04 May 2016

Alessandro Heavy Metal Shake Your Head


Nisu prošle ni dve godine otkako sam kompletirala Alessandro Go Magic Heavy Metal četvorku, a već nosim taj poslednji kupljeni lak iz te linije. :D Nisam planirala da ga uopšte uzmem, ali bilo bi mi žao da ga nisam kupila, zbog celovitosti kolekcije. Ovih lakova još uvek ima (mada mislim da su ostale svega dve nijanse) i mogu se nabaviti direktno od uvoznika.


Not two years have passed since I rounded up the Alessandro Go Magic Heavy Metal foursome, and I am already wearing the one that I had bought last. :D At first I wasn't planning to get it at all, but it would be a shame had I not bought it because now I have the entire collection. This was a limited edition and I am unsure if it can still be found somewhere.

Alessandro Shake Your Head! - Alessandro Rock It Baby!

Alessandro Heavy Metal Shake Your Head je duohromatski toper koji se preliva iz srednje plave u purpurno. Kao što rekoh na početku, ovaj lak nisam planirala da uzmem, zato što mi je plavo-ljubičasti preliv najdosadnija verzija duohromatskih lakova, a i imam već više varijacija na temu. U ovoj kolekciji se već nalazi jedan sličan lak, Rock It Baby!, i pošto je on multihtom nadala sam se da će i ovaj biti nešto više od običnog plavo-ljubičastog duohrom topera. Nažalost to nije slučaj i kompletan ovaj lak je sadržan u prelivima Rock It Baby! Ovaj lak se mora nositi preko crnog laka ili laka slične boje nijansama preliva kako bi se efekat pokazao u najboljem svetlu. Jedan sloj je dovoljan za sasvim upečatljiv efekat. Suši se brzo i sjaj mu je visok.


Alessandro Heavy Metal Shake Your Head is a duochrome topper with medium blue to purple shift. As I stated at the beginning, I did not plan to get this polish, because I find blue to purple shift the most boring of all duochrome colour combinations, and besides, I already have several variations. This collection already contains a similar polish, Rock It Baby!,and since that one is a multichrome, I was hoping that this one would turn out to be more than your run of the mill blue-purple doichrome topper. Sadly, that was not the case and this entire polish is already contained in Rock It Baby! colour shift. This polish has black undies or some polish close to the colur of the shimmer in order to get the best effect. Effect is quite visible in single coat. It dries fast and has high gloss.


Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam jedan sloj Shake Your Head preko Cuccio 2AM in Hollywood i nemam nadlak.

Photos were taken in natural light. I have one coat of Shake Your Head over Cuccio 2AM in Hollywood and no top coat.

16 comments:

  1. LOL - I love the name, but the polish also is really great!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know you like these sorts of duochromes. :)

      Delete
  2. Stvarno podsjeca na ono "galaxy" sto je bilo popularno do skora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigutna da znam na šta konkretno misliš.

      Delete
  3. Divan je, mada znamo i za bolje :)

    ReplyDelete
  4. hit si, ni dve godine! lep je, lep

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam neke koji mi stoje neisprobani znatno duže pa ovaj čak i nije najgori. Jedan od njih je zapravo poslednji iz ove kolekcije, a kupila sam ga pola godine pre ovog. :D

      Delete
  5. Prelepa je ta kolekcija. Malo mi dođe žao što je nisam kupila, ali imam PP pa mi je srce na mestu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, a ja nemam ceo PP, samo sam Solar Flare uzela.

      Delete
  6. Zgodan... ali ne dovoljno da me izazove na shopping 😉

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...