13 April 2016

CND Vinylux Nordic Lights


Sigurno imate neke ljude koji vam prosto ulepšaju dan. Ne mislim na porodicu i bliske prijatelje, već na poznanike, možda povremene poslovne saradnike koji, kad god ih vidite, učine da se osećate bolje, veselije. U mom slučaju je to Verica iz Unitech-a, brend menadžer za CND, koja me svaki put na sajmu dočeka širokim osmehom i paketićem pažljivo odabranih CND proizvoda. Ovog puta se u njemu našao i lak iz prazične kolekcije koji sam već mesecima merkala. Vinylux lakovi se mogu nabaviti u Unitech-u po ceni od 1034 dinara, koliko košta i nadlak.


I am sure you have some people that just make your days better. I don't mean family or close friends, but acquaintances, maybe occasional business associates that make you feel better, more cheerful whenever you meet. In my case that is Verica, brand manager for CND, who always greets me with a smile and a selection of CND products on expos. This time in her CND package there was a polish from holiday collection that I've been planning to get for months.

CND Vinylux Nordic Lights - Zoya Payton

Nordic Lights je jedan od četiri praznična laka iz Aurora kolekcije. U pitanju je purpurni jelly lak ispunjen sitnim raznobojnim i prizmatičnim šljokicama i krupnijim multihromatskim ljuspicama. Na prvi pogled deluje da mu je Zoya Payton slična - oba laka su purpurna, jelly i sa rasutim hologramskim česticama. Razlike su u svetlini boje (Nordic Lights je svetliji) i u tipu čestica, što utiče i na teksturu laka. Nordic Lights se suši grbavo zbog šljokica. Jedan sloj Vinylux nadlaka nije bio dovoljan da izjednači površinu, ali dva sloja jesu. Nordic Lights se nanosi lako, ali zbog jelly finiša potrebna su mu tri sloja za ujednačenu boju. Slojevi se suše brzo. Uz bazu i Vinylux nadlak (koji mi mnogo više odgovara sada kada se malo zgusnuo) mi je bez promene stajao na noktima tri dana i još uvek ga imam na sebi. Pošto je ovo hibridni lak trebalo bi da mi potraje barem nedelju dana, ali nisam sigurna da ću ga ostaviti toliko dugo.


Nordic Lights is one of four holiday polishes from Aurora collection. This is a purple jelly filled with tiny colourful and prismatic glitters and larger multichrome flakes. At a glance it may look similar to Zoya Payton - both polishes are purple, jelly with scattered holographic particles. They differ in terms of lightness (Nordic Lights is lighter) and in type of added particles, which affects the texture of polish. Nordic Lights dries to a bumpy finish because of glitters. One coat of Vinylux top coat wasn't enough to smooth out the surface, but two did the trick. Nordic Lights goes on easily, but it needs three coats for even colour because of jelly finish. It dries fast and even faster with Vinylux top coat. It has been on my nails for three full days (with base coat and two layers of top coat) and it is still on, unchanged. Since this is a hybrid polish, it should stay put for a week, but I am not sure I'll leave it on for that long.


Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam tri sloja laka i sloj Vinylux nadlaka. Predstavljeni proizvod je PR primerak. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and a layer of Vinylux top coat. This product is a PR sample. For additional info see my disclosure policy.


20 comments:

  1. WOW - that is absolutely gorgeous, I love it!

    ReplyDelete
  2. Na noktima je jos lepsi. :) B
    as mi se dopada sto ima flejkije. Bas mu daju ono nesto posebno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super izgleda, jedino što je malo nezgodno kod ljuspica je što traže duže skidanje, tj. duže da se drži vatica na noktu.

      Delete
  3. Divan je. Još uvek mu odolevam, a do kad ću - ne znam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj mu odolevati. Uzmeš njega, uzmeš Pretty Poison i to je to. :D

      Delete
  4. Naziv ga savršeno opisuje. Predivan primerak. :)

    ReplyDelete
  5. rekoh i na temi da sam odusevljena niijansom..ali sada si me odvratila! biram lakove kojima je 2 sloja max a i ne svidja mi se zbog strukture..ali boja i dalje bonbon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te. Pod nekim drugim uslovima bi to i mene odbilo, ali pošto sam ga nosila punih pet dana, mislim da mu je sve oprošteno. :D

      Delete
  6. Great color and that jelly effect is just perfect!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Effect is somewhat due to the polish and somewhat because of top coat.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...