11 January 2016

Misslyn Sparkling Orange


Proletos sam u Beču nabasala na Misslyn lakove privlačnih boja i odabrala sam nekoliko za sebe, a nekoliko za vas. Dok su neki od nagradnih već uveliko nošeni, ovi moji su stajali i čekali da ih se setim. Sivo, oblačno, tmurno vreme me je navelo da posegnem za ovim Misslyn antidepresivom. Misslyn lakovi dolaze u bočicama od 10 ml i mogu se nabaviti u više zemalja širom sveta u Müller, Douglas i drugim drogerijama.


Last spring while I was in Vienna I came upon Misslyn nail polishes in attractive colours and I have picked several fr myself and several for you. While some of the ones that became a prize got to be worn, mine have remained untried and waited for me to remember them. Grey, cloudy, murky weather we've been having these days was a call for me to reach for this Misslyn antidepressant. Misslyn polishes come in 10 ml bottles and can be found in many countries worldwide in Müller, Douglas and other stores.


Misslyn Sparkling Orange je lak iz Velvet Diamond linije, koju čini šesnaest teksturisanih lakova. Osnovna boja mu je jarko narandžasta, a ispunjen je bogatim zlatno-narandžastim šimerom. Trunku je tamniji od Zoya Beatrix i mislim da se komotno mogu smatrati duplikatima. Od Zoya Dhara, sa kojom sam ga nosila u jučerašnjem usklađenom manikiru, znatno je svetliji, ali se po teksturi ne razlikuju. Šimer u Sparkling Orange je skoro zaslepljujuće svetlucav te je ovo veoma dobro imenovan lak. Suši se prilično brzo, ali bi mogao biti postojaniji. Meni se već posle dva dana izlizao na vrhovima noktiju. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Misslyn Sparkling Orange is one of sixteen textured polishes from Velvet Diamond line. It is bright orange with copious golden-orange shimmer. It is a just a tad darker than Zoya Beatrix and I think they can be considered dupes. It is noticeably lighter than Zoya Dhara, that I have worn it with in the latest matched manicure, but their textures don't differ. Shimmer in Sparkling Orange is almost blinding so this is a well named polish. It dries fast, but it could be more durable. I had tipwear after only two days of wear. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

22 comments:

  1. I like the way it kind of glows, very pretty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It does glow and I advise wearing sunglasses while wearing this polish. :D

      Delete
  2. Ponovit cu se, ali ne smeta kad je toliko predivan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne smeta, ne smeta. Mislim da sa svakom pohvalom sve više svetli. :D

      Delete
  3. Prelep je- malo vedrine u ovom tmurnom danu. Nazalost, ja ga nemam ali imam zeleni iz iste linije i jos nista nisam radila s njim. Inace, za divno cudo ima ih u Skoplju (u kome nema pola brendova kojih ima u BG) vec godinu dana, Art Deco-ov brend su, i ovi koje imam ja nisu losi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, taj zeleni nisam našla, a uzela bih ga da jesam. Nadam se da ćeš ga uskoro upotrebiti. Baš bih volela da ga vidim.

      Delete
  4. divan je, slaba sam na ovakve narandžaste nijanse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti beše i imaš Beatrix? Takve narandžaste su meni veoma lepe.

      Delete
  5. Neverovatno mi se dopada. Čak i to kako šljašti, čini ga sočnijim.

    ReplyDelete
  6. sparkling orange je zgodno, ali tvoj 'antidepresiv' mi se više sviđa :D
    krasotan, za sva godišnja doba *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za mene su žuti i narandžasti lakovi antidepresiv kada krene ono grozotno tmurno vreme, ali se slažem da je ovaj za sva godišnja doba.

      Delete
  7. Such a cool shade! I really thought it was Zoya.
    I'll definately check them out in stores, thank you for posting this.

    ReplyDelete
  8. I love the colour and texture! It reminds me of Alessandro Candy Crush Lollipop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I haven't seen that one here. Had to google it, but I don't think they are that similar. Juicy Fruit looks more like it, but there's only one swatch of it. :(

      Delete
  9. Iako nisam neka obožavateljica narančastih lakova, ovaj je stvarno predivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dušu je dao i za ljubiteljke i za neljubiteljke narandžastih. :)

      Delete
  10. Iako nisam ljubitelj narandžastih (a ipak ih imam dosta) ovaj baš jeste veseo i lep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao što rekoh, čak je i za neljubiteljke dušu dao. :)

      Delete
  11. Koliko šimera, sviđa mi se. :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...