radim, nije da nemam pločice i lakove za to nego htedoh da ga zakomplikujem...

      Delete
  3. Kakva šteta za Đoleta. :( Meni se sviđa kako ti je ispao manikir. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Nije manikir toliko loše ispao koliko se ne može dobro slikati.

      Delete
  4. manikura je savršena, prvi put vidim manikuru sa zmajem :)

    ReplyDelete
  5. Meni izgleda super, najvise zbog toga sto je drugacije (lijepo naravno), i to svi primnijetimo.. :D

    ReplyDelete
  6. Tako mi je žao zbog Đoleta :(
    Juče nije bio tvoj dan, mada je sjajna ideja za manikir sa zmajem.

    ReplyDelete
  7. Meni bas super izgleda, a cekala sam da upotrebis ovu plocicu. Mada kada sam prvi put videla naslov pomislila sam da si uradila zmajevu kozu, kao Dragon skin gradient koji je uradila More Nail Polish.
    Od svih holo lakova gde bas Djoleta da izgubis! On je meni najsavrseniji. Saosecam sa tvojim gubitkom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ne, kada zakomplikujem ja zakomplikujem svetski. Gradijent je jednostavan. :D

      Delete
  8. Super mi je manikura, baš je drukčija od ostalih!
    I mužu pužu se sviđa ;)
    RIP Đole :(

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...