07 July 2016

Darling Diva Ashes Ashes


Kada sam zimus imala priliku da dođem do nekih nama teško dostupnih ili čak potpuno nedostupnih indie lakova, Darling Diva lakovi su bili među onima koje sam morala da ih zgrabim čim sam ih ugledala. Uzela sam svega dva, oba iz kolekcije Salem za Noć veštica 2014. godine. Iako ovaj lak nije više dostupan, Darling Diva stalno izbacuje nove zanimljive boje, koje se mogu nabaviti direktno od proizvođača.


Last winter, when an opportunity arose for me to get some hard to come by indie polishes, Darling Diva polishes were the ones I had to get as soon as I had seen them. I have only gotten two, both from The Salem collection, a Halloween 2014. limited edition collection. Even though this polish is no longer available, Darling Diva keeps coming up with new interesting shades, which can be purchased directly from the manufacturer.


Darling Diva Ashes Ashes je taman, zacrnjen, dubok ljubičasti holo lak. Ovo je najtamniji ljubičasti holić koji imam, sa najmanje crvenog tona u sebi. Efekat mu je linearan i duga je jača uživo nego na slikama. Za razliku od The Grand Rite, ne može se pohvaliti dobrom konzistencijom. Dobrano sam se namučila da ga namažem ravnomerno, a kada sam u tome napokon uspela, na tri nokta mi se iskrzao za manje od 24 časa. Isprva sam mislila da je možda to zbog nadlaka, ali sam isti nadlak posle koristila i preko drugog laka, bez krzanja. Pigmentacija mu je okej - dva sloja su bila dovoljna za punu boju i pokrivenost. Ukoliko znate za sličan lak sa boljom mazivošću, molim vas da mi javite jer mi se boja ovog izuzetno dopada, ali nisam sigurna da sam spremna da se opet zlopatim oko mazanja. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i sloj nadlaka.


Darling Diva Ashes Ashes is a dark, blackened, deep purple holo polish. This is the darkest purple holo polish I have, with the least amount of red in it. It has linear effect and rainbow is stronger in person than in photos. Unlike The Grand Rite, it can't boast good formula. I went through a great deal of trouble to apply it evenly, and when I managed to do it, it had chipped on three nails in the course of 24 hours. At first I thought that the chipping was due to top coat, but I used the same one afterwards on a different polish and had no problems. Pigmentation is okay - two coats are sufficient for full colour and even coverage. If you know of a similar polish with better formula, do let me know because I love the colour of this one, but I am not ready to go through the same trouble applying it. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and a layer of top coat.

7 comments:

  1. OOOO divan je <3
    Mislim da mi treba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je još jedan od razloga zašto sam zamolila da mi se javi ako ima neki djup. :D

      Delete
  2. Love the holo effect and the color is gorgeous!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Oh, Maria, you must know of a dupe for it. Do tell. Pretty please. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...