12 July 2016

Alessandro Heavy Metal Knockin On Heaven's Door


Kao što sam u jednom od prethodnih članaka spomenula, potrudiću se da u istoj meri predstavljam aktuelne lakove i one koji nisu više dostupni ili koji mi dugo stoje neisprobani. Do sada je najstariji neisprobani lak u mojoj kolekciji bio Alessandro Heavy Metal Knockin On Heaven's Door. Samo su mi dve godine i koji mesec bile potrebne da prođem kroz sva četiri Alessandro Go Magic Heavy Metal laka. Neki od njih su i dalje dostupni kod uvoznika, ali nisam sigurna da li je i ova nijansa među njima.


As I have mentioned in one of previous articles, I shall try to show you current polishes and those that are no longer available / that have been untried for a long time in equal measure. Up until now, the polish that had been among my untrieds the longest is Alessandro Heavy Metal Knockin On Heaven's Door. It had only taken me two years and some months to go through all four Alessandro Go Magic Heavy Metal polishes. This was a limited edition collection and I am unsure if it can still be found somewhere.


Alessandro Go Magic Heavy Metal Knockin On Heaven's Door je multihrom toper u jednoj od meni najdražih kombinacija boja za ovaj tip laka. Preliva se od skoro braon bordo preko bakarne i zlatne do zelene u ekstremnim uglovima. Po bojama u prelivu, kao i po činjenici da je u pitanju toper, poklapa se sa piCture pOlish Solar Flare, s tim što nema hologramske šljokice (mada takav efekat možete dobiti ako ga nanesete preko Zoya Storm umesto preko klasičnog crnog laka). Osim preko crnog, možete ga nositi preko laka slične boje nijansama preliva kako bi se efekat pokazao u najboljem svetlu. Jedan sloj je dovoljan za sasvim upečatljiv efekat, ali ja sam za dubinu dodala još jedan. Suši se brzo i sjaj mu je visok. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja Knockin On Heaven's Door preko Essie Licorice i nemam nadlak.


Alessandro Go Magic Heavy Metal Knockin On Heaven's Door is a multichrome topper in one of my favourite colour combinations for this type of polish. It shifts from nearly brown maroon to copper and gold to green in extreme angles. It matches piCture pOlish Solar Flare in terms of colour and the fact that both are toppers, but Knockin On Heaven's Door doesn't have those holographic particles (although you could get the same look if you applied it over Zoya Storm instead of regular black creme). You can also use it over some other colour similar to the colours in the shift in order to get the best effect. The shift is quite visible in single coat, but I applied two for depth. It dries fast and has high gloss. Photos were taken in natural light. I have two coats of Knockin On Heaven's Door over Essie Licorice and no top coat.

12 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...