27 October 2016

Wycon Sugar Effect 832


Prošle nedelje sam provela par dana u Rimu i krajnje neočekivano sam uspela da uđem u nekoliko parfimerija i uzmem koji lak, uključujući ovaj. Wycon (nekada Wjcon) je italijanski brend za koji nikada ranije nisam čula, ali dosta me podsećaju na Kiko. Pošto su u ponudi imali nekoliko veoma zanimljivih teksturnih lakova, odlučila sam da im dam šansu. Pakovanja lakova su od 10 ml, a cena je oko 4€. Koliko sam mogla da vidim, nema ih van Italije.


Last week I spent a couple of days in Rome and I even managed to visit a make-up store or two and get several polishes, including this one. Wycon (formerly Wjcon) is an Italian brand I haven't heard of before, but they remind me of Kiko quite a lot. They have some very interesting textured polishes, so I decided to give them a chance. Polishes come in 10 ml bottles and retail for about €4. They don't seem to be available outside of Italy.


Wycon Sugar Effect 832 je mango-žuti teksturni lak sa diskretnim šimerom. Taj šimer je ono što ovaj lak čini zanimljivim jer mu daje dodatnu dimenziju, bez preteranog sjaja. Četkica je obična ravno sečena pljosnata, što za ovaj lak nije najbolji izbor jer se zrnca zavlače u samu četkicu, čineći je metlastom i onemogućavajući lepu aplikaciju, posebno u korenu nokta. Pigmentacija je sasvim dobra. Dva sloja su sasvim dovoljna za puno pokrivanje. Tekstura je osetna pod prstima, ali nije pregruba. Brzina sušenja je prosečna za teksturni lak. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Wycon Sugar Effect 832 is a mango-yellow textured polish with very inconspicuous shimmer. That shimmer is what is making this polish interesting, because it gives it a dimension, without too much shine. Brush is regular flat one, which is not the best choice for this polish. Grains are getting into bristles, making the brush more bushy and therefore disabling smooth application, especially at the nail base. Pigmentation is quite good. It gives full coverage and colour in two coats. Texture is palpable, but not too rough. Drying time is average for a textured polish. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

10 comments:

  1. It sounds a bit complicated with that brush - it's a really intense yellow, looks good on you!

    ReplyDelete
  2. Nikada dovoljno teksturinih. Posebno kad se ne drze samo proverenih boja. Bas danas sam pricala o nekim jeftinim kartama za Milano iz Nisa. Eto meni motivacije za put :)

    ReplyDelete
  3. Cim sam videla da su dosli u BG otrcala sam do prodavnice. Na zalost samo tri-cetiri teksturna i to vidjene boje.
    Avon Teal Glitter, Avon Polished Plum i Golden rose holiday 58. Nadam se da ce i neke interesantnije uvoziti kod nas :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna, jer i u Rimu su imali samo već viđene.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...